Mää oon varmasti maailman laiskin ihminen siivoon!!!
Kaapissa vieläki tytön vanha potta (tyttö nyt 16), matot ollu monta vuotta ilman pesua ym... onko muita? Taustalla toki vakavaa masennusta mut nyt sen on muututtava!!
Kommentit (6)
On se oikeesti käsittämätöntä kun joku kaappienki siivoominen voi olla vaikeeta :-( viikkosiivous ( tai joka toinen) hoituu ja tiskit ja pyykit mut muu...... Ärsyttää oma itteni!!
ap
Ja huom! Huomenna vien, nyt jo yöpaita päällä.
ap
Minä raivasin miesystäväni talon. Mies muuttui ihan toiseksi ihmiseksi. Kyllä se roju masentaa.
Ei ole mitään järkeä heittää tavaraa roskiin. Voi antaa esim tutulle, jättää johonkin lapulla:"Saa ottaa!" Varmasti menee tarpeeseen enemmän kuin roskissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään järkeä heittää tavaraa roskiin. Voi antaa esim tutulle, jättää johonkin lapulla:"Saa ottaa!" Varmasti menee tarpeeseen enemmän kuin roskissa.
Tuo on juuri sitä ajattelua, jonka syystä se potta on vieläkin kaapissa. Kirppikselle, jollekin tuttavalle, lehdet sairaalaan ja vanhainkotiin. Pah, ei tapahdu.
Roskiin vaan, onpahan poissa.
Vie se potta roskikseen NYT.
Tee yksi asia kerrallaan. Tuu kertomaan, kun potta on viety. Ihan kun itseäni kuuntelisi, mulla auttoi tuo yksi asia. Päivässä. Mieli paranee, jaksaminen lisääntyy...