Amerikan unelmavävy -liveseuranta
tässä ketjussa.
Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?
Kommentit (1792)
Gymnasiet Grankulla samskolanista on 2014 kirjoittanut ylioppilaaksi Iita Pöysti. Luultavasti tämä samainen Ida? Oikea nimi olisi silloin tosiaan Iita.
Mimmi- ja Iita-nimien yhteensopivuudesta en kyllä vetäisi mitään johtopäätöksiä, voihan Mimmikin olla lempinimi vaikka Mirjamista.
Ida on vissiin kehittynyt aika myöhään, kun 15-veenä ei juuri rintavarustusta ollut ja nyt on vaikka muilla jakaa.
Hehee. Hauska lukea av-mammojen kommentointia siitä miten he luulevat asioiden olevan. :D :D
Tais lopahtaa nää keskustelut tähän. Iitan ja Jessen instat salaisia,joten jatkavat nyt romanssiaan pois julkisuudesta.aika jännä juttu et tästä ohjelmasta tuli kuitenki 2 paria.vertaa ensitreffit alttarilla...jossa asiantuntijat valitsevat puolestasi...
Ohis, mutta yliopistossa opetettiin, että etunimeä ei taivuteta yleisten kielioppisääntöjen mukaan, eli Satu-Satun on oikein. Sukunimiä sen sijaan kuuluu taivuttaa yleisten sääntöjen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. tuossa vuodelta 2011 nimellä Iita:
Miksi ihmeessä hän esiintyisi jollakin väännösnimellä tällaisessa yhteydessä?No huhuh, ei kyllä sovi yhtään Idan kaltaiselle naiselle.Iita tuoksahtaa aivan navetalta, joskaan navetoissa ei ole mitään vikaa , mutta "hienostuneisuus" siitä on kaukana.Ida sensijaan kuullosta korvissani jotenkin aristokraatttiselta aivan kuten Ada.
No,Ida/Iita ei mitenkään hienostuneelta vaikuttanut ohjelmassa.Enemmän luonnonlapsi.
Lady kirjoitti:
Hehee. Hauska lukea av-mammojen kommentointia siitä miten he luulevat asioiden olevan. :D :D
Oli hauska katsella myös sinua ohjelmassa. Voi sitä myötähäpeän määrää... Tirsktirsk
Vierailija kirjoitti:
Tais lopahtaa nää keskustelut tähän. Iitan ja Jessen instat salaisia,joten jatkavat nyt romanssiaan pois julkisuudesta.aika jännä juttu et tästä ohjelmasta tuli kuitenki 2 paria.vertaa ensitreffit alttarilla...jossa asiantuntijat valitsevat puolestasi...
Niinpä, tässä oli "asiantuntija-apuna" miesten kavereita, mutta ainakin Idan/Iitan valitsi jatkoon Jesse videoselfien perusteella. Muistaako kukaan, oliko Heidi-Maria Tomin vai hänen kavereidensa valinta ekassa jaksossa? Jotenkin tuntuu siltä, että näitä muut valitsevat puolestasi -realityjä on nyt alkanut olla pinnalla enemmänkin (juurikin Ensitreffit alttarilla, Love Connection, jne.), mutta syntyykö niistä loppujen lopuksi sen enempää pareja kuin vaikka Maajussille morsiamessa, jossa valinnat tehdään itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, tässä oli "asiantuntija-apuna" miesten kavereita, mutta ainakin Idan/Iitan valitsi jatkoon Jesse videoselfien perusteella. Muistaako kukaan, oliko Heidi-Maria Tomin vai hänen kavereidensa valinta ekassa jaksossa? Jotenkin tuntuu siltä, että näitä muut valitsevat puolestasi -realityjä on nyt alkanut olla pinnalla enemmänkin (juurikin Ensitreffit alttarilla, Love Connection, jne.), mutta syntyykö niistä loppujen lopuksi sen enempää pareja kuin vaikka Maajussille morsiamessa, jossa valinnat tehdään itse?
Tomin kaverit pitivät Heidi-Mariaa kaverityyppinä, ja Tomkin taisi valita hänet viimeisenä.
Ida taisi esittäytyä itsekin tuossa kouluvideossa 15-vuotiaana nimellä "Iita Pöysti". Luulen että tuo "Ida" on hiipinyt vähitellen mukaan, kun se on kansainvälisissä piireissä helpompi lausua, ja tyttöhän on asunut Ausseissa jne. "Ida" on lainausmerkeissä Instassa, joten se juuri lienee se lempinimi, ei Iita.
Satua nimenä on kyllä kieliopillisesti ihan oikein taivuttaa kummin tahansa, joko Satun tai Sadun.
T. Satu
Kylläpä taas vituttaa tämä saarnaaminen täällä keskustelupalstoilla Jessen ja Idan ikäerosta... :D AINA , kun julkisuudessa selviää että jollakin pariskunnalla on enemmän ikäeroa niin täällä on kunnon paskanpuhumiskerho pystyssä !!!
Onko teidän oma elämä liian tylsää kun jaksatte täällä kovin sanan kääntein vääntää, kuinka Jesse ja Ida ei sovi yhteen?
Ei se ikäero aina todellakaan rakkautta katso, vaikka suhde alkais nuorempana. Tuntuu että teillä haukkujilla on päänsisäisiä ongelmia, jotain pelkotiloja siitä jos nuoret naiset rupeais enemmänkin deittailemaan vanhempia miehiä, koette sen uhkana, kun oma pää ei riitä käsittämään että täällä jokaiselle riittää jotakin!
T. 23v nainen, jolla 35v mies. Tavattu ensimmäisen kerran 8v sitten. Yhdessä oltu siitä lähtien kun minä 18v ja mies 30v.
Hello
Ikäeropariskunta tämähän on viihdettä koko ohjelma; mm. Jessen esittelemät hienot auto tuskin ovat hänen omiaan vaan ohjelmaan kuuluva juttu. Samoin kommentit pitää laskea samaan kategoriaan. Ei pidä ottaa niin vakavasti näitä kommentteja ellei sitten tunne pistosta itse jossakin. Kun nyt otit puheeksi Jessen ja Iitan niin pitää ihmetellä miksi Suomessa asuva isä ja Jenkeissä olevat äiti ja sisko esiintyivät ohjelmassa. Selväksi tuli ainakin ettei Jesse mitenkään suuremmin diggaa Suomea; ei puhu, ei ole käynyt kuvausten jälkeen Suomessa Iitan mukaan. Iita reissannut useasti siellä ja Teneriffalla.
Niinpä . Ei taida iita je Jössi kumpikaan pitää pahemmin Suomesta. 😕JESSE ohjelmassa sadulle "I think Joensuu is not like Orlando". Olen käynyt molemmissa ja ovat kyl erilaisia. Kiinnostaa vähän et miten Iita tän muuton Jenkkeihin hoitaa kun viisumia voi saada max 3kk kerrallaan. Ehkä pian tulee häät tai jotain.
Byhyy, Jesse bongattu Tinderistä, eli Iitan kanssa taitaa olla juttu loppu. Ei tullut matchia, valitettavasti 😄
Katsooko joku oikeasti tällaista? Uskoni ihmiskuntaan kuoli taas vähäsen.
Tom ja Heidi-Maria ovat menneet naimisiin! <3
Vierailija kirjoitti:
Byhyy, Jesse bongattu Tinderistä, eli Iitan kanssa taitaa olla juttu loppu. Ei tullut matchia, valitettavasti 😄
Niinkö?
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/amerikan-unelmavavy/uutiset/artikkeli…
No, eipä nimet naisia pahenna,ei ole mun mieleen,mutta eipä ne mulle kuulukkaan.