Yksi ärsyttävimmistä kommenteita minkä kulee miehen suusta...
Ajettu 100 kilometriä kauppakeskuseen, jossa voisi mun mittapuulla viettää sellaset 8 tuntia.... on kahviloita, ruokapaikoja ja ihan vain katseltavaa vaikka kuinka. No, miehen suusta tulee 45 minuutin päästä ihan vakavissan; "Eikähän lähdetä kotia, ja keitetään kahvit". Että mä vihaan tuota lausetta ja mi... ja kotona istumista.
Kommentit (31)
Olisit kerrankin kaivanut omasta lompakosta omaa rahaasi ja tarjonnut miehelle? Ai eikö onnistukaan niin päin?
En olisi koskaan edes lähtenyt kauppakeskukseen. t.mies
Jätä mies seuraavalla kerralla kotiin, AP. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Olisit kerrankin kaivanut omasta lompakosta omaa rahaasi ja tarjonnut miehelle? Ai eikö onnistukaan niin päin?
Maksettiin puoliksi bensat ja mentiin mun autolla. Kahvittelusta ei ehditty edes puhua kun mies jo mankui takaisin kotiin.
Ps. Mies on muuten pihi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän hyvin sun miestäs. Mulle kauppakeskukset on maanpäällisiä helvettejä ja ylensä jo puolen tunnin jälkeen kysyn avopuolisolta, että voisimmeko lähteä jo kotiin.
Miksi alunperinkään menet sinne?
En itse kehtaa ruveta heti vinkumaan, vaikka kieltämättä hetken päästä tylsistyttää kierrellä kaupoissa ja kirppareilla. Mutta jos menen mukaan niin oma valinta.
Ai että noin on käynyt aiemminkin? Miksi otit miehen mukaan kun tiesit että noin käy?
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka ottaa kauppakeskuksissa tunteja viihtyvän naisen. Aikansa kun voi käyttää paljon paremmin ja hauskemmin. Viihtyisimmät kahvilat ja ruokapaikatkin löytyvät jostain ihan muualta kuin kauppakeskuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka ottaa kauppakeskuksissa tunteja viihtyvän naisen. Aikansa kun voi käyttää paljon paremmin ja hauskemmin. Viihtyisimmät kahvilat ja ruokapaikatkin löytyvät jostain ihan muualta kuin kauppakeskuksesta.
No mun mies ei halua näihinkään, vaan vastaus on aina ;"Eikähän mennä kotia keittämään ne kahvit", "Syömään kohta vanhenevat makkarat" jne...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mies ei halua näihinkään, vaan vastaus on aina ;"Eikähän mennä kotia keittämään ne kahvit", "Syömään kohta vanhenevat makkarat" jne...
Ap
Paras elämänneuvo, minkä olen koskaan keltään saanut tuli äitini serkulta: "Älä koskaan ota pihiä miestä". Vanhemmiten tuo neuvo vielä syventyi, kun tajusin mitä tarkoitti, kun jonkun aikuisten keskustelun kuulin, jossa puhuttiin pihiydestä myös makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
En olisi koskaan edes lähtenyt kauppakeskukseen. t.mies
en minäkään, ja asun sentään kävelymatkan päässä. t.nainen
Vierailija kirjoitti:
8 tuntia ostoskeskuksessa? WTF?
Living nightmare. N40+
Ymmärrän hyvin miestäsi sikäli, etten tajua yhtään ostoskeskusten viehätystä. Minulle on hieman liikaa sekin, että joudun kävelemään Kampin läpi päästäkseni bussilaiturille. Kaikenlainen ostoksilla käyminen on lähinnä ahdistavaa, ei mitenkään kivaa puuhaa. En kyllä ymmärrä sitä, että miksi te oikein menette sinne yhdessä, jos odotukset ovat noin erilaiset. Mene jonkun kaverin kanssa viettämään aikaa, ja mies käyköön erikseen, jos hänellä on sinne joskus asiaa.
Pakkoko sitä miestä on ottaa mukaan väkisin? Yksin tai kaverin kanssa mieluummin.
Ja miksi tuo yksi miesten rahoista jankkaava pässi on tässäkin ketjussa?
Joku ajaa 100 km kauppakeskukseen?! Miksi?
Miten pihi ihminen lähtee kauppakeskukseen sadan kilsan päähän? Oliko siellä ilmaisia ämpäreitä? Paskapaperia polkuhintaan - ei ostorajoitusta?
Ymmärrän pointtis, että varmasti ärsyttää moinen lause. Mä en ole pihi, mutten ostoskeskuksia voi sietää. Joten meillä isä vie tyttäriään shoppailemaan. Ei se mieskään innosta hihku, mutta pärjää asian kanssa.
Jos sata kilsaa mihinkään liikkuisin, niin vähintään siellä pitäisi olla joku ihana ruokapaikka, jossa voin piipahtaa.
Ennemmin kävisin juurihoidossa kuin viettäisin 8 tuntia (+matkat, oliko se tunnin) jossain ostoshelvetissä. Ennemmin tarpeen vaatiessa kivijalkakaupassa tai vanhanaikaisessa tavaratalossa ja kahvilla jossain kahvilassa esim. rannalla tai muuten kivassa miljöössä.
n44
Mikset ajanut yksin autollasi sinne ja jättänyt miestä kotiin? Tai jätä se ensikerralla jonnekin baariin oottamaan niin saat shoppailla rauhassa? :D
Mä ymmärrän hyvin sun miestäs. Mulle kauppakeskukset on maanpäällisiä helvettejä ja ylensä jo puolen tunnin jälkeen kysyn avopuolisolta, että voisimmeko lähteä jo kotiin.