Charles III ja uudet kolikot
Joko tästä on keskusteltu? Mitä olette mieltä?
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009103661.html
Mä tykkään, että on ihan onnistuneita. Ja kiva se, että Elisabetin kuvia on vielä uusissakin kolikoissa toisella puolella.
Kommentit (13)
Miksi tuo pienempi kolikko on kulmikas eikä pyöreä?
Olin jotenkin kovin ilahtunut kun näin ne. Niissä on yhä vanhanajan tyyliä. Hassua, että vieraan maan kolikotkin nykyään ilahduttaa.
Tietääkö joku miksi se pienempi kolikko on seitsenkulmainen?
Vierailija kirjoitti:
Olin jotenkin kovin ilahtunut kun näin ne. Niissä on yhä vanhanajan tyyliä. Hassua, että vieraan maan kolikotkin nykyään ilahduttaa.
Kaikki nostalginen ilahduttaa minua nykyään. Tosi hölmötkin jutut, kuten 2000-luvun alun lehtien selaaminen tai 90-luvun käyttöesineet.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku miksi se pienempi kolikko on seitsenkulmainen?
Niitä kulmikkaita kolikoita alettiin tehdä jotta tietyt kolikot olisi helpompi erottaa toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nostalginen ilahduttaa minua nykyään. Tosi hölmötkin jutut, kuten 2000-luvun alun lehtien selaaminen tai 90-luvun käyttöesineet.
Mulla on samoin. Tykkään kaikesta mikä on kivaa ja kaunista ja mistä tulee hyvia muistoja mieleen tai liittyy muuten jotenkin mukavaan ja vanhanaikaiseen.
Ne kulmikkaat kolikot liittyvät kai kabbalaan. Voiko kyseessä olla se pedon merkki?
Kuinka kauan Iso-Britannia kestää kuninkaallisia, joista ei ole muuta kuin kuluja ja haittaa maalle ja sen kansalaisille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo pienempi kolikko on kulmikas eikä pyöreä?
Siksi että 50 pencen kolikot Britanniassa ovat 7-kulmaisia eikä pyöreitä.
Klaavapuolista rakentuu vaakuna jos ette tienneet...
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a6/Day_36_-_Gotta_Catc…
Tuo Charles Seivästäjä on pahuuden mies
Minustakin ovat onnistuneita, oikeasti mallin näköisiä.