Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ffp ja periscope

Vierailija
25.02.2016 |

Ehtikö kukaan näkemään tämän periscope lähetystä eilen illalla?
Keskustelu löytyy myös yyyyli lauddalta :-)

Kommentit (192)

Vierailija
21/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanoi myös, että JOKU varasti passin eli ei hän itse. vaikka huomasi että hän tässä kohtaa takelteli ja sanoi "joku sen varasti tai emmä

tiiä"

Kui sekasin toi oikee on?? Eka myöntää ja pyytää anteeksi ja sit yhtäkkiä se onki JOKU muu joka sen varasti.. hahaha saa taas niin naurut tosta

Vierailija
22/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pahoillaan vaikutti olevan. -.- sanoi että jos tapaa asianomaisen keneltä varasti passin niin sanoisi hänelle "sori".. Voi kuinka katuvaista.. Kuitenkin teko tarkoituksen mukainen, jos ostaa monia läppäreitä ja samoja laitteita. Ne ei oo enään itselleen tarkoitettu vaan puhtaasti myyntitarkoitukseen.. Just sayingg... Mut joo ehdottomasti sympatiat tälle varkaalle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän neidin maine oo jo mennyttä eikä mitään enää sen pelastamiseks tehtävissä.

Vierailija
24/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanoi myös, että JOKU varasti passin eli ei hän itse. vaikka huomasi että hän tässä kohtaa takelteli ja sanoi "joku sen varasti tai emmä

tiiä"

Öö, kyllä hän ihan myönsi itse varastaneensa sen. Katsoitko edes koko lähetystä? Myönsi asian useaan otteeseen.

Vierailija
25/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiiä"

Tämä ei pidä paikkaansa!

Vierailija
26/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä on itse NA ja jotain hatereita. Itse olen aika neutraalilla kannalla. Seuraan juttua vain sen uskomattomuuden vuoksi. Hän myönsi kyllä moneen kertaan varkauden, katsoin koko lähetyksen.

Vierailija
27/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sel ähetys kesti?

Vierailija
28/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täällä on itse NA ja jotain hatereita. Itse olen aika neutraalilla kannalla. Seuraan juttua vain sen uskomattomuuden vuoksi. Hän myönsi kyllä moneen kertaan varkauden, katsoin koko lähetyksen.

Tai sit vaan ihmisiä jotka ei hyväksy jennin tekosia ja toivoo et tää joutuis vastuuseen tekosistaan ja ottaisi opikseen !

Vierailija
29/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyyko sen katsomaan vielä? jotkut lähetyksethän pystyy jälkeenpäinkin

Vierailija
30/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki lähetykset voi katsoa 24h sen jälkeen? MITEN!

Vierailija
31/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooopajoo kirjoitti:

Tosi pahoillaan vaikutti olevan. -.- sanoi että jos tapaa asianomaisen keneltä varasti passin niin sanoisi hänelle "sori".. Voi kuinka katuvaista.. Kuitenkin teko tarkoituksen mukainen, jos ostaa monia läppäreitä ja samoja laitteita. Ne ei oo enään itselleen tarkoitettu vaan puhtaasti myyntitarkoitukseen.. Just sayingg... Mut joo ehdottomasti sympatiat tälle varkaalle :D

Mistä tiedät noi ostokset?

Vierailija
32/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku linkittää sen käyttäjän tänne

Vierailija
33/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin käydä katsomassa, mutta ilmeisesti asettanut niin ettei sitä voi enää katsoa ....

Vierailija
34/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin käydä katsomassa, mutta ilmeisesti asettanut niin ettei sitä voi enää katsoa ....

Harmi... Voitko kuitenkin linkittää sen, en löydä omin avuin.

Vierailija
35/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku vielä ton puheita

Vierailija
36/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku vielä ton puheita

Ei.

Vierailija
37/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaskalinnut tänne taas kerääntyneet tanssimaan voitontanssiaan raadon ääreen, te oikeasti saatte mut voimaan pahoin. Missä on ihmisyys? Katsoin ton lähetyksen, ja mun oikeasti kävi kyllä Jenniä sääliksi. Näytti olevan aidosti pahoillaan ja todella ahdistunut kaikesta hölmöyksistä mitä on tehnyt.

En oo koskaan ymmärtänyt tätä suomalaisten (enimmäkseen naisten) vastenmielistä tapaa lyödä vielä lyötyä, ja saada siitä jotakin kummallista iloa.

Vierailija
38/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Haaskalinnut tänne taas kerääntyneet tanssimaan voitontanssiaan raadon ääreen, te oikeasti saatte mut voimaan pahoin. Missä on ihmisyys? Katsoin ton lähetyksen, ja mun oikeasti kävi kyllä Jenniä sääliksi. Näytti olevan aidosti pahoillaan ja todella ahdistunut kaikesta hölmöyksistä mitä on tehnyt.

En oo koskaan ymmärtänyt tätä suomalaisten (enimmäkseen naisten) vastenmielistä tapaa lyödä vielä lyötyä, ja saada siitä jotakin kummallista iloa.

Iteppä on jenni ittensä tuohon pisteeseen ajanut pahoilla teoillaan

Vierailija
39/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Suurin osa tämän ketjun viesteistä on neutraalia periscope-raporttia ja/tai ihan myötätuntoisia.

Vierailija
40/192 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Mutta luulen että täällä ne pahimmat lyttääjät ovat niitä J:n ikäluokassa olevia NA:n kaveripiiriin kuuluvia ihmisiä, jotka tappoviestejäkin laittelevat. Nämä viestit tunnistaa merkeistä XD ! ja teineistä fraaseista kuten "vtun bitch"

T. Periscope -raporttien kirjoittaja

(Ja mullehan täällä sataa miinuksia, mutta kerroin vain mitä J sanoi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme