Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OSA-AIKAISESTI TYÖSSÄ KÄYVÄ ÄITI,PALJON TIENAAT?

Vierailija
17.02.2006 |

mietiskelen kannataako vai ei...

monta tuntiaviikossa käyt töissä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

29h viikossa, palkka n. 1030 e/kk brutto.

Elän sillä, kun mieheni maksaa yhtiövastikkeen, päivähoitomaksun, mun autonbensat, lomamatkat, ravintolassa ruokailut, lehdet jne. jne.

Mä en saa edes liitosta " kompensaatiota" siihen, että työaikani on näin pieni.

Mutta mä olen tyytyväinen, jää aikaa lapselle enemmän, siivota kotona, tavata omia kavereita sekä käydä asioilla.

Ilman miestäni täytyisi alkaa etsiä uutta duunia....

Vierailija
2/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sulla ole tuosta palkasta ollenkaan varaa maksaa mitään laskuja!!!??? laitat miehesi maksamaan kaiken vaikka saat noinkin hyvää palkkaa tollasella tuntimäärällä..... huoh!

meitä kun on ERITTÄIN huonopalkkaisia monia niin jotenkin vaan pisti silmään tuo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää työtä, josta pidän, ja palkka joka on kuitenkin mukava lisä talouteen. Kannattaa.

Vierailija
4/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaksi päivää työtä, josta pidän, ja palkka joka on kuitenkin mukava lisä talouteen. Kannattaa.

Vierailija
5/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 3:lla on niin hyväpalkkainen mies että on varaa maksaa vaimonkin puolesta kuluja niin mikä ettei. Saahan hän samalla lapselleen lyhyemmät hoitopäivät. Varmaan miehellekin jää enemmän kuin tuo 1000e käyttörahaa kuten vaimollakin?! Eiköhän sille rahalle aina käyttöä löydy. Jokainen tekee elämänsä - turha sitä on kadehtia jos jollakin on el.tilane sellainen ettei taha ole centeistä kiinni ja aina saa olla odottamassa palkkapäivää.

Vierailija
6/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja bruttona n. 1200. Riittää kun pihistelen, onneksi ei tarvi hienoja bisnesvaatteita tms eikä tarvi iltaisin juosta ulkona näyttäytymässä.

Vierailija
7/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 9, kun puolustit mua!!!

Minä ostan meidän perheessä ruuan melkein 90% ja vaatteet itselleni ja lapselle (joskus myös miehelle).

Ostan sisustusjutut ja lahjat koko suvulle (synttärit, joulu jne.).

Ja loput laitan säästöön.

Ja todellakin miehelle jää käteen paljon paljon enemmän kuin 1000e/kk.

Mutta anyway, mulla on mun mielestäni sika huono palkka. Verrattuna mun entiseen duuniin.

Mutta en valita, nautin siitä, että mulla on helppo työ, lyhyt työmatka ja aikaa perheelle.

T.3

Vierailija
8/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnä isojen rahojen hallinnointi.

Enka asu suomessa, eli tuosta summasta ei kerry mitään sosiaaliturvaa eikä eläkettä.

Vierailija
9/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verojen jälkeen käteen jää noin tonni.

Mutta kokonaisuuteen kannattaa laskea myös se, että päivähoitomaksu on pienempi kun hoitoaika on 4pv/vk, matkakuluja tulee vähemmän, ja veroprosenttikin on vähän pienempi.

Lisätulo siitä viidennestä työpäivästä ei riittäisi mulle korvaamaan 3-päiväisen viikonlopun tuomaa iloa.

Vierailija
10/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat vaikka käsityöläisiä ollaan!