Ffp ja periscope
Ehtikö kukaan näkemään tämän periscope lähetystä eilen illalla?
Keskustelu löytyy myös yyyyli lauddalta :-)
Kommentit (192)
Tosi pahoillaan vaikutti olevan. -.- sanoi että jos tapaa asianomaisen keneltä varasti passin niin sanoisi hänelle "sori".. Voi kuinka katuvaista.. Kuitenkin teko tarkoituksen mukainen, jos ostaa monia läppäreitä ja samoja laitteita. Ne ei oo enään itselleen tarkoitettu vaan puhtaasti myyntitarkoitukseen.. Just sayingg... Mut joo ehdottomasti sympatiat tälle varkaalle :D
Eiköhän neidin maine oo jo mennyttä eikä mitään enää sen pelastamiseks tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
sanoi myös, että JOKU varasti passin eli ei hän itse. vaikka huomasi että hän tässä kohtaa takelteli ja sanoi "joku sen varasti tai emmä
tiiä"
Öö, kyllä hän ihan myönsi itse varastaneensa sen. Katsoitko edes koko lähetystä? Myönsi asian useaan otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
sanoi myös, että JOKU varasti passin eli ei hän itse. vaikka huomasi että hän tässä kohtaa takelteli ja sanoi "joku sen varasti tai emmä
tiiä"
Tämä ei pidä paikkaansa!
Siis täällä on itse NA ja jotain hatereita. Itse olen aika neutraalilla kannalla. Seuraan juttua vain sen uskomattomuuden vuoksi. Hän myönsi kyllä moneen kertaan varkauden, katsoin koko lähetyksen.
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä on itse NA ja jotain hatereita. Itse olen aika neutraalilla kannalla. Seuraan juttua vain sen uskomattomuuden vuoksi. Hän myönsi kyllä moneen kertaan varkauden, katsoin koko lähetyksen.
Tai sit vaan ihmisiä jotka ei hyväksy jennin tekosia ja toivoo et tää joutuis vastuuseen tekosistaan ja ottaisi opikseen !
pystyyko sen katsomaan vielä? jotkut lähetyksethän pystyy jälkeenpäinkin
Eikös kaikki lähetykset voi katsoa 24h sen jälkeen? MITEN!
Jooopajoo kirjoitti:
Tosi pahoillaan vaikutti olevan. -.- sanoi että jos tapaa asianomaisen keneltä varasti passin niin sanoisi hänelle "sori".. Voi kuinka katuvaista.. Kuitenkin teko tarkoituksen mukainen, jos ostaa monia läppäreitä ja samoja laitteita. Ne ei oo enään itselleen tarkoitettu vaan puhtaasti myyntitarkoitukseen.. Just sayingg... Mut joo ehdottomasti sympatiat tälle varkaalle :D
Mistä tiedät noi ostokset?
Voisiko joku linkittää sen käyttäjän tänne
Yritin käydä katsomassa, mutta ilmeisesti asettanut niin ettei sitä voi enää katsoa ....
Vierailija kirjoitti:
Yritin käydä katsomassa, mutta ilmeisesti asettanut niin ettei sitä voi enää katsoa ....
Harmi... Voitko kuitenkin linkittää sen, en löydä omin avuin.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku vielä ton puheita
Ei.
Haaskalinnut tänne taas kerääntyneet tanssimaan voitontanssiaan raadon ääreen, te oikeasti saatte mut voimaan pahoin. Missä on ihmisyys? Katsoin ton lähetyksen, ja mun oikeasti kävi kyllä Jenniä sääliksi. Näytti olevan aidosti pahoillaan ja todella ahdistunut kaikesta hölmöyksistä mitä on tehnyt.
En oo koskaan ymmärtänyt tätä suomalaisten (enimmäkseen naisten) vastenmielistä tapaa lyödä vielä lyötyä, ja saada siitä jotakin kummallista iloa.
kirjoitti:
Haaskalinnut tänne taas kerääntyneet tanssimaan voitontanssiaan raadon ääreen, te oikeasti saatte mut voimaan pahoin. Missä on ihmisyys? Katsoin ton lähetyksen, ja mun oikeasti kävi kyllä Jenniä sääliksi. Näytti olevan aidosti pahoillaan ja todella ahdistunut kaikesta hölmöyksistä mitä on tehnyt.
En oo koskaan ymmärtänyt tätä suomalaisten (enimmäkseen naisten) vastenmielistä tapaa lyödä vielä lyötyä, ja saada siitä jotakin kummallista iloa.
Iteppä on jenni ittensä tuohon pisteeseen ajanut pahoilla teoillaan
kirjoitti:
Suurin osa tämän ketjun viesteistä on neutraalia periscope-raporttia ja/tai ihan myötätuntoisia.
kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Mutta luulen että täällä ne pahimmat lyttääjät ovat niitä J:n ikäluokassa olevia NA:n kaveripiiriin kuuluvia ihmisiä, jotka tappoviestejäkin laittelevat. Nämä viestit tunnistaa merkeistä XD ! ja teineistä fraaseista kuten "vtun bitch"
T. Periscope -raporttien kirjoittaja
(Ja mullehan täällä sataa miinuksia, mutta kerroin vain mitä J sanoi)
Kui sekasin toi oikee on?? Eka myöntää ja pyytää anteeksi ja sit yhtäkkiä se onki JOKU muu joka sen varasti.. hahaha saa taas niin naurut tosta