Olenko ainoa, joka ei voi sietää Vain elämää?
Mielestäni teennäinen ja ylihypetetty sarja. Muita?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mietit tätä helmikuussa?
No kun se tulee taas uusintana.
En tiedä onko mussa jotain vikaa, mutta se sarja aiheuttaa mulle ihan kamalan myötähäpeän tunteen. :D Ei vaan pysty katsomaan, yrittänyt kyllä olen!
Vain elämää on kuin einesruoka. Kukaan ei katso sitä, kukaan ei pidä siitä, mutta joku kuitenkin ostaa kaikki levyt ja menee katsomaan kaikki Vain elämää -artistien keikat.
Munkin mielestä se itkeminen ja pöydän ääressä heiluminen aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Mut tykkään kyllä joistakin niistä biiseistä, varsinkin viime kaudella.
Osa biiseistä on ihan ok, mutta suurin osa tylsiä tai muuten huonoja.
Et ole. Yhden jakson katsoin ihan "yleisivistyksen" vuoksi ja toisen kaverilla, joka jonkin sortin fani. Ei kolahtanut pätkääkään. Ja makujen nuoruuteni idoliinki, siis Hanhiniemi Pauliina. Ei vaan ole mun ohjelma pätkääkään. Toinen jakso oli Katri Helenan, oksetus... sorry diggaajat, onneksi ei tarvii katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Yhden jakson katsoin ihan "yleisivistyksen" vuoksi ja toisen kaverilla, joka jonkin sortin fani. Ei kolahtanut pätkääkään. Ja makujen nuoruuteni idoliinki, siis Hanhiniemi Pauliina. Ei vaan ole mun ohjelma pätkääkään. Toinen jakso oli Katri Helenan, oksetus... sorry diggaajat, onneksi ei tarvii katsoa.
Siis Pauli, hih mut sopii tähän yhteyteen. Ja diggasin Kolmatta Naista tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää on kuin einesruoka. Kukaan ei katso sitä, kukaan ei pidä siitä, mutta joku kuitenkin ostaa kaikki levyt ja menee katsomaan kaikki Vain elämää -artistien keikat.
No jaa, enemmän olen kuitenkin ainakin itse törmännyt niihin, jotka tykkää. Lähipiirissä suurin osa tykkää, ja hehkutetaanhan sitä aina netissä ym. Uusi kausi onkin tuskaa ei-tykkääjälle, koska fb, yms pursuaa pelkkää vain elämää -juttua. Ja iltapäivälehdet repii otsikoita jokaisesta niiskauksesta.
Ällöttävää siirappia.En katellut enää viime ohjelmasarjaa.
Vain märinää on hirveää kuraa. Joutunut kuulemaan kun toinen katsoo. En pysty katsomaan oikeastaan mitään ns. tositeeveetä. Viidakon tähteitä pystyin muutaman minuutin katsomaan kun huvitti vähäpukeisten pissisten vitun hokeminen. Mä nyt vain tykkään käsikirjoitetuista ihan oikeiden näyttelijöiden ohjelmista. Makuasia ei kummempaa.
Ei kai siitä tuu uutta tuotantokautta? Hirveesti kidutusta!