Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperhearki on kauheaa!!! Ö_ö

Vierailija
25.02.2016 |

http://m.iltalehti.fi/perhe/201602230131339_pr.shtml

Kuka tommosesta nauttii? Voiko joku rehellisesti sanoa nauttivansa tommosesta jatkuvasta kaaoksesta??? Onneksi olen sinkku :-P

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän se lapsiperhearjen paras asiantuntija olet.

Vierailija
2/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla kaverillani on jo lapsia. Toisilla on kodit kuin pommin jäljiltä ja toisilla kaikki tiptop. Itse en voisi ikinä elää sellaisen kaaoksen ja sotkun keskellä ja olla huolehtimatta itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamalla kaverillani on jo lapsia. Toisilla on kodit kuin pommin jäljiltä ja toisilla kaikki tiptop. Itse en voisi ikinä elää sellaisen kaaoksen ja sotkun keskellä ja olla huolehtimatta itsestäni.

No, sitäpä ei voi etukäteen tietää.

Vierailija
4/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se on niin antoisaa, ja tuo elämään sisältöä.

Tai ainakin unettomia öitä, ja murheita roppakaupalla.

t. vela

Vierailija
5/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. vela

Kyllä te lapsettomat vain tiedätte lapsiperhearjesta kaiken oleellisen. Kysyn sitten sinulta, kun jotain kysyttävää on.

Vierailija
6/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vela

Kyllä te lapsettomat vain tiedätte lapsiperhearjesta kaiken oleellisen. Kysyn sitten sinulta, kun jotain kysyttävää on.

Hyvä.

Paljon kasvatusneuvoja ja muita ohjeita saat roppakaupalla.

Vierestä näkee asiat paremmin.

Vierailija
7/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vela

Hyvä.

Joo, ihan varmasti näkee! Mäkin tulen sitten pätemään sun elämääsi, et varmasti malta edes odottaa ;)

Vierailija
8/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vela

Hyvä.

Joo, ihan varmasti näkee! Mäkin tulen sitten pätemään sun elämääsi, et varmasti malta edes odottaa ;)

No en kuule ole kysynyt neuvoja kuten itse tossa alussa.

Ja sulla ei ole kompetenssia tulla mua neuvoon.

Joten kiitos ei.

Vierailija
9/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vela

Hyvä.

No en kuule ole kysynyt neuvoja kuten itse tossa alussa.

Ja sulla ei ole kompetenssia tulla mua neuvoon.

Joten kiitos ei.

Heeei, vierestä näkee asiat paremmin, sanoit itse niin. Mäkin siis näen vierestä sun asiasi paremmin, joten neuvoni ovat kultaakin kalliimpia. 

Vierailija
10/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vela

Hyvä.

Vierestä näet osan, mutta et kaikkea. Juuri nyt näkisit meistä miten lapset leikkii itsekseen ja minä palstailen, hetken päästä näet miten leikin lasten kanssa ja jatkan leikkimistä koko ulkoilun ajan.

Kuulet ongelmista, koska ihmisillä on taipumus keskittyä niihin enkä tulisi sinulle kertomaan kun kaikki menee hyvin ja sujuu täysin niin kuin pitää.

Vierailija
11/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan, että sinkkuna pysytkin tai kukaan lapsiraukka ei sua joudu kestämään, jos olet oikeasti noin aivoton.

Vierailija
12/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivotaan, että sinkkuna pysytkin tai kukaan lapsiraukka ei sua joudu kestämään, jos olet oikeasti noin aivoton.

Niih , se vaatii aivot että osaa arvostaa väriliitua tapetissa tai ymmärtää etsiä kameran kun lapsi tunkee kaukosäätimiä vessanpönttöön (sen sijaan että estäisi ko. toiminnan). Fiksuuttahan se tosiaan vaatikiin, toden totta.

Vierailija
13/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puhuu joiden äidit on juuri saaneet teidän rakkaat teinit pois kotoa ja sotkemasta paikkoja..ja miten se että sinä olet sinkku liittyy tuohon?Noi oli lasten juttuja,ei puolison.

Melko kesyä vielä kaikki nuo kuvat,meillä päivittäin pahempaa!..mutta niin ihanaa!Elämällä on tarkoitus!

Vierailija
14/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Mikä tossa nyt oli niin kauheaa? Paitsi muutama, jotka musta on vain huonoa käytöstä kaiken ikäisiltä, lähinnä tahallaan sotkeminen. Mut muutoin toi on elämää.

Vierailija
15/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kysyä äidiltäsi, millainen kauhukakara olit itse. Kakkasit varmaan lelujesi päälle ja kiipeilit vaarallisiin paikkoihin. Miten sinua kestettiin?

Vierailija
16/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, inhoan lapsiperhearkea, mutta repesin noille kuville ja annan respektit ennen kaikkea rentoudelle, jolla äidit ovat asiaa kommentoineet. En itse vaan pysty samaan..! Ehkä se lapsiperhearki siksi kiristääkin pinnaa koko ajan.

Yksi hilpeimmistä oli se "tiedät, että tämä lautanen on "tyhjä"". Meilläkään siinä ei olisi ronkelin kuopuksen mielestä mitään syötävää :D

Vierailija
17/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Mikä tossa nyt oli niin kauheaa? Paitsi muutama, jotka musta on vain huonoa käytöstä kaiken ikäisiltä, lähinnä tahallaan sotkeminen. Mut muutoin toi on elämää.

Wt-elämää. Ja mulla on lapsia.

Vierailija
18/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kysyä äidiltäsi, millainen kauhukakara olit itse. Kakkasit varmaan lelujesi päälle ja kiipeilit vaarallisiin paikkoihin. Miten sinua kestettiin?

En ole ap, mutta eikö sinun äitisi osannut laittaa sinua kuriin? Itse voin käsi sydämellä sanoa, että meillä pyrittiin vaikka hirveällä syyllistämisellä ja huudolla kotona Vilijonkkamaiseen rauhallisuuteen eikä tuollainen "elämä" olisi tullut kysymykseenkään.

Vierailija
19/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/perhe/201602230131339_pr.shtml

Kuka tommosesta nauttii? Voiko joku rehellisesti sanoa nauttivansa tommosesta jatkuvasta kaaoksesta??? Onneksi olen sinkku :-P

Olen samaa mieltä: onneksi olet sinkku.

Vierailija
20/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa ensin kunnon linkki, eikä mitään mobiilisekasotkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi