Olen menossa naimisiin kesällä DI-miehen kanssa. Muutamme isoon omakotitaloon
Kommentit (43)
Siinä sitä riittää puuhaa. Isossa omakotitalossa. On lumityöt, räystäiden putsaus, nurmikon leikkaus yms yms. Ei paljoa ukko kerkeä vieressä hipsuttelemaan. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä riittää puuhaa. Isossa omakotitalossa. On lumityöt, räystäiden putsaus, nurmikon leikkaus yms yms. Ei paljoa ukko kerkeä vieressä hipsuttelemaan. Onnea!
Niinkö ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö ?
Jep
Oih! DI vain soittaa puhelun ja alamaiset saapuvat tekemään kiinteistön huolto- ja ylläpitotyöt, kotisiivouksen ynnä kaiken muun, ihan sänkyhömmia myöten.
Sulhosi pettää sinua jo toimiston Suskin kanssa.
Ihanaa. Pidä kuitenkin oma asuntorahasto varalla ja tuloja. Jos voit jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Oih! DI vain soittaa puhelun ja alamaiset saapuvat tekemään kiinteistön huolto- ja ylläpitotyöt, kotisiivouksen ynnä kaiken muun, ihan sänkyhömmia myöten.
Vain porvoossa DI:n palkka riittää moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku voi olla onnellinen diplomi-impotentin DI kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Asun mieheni ( insinööri, ei DI) kanssa isossa omakotitalossa. Ei noita edellämainittuja hommia tarvitse joka päivä tehdä, paitsi lumitöitä jos joka päivä sataa lunta. Hyvin kerkiää pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa, ihan niinkuin kerrostalossakin.
Yksi DI-incel ainakin Suomesta löytyy, joka näitä avauksia kymmeniä päivässä jaksaa spämmätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun mieheni ( insinööri, ei DI) kanssa isossa omakotitalossa. Ei noita edellämainittuja hommia tarvitse joka päivä tehdä, paitsi lumitöitä jos joka päivä sataa lunta. Hyvin kerkiää pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa, ihan niinkuin kerrostalossakin.
No mulla on mies, joka koko-ajan puuhastelee jotain.
Onko seitsemää leikkelettä leivän päälle?
Onko diplomi-insinööri naisten ihannemies
Luulen, että on
- Hyvä palkka
- Älykäs
- Mukavat työajat
- Osaa tekniset asiat kotona
- Korkea status
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että on
- Hyvä palkka
- Älykäs
- Mukavat työajat
- Korkea status
Ei ole olemassa mitään statuksia.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että on
- Hyvä palkka
- Älykäs
- Mukavat työajat
- Korkea status
DI:llä oli korkea status joskus 60-luvulla.
Sitten tulee konkka ja DI pihalle.
Kuulostaa hyvälle mielelle