Olenko ainoa, joka ei voi sietää Vain elämää?
Mielestäni teennäinen ja ylihypetetty sarja. Muita?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kaksi. Tekotaiteellista paskaa, ja jatkuva itkeskely aiheuttaa lähinnä myötä häpeää. Tosin olen nähnyt vain mainoksia sarjasta.
Tiedän myötähäpeän olevan yhdyssana, tablettimoka.
Olen ollut samaa mieltä alusta asti. En ymmärrä, miten katsojat eivät huomaa sitä feikkausta ja ohjelman tarkoitusta, joka on artistien keikka- ja levynmyynnin edistäminen.
Ei,mutta vois of finlandia ja muita laulukilpailuja en voi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä.
Meitä on varmaan neljä, itseni lisäksi siskonikaan ei voi sietää ohjelmaa. Teeninnäistä kakkaa. Ja ne parkumiset! Voiko enää laskelmoidumpaa olla.
Täältä löytyy kolmas. En ymmärrä, miten sarjan formaatti voi kiinnostaa ihmisiä. Ohjelman tarkoitus on pelkästään tehdä covereita vanhoista biiseistä, tehdä artisteista suositumpia ja näin edistää näiden myyntiä. En vieläkään ymmärrä sitä Cheekin ympärillä pyörivää hypettä, minkä tämä sarja sai osaksi aikaan.
Et todellakaan ole yksin. Suositten Vain kuolemaa-youtubesarjaa, hyvä parodia. M22
Et ole ainoa. Sievisteltyä levynmyynti- ja artistimarkkinointia.
Mutta artistit itse varmaan osittain ihan vilpittöminä mukana, silti tulee vaivaantunut olo kun yrittää katsoa.
Jos ne coverit olisi edes hyviä, mutta suurin osa on vain laskelmoitua paskaa ilman tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samaa mieltä alusta asti. En ymmärrä, miten katsojat eivät huomaa sitä feikkausta ja ohjelman tarkoitusta, joka on artistien keikka- ja levynmyynnin edistäminen.
Nii! Ei musiikilla saa elää!
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kaksi. Tekotaiteellista paskaa, ja jatkuva itkeskely aiheuttaa lähinnä myötä häpeää. Tosin olen nähnyt vain mainoksia sarjasta.
Tämä kertoikin olennaisen.:)
En ole ostanut ainuttakaan Vain elämää -levyä tai käynyt kenenkään keikalla. Saanko siis luvan tykätä ko. ohjelmasta?
Huomauttaisin vielä, että se, että jos pidän ko. ohjelmasta, se ei tarkoita sitä, että pitäisin joka ikisestä ohjelman kappaleesta, artistista tai tuotantokaudesta.:)
En oikein ymmärrä tuota kritiikkiä, että "ohjelma on vain artistien levymyynnin edistämistä varten". No, mitä sinä sitten voit tehdä sellaista, joka ei saisi sinua ostamaan jotain, tai harkitsemaan ostoksia?
Jos katsot tai seuraat Oscar-gaalaa, hui, ehkä menet katsomaan jonkun Oscarin voittaneen elokuvan? Ja niin edelleen..Jos ihmistä ei ole tietyllä kriittisellä ajattelulla siunattu, niin tuskinpa häntä elämässä auttaa pelkästään Vain elämää -ohjelman katsomatta jättäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vois of :D
Minä en tykkää niistä covereista enkä herkistelystä, mutta ne aktiviteetit ja ryhmän keskeinen dynamiikka on minusta mielenkiintoista seurattavaa.
Et ole. En tykkää minäkään. Tylsä. Mielummin katselisin ja kuuntelisin vain niitä kappaleita, mutta turha lässytys ja "hauskojen" harrasteiden seuraaminen ei kiinnosta yhtään. Eli sen artistin päivän voisi ainakin jättää kokonaan pois ohjelmasta.
Et ole ! Salaa oikeasti halveksin, omia perheenjäseniäkin, jotka tätä ohjelmaan katsovat :D Eihän sulla voi olla kaikki Muunit Laaksossa jos sitä ohjelmaa voi katsoa ilman että haluaa kirkua raivosta ka häpeästä ja epätoivosta !
Vain elämää: paras viihdettä ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy kolmas. En ymmärrä, miten sarjan formaatti voi kiinnostaa ihmisiä. Ohjelman tarkoitus on pelkästään tehdä covereita vanhoista biiseistä, tehdä artisteista suositumpia ja näin edistää näiden myyntiä. En vieläkään ymmärrä sitä Cheekin ympärillä pyörivää hypettä, minkä tämä sarja sai osaksi aikaan.
Niin. Cheekkihän oli täti-ihmisten unelmavävy. Tyyppi joka todellisuudessa huutaa jatkuvasti vittua ja raivoaa. Juu. Ihana vävy olisi moinen kusipää.