Millaisen ihmisen kanssa ET IKINÄ voisi seurustella vakavasti!
Eli kertokaapa mikä ihmisen menneisyydessä tai käytöksessä jne. saa sinut perääntymään?
Kommentit (189)
Sellaisen joka ei ole käynyt armeijaa asennevamman takia. Nämä "mua ei kukaan käskytä"-tyypit. Hyi.
Sellaisen, joka ei ole suorittanut korkeakoulututkintoa. Akateemikko sen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen joka ei ole käynyt armeijaa asennevamman takia. Nämä "mua ei kukaan käskytä"-tyypit. Hyi.
Varmaan olet itse käynyt armeijan?
Semmoisen, joka ei osaa pestä alapäätään kunnolla. :D Näin niinku alkajaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette mieltä jos tiedätte ihmisen osallistuneen pettämiseen?
Voisitko edes harkita tutustumista?Mielestäni ehdottomasti väärinhän se on, mutta ihmisiä ja tilanteita on monenlaisia. Ja en puolustele tekoa vaan että itse tarkastelisin asiaa ns. tapauskohtaisesti.
Kostopettäminen olisi ihan "OK", ja EHKÄ voisin sulattaa jonkun "me oltiin jo puhuttu erosta vakavasti ja se oli sitteen vikatikki."
Aivan. Entä jos tiedät ihmisen olleen osallisena pettämiseen, siis itse sinkku mutta harrastanut seksiä tmv. touhunnut varatun kanssa?
*sitten
Sinulla on selvästi kiikarissa tällainen mies. Minä ainakaan en katsoisi hyvällä tuollaista varattuun sekaantumista. Pettäminen pettämisestä ja eron partaalla pettäminen ovat vielä jotenkuten itselleni "ok."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn-off: alko-ongelma, huumeet, peliongelma, holtiton rahankäyttö, vakavat mt-ongelmat, persoonallisuushäiriöt (myös narsismi), väkivalta (myös henkinen), totaalinen elämänhallinnan puute, loinen, täysi vetelys, seksuaalisesti kieroonkasvanut (pedofilia, zoofilia, nekrofilia ym) tai niin outoja perversioita ettei löydy yhteistä säveltä, kommunikaatiokyvytön, fanaattiset äärimielipiteet (esim. uskonnolliset) joihin pakottaa muutkin taipumaan, jäätävän tyhmä, sairaalloisen mustasukkainen, haisee pahalle, ei huolehdi hygieniasta, pettäjä, valehtelija, huijari, ... no, useampikin noista on tullut vastaan. Rima on nyt vähän korkealla.
Missä helvetissä te tapaatte näitä luusereita ja vielä päästätte punkkaanne? Minä en huolisi naista, joka on ollut tuollaisten miesten kanssa.
Tossahan sanottiin vain, että tuollaisia miehiä on tullut vastaan, ei siinä puhuttu mitään läheisemmästä kanssakäymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette mieltä jos tiedätte ihmisen osallistuneen pettämiseen?
Voisitko edes harkita tutustumista?Mielestäni ehdottomasti väärinhän se on, mutta ihmisiä ja tilanteita on monenlaisia. Ja en puolustele tekoa vaan että itse tarkastelisin asiaa ns. tapauskohtaisesti.
Kostopettäminen olisi ihan "OK", ja EHKÄ voisin sulattaa jonkun "me oltiin jo puhuttu erosta vakavasti ja se oli sitten vikatikki."
Entä missä ajassa toisen pitäisi viheltää peli poikki? Kuinka pitkään pitää roikkua selibaatissa ilman omaa tahtoa, että se on vielä fiksua eikä anna kuvaa tossunalusesta tai ihmisestä joka ajattelee vain vehkeillään ja on himojen vietävissä?
lassukan. tiivistää kaiken tarpeellisen.
Tosikon... ja sellasen joka supattaa joka asian eteenpäin eli tyhmän kanssa.Aaarrghh.
Ehdoton ei olisi linnassa istunut väkivaltarikollinen ja/tai nisti. Mielenterveysongelmat on nostettu täällä monta kertaa esille, mutta mitä vanhemmaksi elän, sitä kajahtaneemmalta ihmiset vaikuttavat. Jotkut ovat oikeasti diagnosoituja ja vahvasti harhaisia, jotkut porskuttavat ilman diagnoosia. Millainen on ylipäätään mt-ongelmainen? Sellainen joka on sairastanut joskus masennuksen tai kärsii paniikkihäiriöstä? Sellainen, joka on joskus romahtanut vaikeassa elämäntilanteessa tai saanut muuten burn outin? Jos lähtisin näillä perusteilla karsimaan ihmisiä, niin aika vähäiseksi jäisi valikoima. Tällä palstalla nyt on muutenkin niin paljon näitä vaatimuslistan kanssa kulkevia tapauksia, että pistää välillä ihmetelemään. Eikä siinä sinänsä mitään, jokaisella on oikeus tehdä valintoja elämässään. Onneksi todellisuudessa ihmiset kuitenkin monesti yllättävät ja hyväksyvät ihmisissä myös erilaisuutta.
Musta valkoisen ihmisen kanssa joka ei siis ymmärrä elämää vaan arvioi toisen menneiden perusteella. En toki olisi itse esim vankilassa olleen kanssa. Se olisi minullekkin liikaa.. Myöskään väkivalta on ehdoton ei ja alkoholi ja mielenterveys ongelmista kärsivän kanssa en pystyisi olemaan..ne ovat asioita jotka ovat vaan liian rankkoja ja vaikuttavat suoraan läheisiin.
Entiset mokailut ja esim yhden yön jutut ja mahd pettämiset voivat olla menneitä ja jos niistä puhutaan suoraan ja rehellisesti niin ne voi hyväksyä osana toisen menneisyyttä ja sen jälkeen unohtaa. Kukaan tuskin on täysin puhdas..virheistä oppii!!
Sellaisen kanssa joka ei arvosta mv-lehteä
Näitähän riittää:
- alkoholistin/ narkomaanin
- minkä tahansa voimakkaan riippuvuuden kanssa painivan
- väkivaltaisen
- linnakundin
- rikollisen
- tupakoitsijan
- tyhmän
- ilkeän
- todella ruman/ haisevan/ vastenmielisen
- vakavasti mielenterveysongelmaisen, jolla ei ole lääkitys kunnossa
- mustasukkaisen kuumakallen
- ääriaatteita kannattavan, oli kyse ihan mistä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kieltämättä ennakoi vakavampiakin sosiaalisia ongelmia kommunikaatiossa, yhteistyössä ja kyvyssä ottaa vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kanssa joka ei arvosta mv-lehteä
Niinno. Ehkä sitä voi arvostaa vitsinä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioita päättäisi tapailun heti kun asia selviäisi:
- Tupakointi
- Alkoholiongelma
- Feminismi
- Lapsia edellisestä suhteesta
t. Mies
Mikä siinä feminismissä on pahaa? Et halua tasa-arvoista naista, vaan tyhmän bimbon, joka tekee kuten haluat?
Ei vaan haluan naisen joka tajuaa että elämme jo tasa-arvoisessa maassa, jossa sukupuoli ei oikeasti ole este mihinkään. Naisten oikeuksia ei tarvi enää yrittää nostattaa miesten kustannuksella. Tottakai on asioita jotka on epätasa-arvoisia suuntaan tai toiseen, mutta niitä on sekä miehillä, että naisilla. En kannattaisi myöskään feminismin vastakohtaa, jos sellainen jollain todellisella tasolla olisi olemassa.
En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka ei ole lainkaan kiinnostunut ihmisoikeuksista oman maansa ulkopuolella ja ajattelee, että kunhan meidän rajojen sisällä on kaikki tarpeeksi hyvin, ei voi mistään hinnasta kannattaa ideologiaa, joka haluaa parantaa mm. lapsimorsiamien ja ihmiskaupan uhrien ja heimosodissa raiskattujen ja happohyökkäysten ja sukupuolielinten silvonnan uhrien asemaa.
- yli 170 cm
- roteva, lihava
- rumanaamainen
- laiska kotitöissä
- aseksuaali
- tupakoitsija / minkä tahansa huumeen käyttäjä
- nalkuttaja
- yli 3 miehen kanssa ollut
Parikymppisille naisille käy kaikki paitsi ruma mies.