Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperhearki on kauheaa!!! Ö_ö

Vierailija
25.02.2016 |

http://m.iltalehti.fi/perhe/201602230131339_pr.shtml

Kuka tommosesta nauttii? Voiko joku rehellisesti sanoa nauttivansa tommosesta jatkuvasta kaaoksesta??? Onneksi olen sinkku :-P

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe arki on tosiaan välillä aivan kamalaa. MUTTA ihan yhtä ihanaa ja hienoa.

Ilman lapsia elämä olisi varmasti aika puuduttavaa ja tylsää.

Kyllä minä olen sitä mieltä, että enempi ne lapset rikastuttaa elämää, kuin tekevät siitä hirveää.

Tämän voi varmaan ymmärtää vaan ne, joilla omia lapsia on. Koska en heti keksi suurempaa rakkautta, kuin rakkaus omiin lapsiin.

Että se kannattaa muistaa.

Vierailija
22/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota..meillä on niin kaaottista että välillä itkettää ja suututtaa ja naurattaa samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se sen arvoista! <3

Voit kuvitella vaikka jotain työtä, mikä on maailman raskainta mutta sillä myös todella antoisaa.

Kun jonkin asian eteen uurastaa kovin, on työn hedelmät todella maukkaita.

Mihinkään en tätä ihanan kamalaa arkeani vaihtaisi. Saati lapsiani. Perhe on kaikkein arvokkain asiani.

Vierailija
24/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki halua vanhemmiksi, ja se on ihan ok. Kukin tekee valintansa omien arvojensa mukaan. On kuitenkin ihan turha kauhistella lapsiperhearkea, jos ei ole itse sitä kokenut. Sitä ei voi ymmärtää, miten pienen vauvan hymy auttaa kestämään valvottuja öitä tai lapsen kiipeäminen syliin saa unohtamaan pilalle sotketut seinät. Lapset ottavat paljon, mutta antavat moninkertaisesti enemmän -siis jos sattuu olemaan ihminen, joka arvostaa enemmän pulleita käsiä kaulansa ympärillä kuin puhtaudesta hohtavaa kotia.

Eipä tulisi itselleni mieleenkään kauhistella, kuinka yksinäistä velan elämän täytyy olla ja miten en itse kestäisi sellaista arkea. Sen verran kun on tuota ymmärrystä suotu, että tajuan ihmisten erilaisuuden myös näiden valintojen suhteen.

Vierailija
25/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tuosta kaaoksesta nauti.

Sitä nauttii muista asioista mitä lapset ja perhe -elämä tuo.

Vierailija
26/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperhe arki on tosiaan välillä aivan kamalaa. MUTTA ihan yhtä ihanaa ja hienoa.

Ilman lapsia elämä olisi varmasti aika puuduttavaa ja tylsää.

Kyllä minä olen sitä mieltä, että enempi ne lapset rikastuttaa elämää, kuin tekevät siitä hirveää.

Tämän voi varmaan ymmärtää vaan ne, joilla omia lapsia on. Koska en heti keksi suurempaa rakkautta, kuin rakkaus omiin lapsiin.

Että se kannattaa muistaa.

Juuri näin. Ennen omia lapsia en pitänyt lapsista ollenkaan. Nyt en voisi kuvitella elämää ilman omia lapsia. Ennen en tiennyt mitä on rakastaa oikeasti. Ja eivät ole aina pelkkiä enkeleitä vaan ärsyttäviä... Mun omat rakkaat.

Vierailija
27/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaa! Olipa hauska! Aika monta juttua tunnistin... :D

Vierailija
28/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei jakseta kuin samoja vanhoja. Velat hämmästelee lapsiperheitä. Miniät anoppeja ja ahkerana lassukka provoaa useassa ketjussa. Muutama muu huono provo lisäksi. Lasit on ainakin esillä

Nyt puuttuu paino ja karvat. En nähnyt myöskään pettämisjuttuja enkä valitusta kotitöistä

Kohta tulee. Joten normipäivä

Vierailija
29/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lasten rakastaminen eniten maailmassa ei ole kyllä toteutunut minun kohdallani. Ei ole tapanani rakastaa sellaisia, jotka vaatii ja pyytää koko ajan jotain.

Vierailija
30/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se on niin antoisaa, ja tuo elämään sisältöä.

Tai ainakin unettomia öitä, ja murheita roppakaupalla.

t. vela

Silti säkin pyörit VAUVA av palstalla 😂

Vierailija
31/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon onneks jo valmiiksi sotkuinen ja muutenkin huitahapeli, mulla olisi voinut olla puoliksi lakatut kynnet vahingossa ennen lapsia vain siksi että oon keksinyt jotain muuta kiinnostavaa kesken kauneustuokion.

Vierailija
32/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toivotaan, että sinkkuna pysytkin tai kukaan lapsiraukka ei sua joudu kestämään, jos olet oikeasti noin aivoton.

Niih , se vaatii aivot että osaa arvostaa väriliitua tapetissa tai ymmärtää etsiä kameran kun lapsi tunkee kaukosäätimiä vessanpönttöön (sen sijaan että estäisi ko. toiminnan). Fiksuuttahan se tosiaan vaatikiin, toden totta.

Jostain syystä sinusta sen huomaa, että juuri noilla eväillä sinut on kasvatettu. Joten kaikille parasta, etteivät huonot eväät periydy eteenpäin. Kiitos yhteiskunnan puolesta, että olet vela. Vähemmän onnettomia lapsia, joista ei ole välitetty kun ei ymmärretä edes perusasioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän