Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mikä siinä Dubaissa niin viehättää?

Vierailija
25.02.2016 |

En ymmärrä, tuntuu että jokainen matkustaa Dubaihin.
Itse keksin enemmän huonoja puolia, kuin hyviä puolia paikasta.
Tosin en ole matkustanut sinne, mutta ei ole kyllä mielenkiintoa matkustaakkaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Siellä ei voi vahingossakaan altistua kulttuurille tai historialle, hyi olkoon!

-Paljon hyviä paikkoja ottaa näyttäviä selfieitä

-Kaiken sen kiillon ja loisteen keskellä voi kuvitella olevansa itsekin vähän vähemmän vaatimaton ihminen.

Eli vastauksena ap:n kysymykseen, en tiedä. En menisi sinne vaikka maksettaisiin, en edes uteliaisuudesta. Ja olen kyllä joitain läpiä kiertänyt esim. Venäjällä, joten ahdasmielisyydestä ja seikkailuhalun puutteesta ei ole kyse.

Vierailija
2/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miellyttävät lämpö ja erilaisuus vrt. euroopan samanlaiset lämpökohteet sekä se, että yhdelläkään rannalla tai uima-altaalla ei ole känniörveltäjiä. Lapsiperheille siksi tosi kiva paikka. Pienesti viehättävät tilapäinen luksus, näennäistähän se on, mutta kulissihan loma on, oli se vietetty missä hyvänsä. Kahdesti käyty ja ehkä mennään kolmannenkin kerran. En tiedä, missä muut käyvät Dubaissa, mutta me ollaan aina vuokrattu auto ja seikkailtu vähän pitkin ja poikin. On nähty siirtotyöläisten parakitkin yms., ihan sitä samaa oli Brasiliassakin kun käytiin siellä. Joka paikalla on hyvät ja huonot puolensa, riippuu vähän siitä mitä lomalta hakee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se ainakaan mikään eettinen matkakohde ole. 

Vierailija
4/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi matkakohteen pitäisi olla nimenomaan eettinen?

Ai niin, sehän on nyt muotia.

Vierailija
5/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se nyt muodista kiinni on välittääkö ihmisoikeuksista vai ei.

Vierailija
6/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokaisen matkakohteen kohdalla ajatellee ihmisoikeuksia niin eihän sitä voisi matkustaa mihinkään...

Vierailija
7/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi matkakohteen pitäisi olla nimenomaan eettinen?

Ai niin, sehän on nyt muotia.

Jos ihmisoikeudet olis muotia, meillä olis täällä kaikki aika paljon paremmin.

Vierailija
8/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä käynyt Dubaissa, mut oon käynyt mm. Thaimaassa, Vietnamissa, Kiinassa ja Malesiassa, joissa kaikissa rikotaan ihmisoikeuksia. Silti oon ollut tyytyväinen lomiini niissä maissa. Oon saanut paljon uusia kokemuksia ja nähnyt ettei kaikki ole sitä miltä se näyttää ulospäin tai mitä meille Suomessa uskotellaan. Siinä sivussa on tutustuttu paikallisiin ihmisiin, käyty eksoottisissa paikoissa, maattu auringossa ja sukellettu kirkkaissa vesissä ja kahlattu viidakossa kaatosateessa. Kaikki kokemukset on rikastuttanu mun elämää. Jos vahtisin vaan ihmisoikeuksia en vois matkustaa mihinkään.

Vierailija
9/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin rikotaan ihmisoikeuksia päivittäin. Voikohan täällä enää asua?

Vierailija
10/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ainuttakaan sivistynyttä ihmistä, jonka olisi käynyt Dubaissa tai suunnittelisi matkaa sinne. Tai jos on, niin ei rohkene kertoa. Ja olen 40 v akateeminen nainen, vuositulot 100000€, paljon matkustan minä ja tuttavapiiriini.

Vierailija
11/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttävät lämpö ja erilaisuus vrt. euroopan samanlaiset lämpökohteet sekä se, että yhdelläkään rannalla tai uima-altaalla ei ole känniörveltäjiä. Lapsiperheille siksi tosi kiva paikka. Pienesti viehättävät tilapäinen luksus, näennäistähän se on, mutta kulissihan loma on, oli se vietetty missä hyvänsä. Kahdesti käyty ja ehkä mennään kolmannenkin kerran. En tiedä, missä muut käyvät Dubaissa, mutta me ollaan aina vuokrattu auto ja seikkailtu vähän pitkin ja poikin. On nähty siirtotyöläisten parakitkin yms., ihan sitä samaa oli Brasiliassakin kun käytiin siellä. Joka paikalla on hyvät ja huonot puolensa, riippuu vähän siitä mitä lomalta hakee.

no juurikin näin

kanarian välimeren kohteiden uima-altaiden ja rantojen kännjääliöt puuttuvat kokonaan

raitis lapsiperhe kiittää!

Vierailija
12/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat lennot ( halvempaa kuin Kanarialle), takuu lämpö talvella. Hiekkarannat on ok, varsinkin jos ottaa hotellin jolla oma ranta. Eli= halpaa aurinkoa ilman kännisiä lyhyemmällä lennolla kuin Thaimaa. 

Vierailija
13/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha joita eksoottiset kikulit syytävät naisille, jotta saavat persettä ja vittua.

Vierailija
14/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eb ole käynyt, mutta uskon, että lapsiåerhwitä viehättää siisteys, helppous ja örveltäjien puute

Vierailija
15/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ainuttakaan sivistynyttä ihmistä, jonka olisi käynyt Dubaissa tai suunnittelisi matkaa sinne. Tai jos on, niin ei rohkene kertoa. Ja olen 40 v akateeminen nainen, vuositulot 100000€, paljon matkustan minä ja tuttavapiiriini.

Aatteles kun tuttavani on jopa ollut töissä Dubaissa. Oli viis vuotta sairaanhoitajana jonkun sheikin luksussairaalassa ja tienasi enemmän kuin 100 000 euroa vuodessa. Arvostelin häntä niin hän tykkäsi että kuuntelepas kun hän kertoo. Kävi ilmi että sairaala hoitaa myös köyhiä ja siirtotyöläisiä ja ihan sen sheikin rahoilla. Kotimaassaan vakavasti sairaat siirtotyöläiset kuolis köyhyyteen ja siihen sairauteensa, olisko se sitten parempi? Asioilla on aina puolensa ja puolensa. Itse en ole Dubaissa käynyt mutta tuttavani puheista tiedän, että siellä tekee moni suomalainen tällä hetkellä mm. hoitotyössä hyvää tiliä.

Vierailija
16/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännjääliö = KÄNNIÄÄLIÖ

Vierailija
17/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se nyt muodista kiinni on välittääkö ihmisoikeuksista vai ei.

No aika vähiin jää matkakohteet tuon kriteerin jälkeen...

Vierailija
18/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko jollekin tulla yllätyksenä se, että tuntemattomat ihmiset eivät valitse matkakohdettaan palstajurnuttajan mielipiteen perusteella vaan ihan itse omilla perusteillaan?

Vierailija
19/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako Dubaissa kuolemantuomion jos jää kiinni pössyttelystä?

Vierailija
20/40 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskajulkkisten ja bloggaajapummien suosima WT-kohde nykyään, eli ei mikään luksuspaikka todellakaan.

Nuoret naiset käy tuolla tienaamassa helppoa rahaa porta pottyinä eli rikkaat ukot pissii ja kakkii heidän päälle tai suuhun ja pakottavat näitä eläinseksiin jne ja naiset saa siitä 20 000 dollaria kerta. 

Kotona kertovat vaan omaisille että ovat tuolla emännöimässä jotain epämääräistä kuten klubia.

Sivistyneet, koulutetut ihmisethän eivät tuonne enää matkustele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä