Millaisen ihmisen kanssa ET IKINÄ voisi seurustella vakavasti!
Eli kertokaapa mikä ihmisen menneisyydessä tai käytöksessä jne. saa sinut perääntymään?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen suomalaisen miehen kanssa ne ovat vaan niin tylsiä
No millaisen miehen sinä (tavallinen suomainen nainen) haluat? Kuulostat katkeralta.
En voisi olla:
- pilkunviilaaja luonteisen
- liian laihan äärimmilleen trimmatun maratoonarin
- saidan
- komentelijan
- sotkuisen
- pahalta haisevan
- huonohampaisen
- ketjussa tupakoivan
- alkoholistin
miehen kanssa.
Ja koska olen hetero nainen, niin en voisi olla yhdenkään naisen kanssa.
-Alkoholisti (tai muu päihderiippuvuus)
-Henkilö joka kaivaa negatiiviset puolet esiin kaikessa/kaikissa
-Henkilö jonka tarvitsee aina salailla jotain
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut, että en sano koskaan ei koskaan. Esim. alkoholismista voi parantua, voisin kestää itseäni lyhyemmän miehen, jos hänellä riittäisi itsetuntoa, uskovainen - jos ei mulle sitä uskontoa tuputa. Otan siis tapaukset tapauksina ja ihmiset ihmisinä.
Ongelma on kai siinä, että mun mielestä jokainen ihminen on jollakin tapaa vähän vajaa. Toisilla ongelmat ovat vähän isompia kuin toisilla. Tyhmiä ja ilkeitä en kuitenkaan jaksa, riippumatta uskonnosta, kulttuurista tai ihonväristä.
Tää olisi ollut niin viisasta tekstiä ilman tuota lisäystä että "voin muuttaa ihmistä".Siis ensinnäkin suhteeseen ei pitäisi alkaa ajatuksella,että tämä tyyppi ei kelpaa tällaisena,muokkaan siitä mieleiseni.Ja toisekseen ihmistä ei voi muuttaa,mutta ihminen voi itse muuttua.Sen motivaation muutokseen on tultava sisältä,ei ulkoa päin.
Olen oppinut sietämään nykyisen kumppanin vikoja,mutta jos nyt jäisin sinkuksi en huolisi miestä joka on
-mielenterveys ja/tai päihdeongelmainen
-egoisti
-tyhmä,siis en tarkoita oikeasti yksinkertaista,vaan sellaista jota ei kiinnosta ottaa asioista selvää ja uskoo kyseenalaistamatta kaiken mitä kuulee,sellaista tyhmyyttä johon voi itse vaikuttaa,en siedä kovin hyvin.
Kauhean pitkät listat muuten joillain,mutta toisaalta hyvähän se on tietää mitä seurustelulta haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen suomalaisen miehen kanssa ne ovat vaan niin tylsiä
No millaisen miehen sinä (tavallinen suomainen nainen) haluat? Kuulostat katkeralta.
Jännämiehen
Tupakkahemmon, oksu tulee jo ajatuksestakin, että pitäisi pussata.
-Huomattavan tyhmän ja myös sellaisen, jolla ei ole älyllistä uteliaisuutta eli ei halua oppia uutta, ajattelee mustavalkoisesti ja muutenkin yksinkertaisesti, omaksuu valmiita ajatuksia ja ei kykene kyseenalaistamaan
-Laiskan ja passiivisen flegmaatikon
-Kiihkoateistin tai kiihkouskovaisen
-Sellaisen, jolla on liian erilainen uskonto
-Epärehellisen
-Sellaisen, jonka on vaikea olla parisuhteessa alkuhuuman jälkeen
-Sellaisen, jolla on liian erilaiset seksuaaliset tarpeet tai perversioita (kuten esim. toisen satuttaminen)
-Lihavan
Miehen kanssa joka:
-ei maksa elatusmaksujaan aikaisemmassa liitossa syntyneistä lapsista tai ei hoida asiassa vastuutaan.
-alkoholisti tai päihderiippuvainen (tai aikaisemmin nuoruudessa ollut ongelmana)
-hakkaaja
-kouluttautumaton (ellei ole esim. muuten lahjakas tai kehittänyt oman kannattavan yritystoiminnan)
-pettäjä tai kertoo puolitotuuksia
-suuri joukko naispuolisia ystäviä joihin pitää säännöllisesti yhteyttä
-supersosiaalinen
-riidanhaastaja tai huutaja
-yksinkertainen ajatuksenjuoksu tai ei ole pienemmissäkään määrin kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista (on perillä vähintään perusasioista)
-rahaa ulosotossa tai muuten ei hallitse rahankäyttöään
-peliriippuvainen
-liikaa omaan ulkonäköään kiinnittää huomiota
-narsisti