Mikä lapsenne koulussa/luokassa ottaa päähän?!
Minua henkilökohtaisesti v*****aa muutama häirikkö, jotka vievät opettajan kaiken ajan ja huomion, eikä ns. Normaali lapseni saa sitä koulunkäynnin tukea/huomiota opettajalta, joka hänelle kuuluisi.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa ankarasti sellaiset huoltajat jotka purkavat koulumurheitaan vauvapalstalla.
Ai, mua ärsyttää huomattavasti enemmän ne anaalipanopenat.
Se, että yläasteelle siirtyessä kiusaaja sijoitettiin kiusatun kanssa samalle luokalle, vaikka vanhempainillassa vakuuteltiin, ettei niin tapahdu. Kyseessä erikoisluokka, jolle piti erikseen pyrkiä ja oli valintatestit. Siksi sitten pääsi samalle luokalle.
Vierailija kirjoitti:
Se, että yläasteelle siirtyessä kiusaaja sijoitettiin kiusatun kanssa samalle luokalle, vaikka vanhempainillassa vakuuteltiin, ettei niin tapahdu. Kyseessä erikoisluokka, jolle piti erikseen pyrkiä ja oli valintatestit. Siksi sitten pääsi samalle luokalle.
Niin ja tämä kiusaaja häiriköi, of course. Halusi erikoisluokalle sen statusarvon vuoksi.
Yhden lapseni opettaja on juuri valmistunut ja opettajana hyvä, mutta miniteinejä hän ei ymmärrä. Muutaman kerran olen saanut kuulla tyttäreltäni ja hänen ystäviltään asioita, jotka oppilaat olisivat voineet selvittää keskenään ja saada kuikan yhteishengen näin hyväksi, mutta opettajan puolueellinen väliintulo on sekoittanut kaiken. Onneksi oppilaat ovat olleet fiksuja ja hoitaneet asiat kuntoon omalla ajallaan ja tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhden lapseni opettaja on juuri valmistunut ja opettajana hyvä, mutta miniteinejä hän ei ymmärrä. Muutaman kerran olen saanut kuulla tyttäreltäni ja hänen ystäviltään asioita, jotka oppilaat olisivat voineet selvittää keskenään ja saada kuikan yhteishengen näin hyväksi, mutta opettajan puolueellinen väliintulo on sekoittanut kaiken. Onneksi oppilaat ovat olleet fiksuja ja hoitaneet asiat kuntoon omalla ajallaan ja tavallaan.
Mistä ihmeestä tuo kuikka kirjoitukseen tuli? :D Piti olla "luokan", eli luokan yhteishengen.
Joku ihana perhe hautoo kaikkia syöpäläisiä ja levittää ne luokkaan. Siellä pyörii aivan jatkuvasti täitä, kihomatoja, syyhypunkkia, ja tietysti flunssaa ja vatsatauteja. Toisen lapsen luokka ei ole tällainen tautipesä.
Vierailija kirjoitti:
Joku ihana perhe hautoo kaikkia syöpäläisiä ja levittää ne luokkaan. Siellä pyörii aivan jatkuvasti täitä, kihomatoja, syyhypunkkia, ja tietysti flunssaa ja vatsatauteja. Toisen lapsen luokka ei ole tällainen tautipesä.
Eiköhän se todennäkösempää ole, että useammasta kohteesta tulee erilaiset syöpäläiset ja flunssat kuin aina samalta perheeltä :D
Vierailija kirjoitti:
Mitäs alapeukuttamista tässä on? Ai niin, olet kiusaajan vanhempi.
Tällä hetkellä ei mikään pahasti ärsytä, kummallakin lapsella on tolkulliset luokat, joissa on rauha opiskella (kop-kop-kop). Yhteistyö koulun kanssa toimii. Isomman puolesta hitusen harmittaa, että introvertin temperamentin, hahmotusvaikeuksien ja pienen huolimattomuuden vuoksi vähän alisuoriutuu, mutta silti ihan riittävän hyvin menee ja kohta ollaan kaikella todennäköisyydellä saamassa lisää tukeakin näihin pulmiin. Olen aika kiitollinenkin nykytilanteesta, aina ei ollut näin.
Minua häiritsee henkilökunnan silmiinpistävän huonot välit.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee henkilökunnan silmiinpistävän huonot välit.
Olen kuullut, että opettajanhuoneet ne vasta hiekkalaatikkoja ovatkin. Reksi on aika ratkaisevassa asemassa sen suhteen, millainen henki koko koulussa, opettajanhuoneet mukaanlukien, on.
- toisen lapsen luokka on liian suuri (34 oppilasta)
- toisen lapsen luokalla on yksi saamarin kiusankappale, josta on kyllä kasvamassa kunnon luonnehäiriöinen *##%&# (kiva näin lapsesta puhua, mutta kyllä sen jo näkee). Opettaja yrittää kyllä parhaansa.
- rehtori lähettää Wilman kautta ihan jatkuvasti turhaa postia. Ärsyttää kun pitää aina kirjautua Wilmaa jos vaikka olisikin jotain tärkeää (välillä on), koska viestistä ei näy kuin otsikko sähköpostissa. Sitten taas onkin joku ihme mainos vain.
Yleensä ottaen hyvä koulu ja mahtavat opettajat kummallakin lapsella!
Huonolaatuinen ruoka ja syömispakko
Ruoka ei ole aina kevollista. Muuten ei kauheasti mikään ota päähän, koulu on erittäin hyvä, lapset oppi, ei kiusaamista, rakennus hyväsä kunnossa ja luokkahenki hyvä.
Toisen lapsen ope on laiska ja toisen vanhanaikainen, ts.tekee kuten aina ennenkin on tehty.
Laiska ope?
Eikö jaksa pitää/valmistella tunteja tai anna läksyjä ?
Vai eikö vastaa illalla puhelimeen?
Se vanhanaikainenhan se laiska on !
Toisella on itseään täynnä oleva mies opettaja. En tykkää. Mutta kai se on pääasia että lapsi tykkää opesta. Ja on sen verran kokemusta opella että saa villinkin luokan kuriin.
Laiska ope on avraadin mielestä sellainen joka ei järjestä nicojannikalle elämyksiä!
Mua vituttaa ankarasti sellaiset huoltajat jotka purkavat koulumurheitaan vauvapalstalla.