Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylihygienisyys luo allergioita!

Vierailija
25.02.2016 |

http://yle.fi/uutiset/allergiat_haviavat_venajan_rajalla__suomalaisten_…

No niin tässä on nyt pätevää todistusaineistäa, että steriili joka paikan hinkkailu ja suihkuttelu päivittäin on vaarallista. Antakaa vittu- ja munakarvojen kasvaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta miten sinä sait karvoituksen vedettyä tähän asiaan? Eiköhän asiaan vaikuta ihan muut jutut.

Aikuisilla on karvat ja lapsilla niitä ei ole .Pedofiilit kuuluvat vankilaan.

Ahaa. Ja sinun kuuluu nyt ottaa lääkityksesi.

Vierailija
22/28 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee tältäkin palstalta siivousketjuja, ei ihmetytä. Ahkerat mammat imuroivat ja moppaavat jatkuvasti, ja niille, jotka siivoavat harvemmin, yökötellään. Yökötelkää vain, mutta mun lapseni (2 ja 4) eivät ole vielä syöneet ainuttakaan antibioottikuuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen yhdessä allergiadokumentissa kerrottiin siitä, että kaupungeissa dieselpolttoainepäästöjen oli tutkittu aiheuttavan allergioita.

Vierailija
24/28 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, jep. Lapsia syntyy yhä enemmän keisarileikkauksilla, jossa vauvan oma bakteerikanta jää kehittymättömäksi. Sitten imetetään lyhyt aika, jos sitäkään. Annetaan tilalle steriiliäkoriketta, jonka jälkeen napsautetaan pilttipurkin kansi auki. Eletään kaupungissa, jossa ei ole aitoa kosketusta luontoon ja maaperään....

Sektioonhan nykyään on onneksi Suomessakin yleistymässä swappaus (vai miten se oikeaoppisesti sanotaankaan, anteeksi junttiuteni en ole aivan kauheasti asiaan perehtynyt) jolla tuota ongelmaa voi korjata, mutta tosiaan täällä kyllä kaikki lääkäreistä neuvolantäteihin kilpaa kehoittavat lopettamaan imetyksen kun "siitä ei ole mitään hyötyä" vaikka tutkimustulokset on aika kiistattomia.

Vierailija
25/28 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, jep. Lapsia syntyy yhä enemmän keisarileikkauksilla, jossa vauvan oma bakteerikanta jää kehittymättömäksi. Sitten imetetään lyhyt aika, jos sitäkään. Annetaan tilalle steriiliäkoriketta, jonka jälkeen napsautetaan pilttipurkin kansi auki. Eletään kaupungissa, jossa ei ole aitoa kosketusta luontoon ja maaperään....

Sektioonhan nykyään on onneksi Suomessakin yleistymässä swappaus (vai miten se oikeaoppisesti sanotaankaan, anteeksi junttiuteni en ole aivan kauheasti asiaan perehtynyt) jolla tuota ongelmaa voi korjata, mutta tosiaan täällä kyllä kaikki lääkäreistä neuvolantäteihin kilpaa kehoittavat lopettamaan imetyksen kun "siitä ei ole mitään hyötyä" vaikka tutkimustulokset on aika kiistattomia.

Ehkä se on swabbaus? 

-

Kannustan kaikkia sanomaan vastaan näille neuvolantädeille ja lääkäreille, jotka kehottavat lopettamaan imetyksen. Pistäkää oikeaa tietoa tiskiin! Mulle ei ole sattunut tällaisia kohdalle,

Vierailija
26/28 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee tältäkin palstalta siivousketjuja, ei ihmetytä. Ahkerat mammat imuroivat ja moppaavat jatkuvasti, ja niille, jotka siivoavat harvemmin, yökötellään. Yökötelkää vain, mutta mun lapseni (2 ja 4) eivät ole vielä syöneet ainuttakaan antibioottikuuria.

Ei se aina ihan noin mene. Itse en ole todellakaan mikään himosiivoaja, ja käytän ainoastaan mäntysaippuaa kodin siivoukseen. Minulla ja miehelläni oli myös molempien perheissä lemmikkejä, ja olimme aina lapsena ulkona ja luonnossa. Silti molemmilla lapsena allergioita ja nykyisin kolme superallergista lasta. Kyllä geenien vaikutus on suuri, mitä tulee allergioihin. Ainakin uskon niin olevan meidän ja monien muiden tapauksessa. Joku koiran hankkiminen ja mudan syöminen plus pölyn ja paskan keskellä eläminen vain pahentaisi oireita entisestään :D

Vierailija
27/28 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se aina ihan noin mene. Itse en ole todellakaan mikään himosiivoaja, ja käytän ainoastaan mäntysaippuaa kodin siivoukseen. Minulla ja miehelläni oli myös molempien perheissä lemmikkejä, ja olimme aina lapsena ulkona ja luonnossa. Silti molemmilla lapsena allergioita ja nykyisin kolme superallergista lasta. Kyllä geenien vaikutus on suuri, mitä tulee allergioihin. Ainakin uskon niin olevan meidän ja monien muiden tapauksessa. Joku koiran hankkiminen ja mudan syöminen plus pölyn ja paskan keskellä eläminen vain pahentaisi oireita entisestään :D

Kommenttini liittyi tuohon uutiseen, sen ei ollut tarkoitus kommentoida jokaista yksittäistä tapausta. Jos et jo lukenut sitä uutista, lue se nyt.

Vierailija
28/28 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pistän vielä paremmaksi. Meillä lapset 6v, 12v ja 16v. Näistä ainoastaan tuo 16v on joskus syönyt kaksi antibioottikuuria. Minä itse viimeksi vuonna 2004 ja mies joskus 90-luvulla.

Meillä siivotaan kerran viikossa, taloudessa on lemmikkejä, multaa tulee keittiöön kasvimaalta juuresten mukana eli bakteerialtistusta on. Jostain jännästä syystä lähipiirissä tiuhaan pyörivät mahatauditkaan ei meitä petiin kaada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan