Millaisen ihmisen kanssa ET IKINÄ voisi seurustella vakavasti!
Eli kertokaapa mikä ihmisen menneisyydessä tai käytöksessä jne. saa sinut perääntymään?
Kommentit (189)
Riippuvaisen. Olisi kyse sitten tupakasta, tietokonepeleistä, ruuasta, työstä, mutta jos itsekuri puuttuu ja asioiden tärkeysjärjestyksen ymmärtäminen, niin ei tulisi mitään. Sellaisen kenen kanssa omat arvot ei täsmää. Joka ei käy tai edes hae aktiivisesti töitä. Omasta mielestäni ruman ja tyhmän. Sellaisen, jolla on liian vaikea suku/tausta/ystävät, tarpeeksi draamaa jo omassa elämässä, niin en kaipaisi väkisin lisää.
Wt/elämäm koulu-ihmisen kanssa. Meillä ei yksinkertaisesti olisi _mitään_ yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea arvostaa naista, joka ei ole feministi. m25
Minun taas on vaikea arvostaa naista joka on feministi.
M27
Tupakoivan ja/tai tyhmän. En voi myöskään sietää liikaa puhuvia miehiä, eli kaikki myyntimiehet yms. ekstrovertit luetaan pois.
Uskovaisen. Jumalausko on henkilön persoonassa ainoa piirre jota ehdottomasti ei saa olla. En voi arvostaa toista ihmistä tasaveroisena, älyllisenä kumppanina jos hän aikuisena vielä uskoo satuhahmoihin.
Liian pinnallisen ja ulkonäkökeskeisen miehen kanssa en voisi olla. Jos siis mies viettäisi aamuisin kauemmin peilin edessä kuin minä itse, eikä koskaan voisi ottaa rennosti ja nauttia elämästä vaan aina pitäisi kiristellä.
Tupakointi/päihdeongelma, uskovaisuus, sovinismi. Yksikin noista niin otan jalat alleni.
Olen oppinut, että en sano koskaan ei koskaan. Esim. alkoholismista voi parantua, voisin kestää itseäni lyhyemmän miehen, jos hänellä riittäisi itsetuntoa, uskovainen - jos ei mulle sitä uskontoa tuputa. Otan siis tapaukset tapauksina ja ihmiset ihmisinä.
Ongelma on kai siinä, että mun mielestä jokainen ihminen on jollakin tapaa vähän vajaa. Toisilla ongelmat ovat vähän isompia kuin toisilla. Tyhmiä ja ilkeitä en kuitenkaan jaksa, riippumatta uskonnosta, kulttuurista tai ihonväristä.
Jatkoa viestiin 72, uskon kai että pystyn muuttamaan ihmisen, siksi näen mahdollisuuksia kaikennäköisissä ihmisissä. Ei ole helppoa tämäkään tie.
Vierailija kirjoitti:
Sivari, likainen, itsestään vastuuta ottamatta, ajelehtii, impulsiivinen, väkivaltainen, keskustelikyvytön, hintelä. Tässä pahat turnoffit.
ELI NAINEN
Tosi mies panee kaikki kaksijalkaiset tikapuista lähtien muttei niitte kanssa asumaan aleta!
En seurusteli koskaan pettäjän, narsistin, rikollisen, alkoholistin/narkkarin tai konservatiivin kanssa..... Enkä sellaisen, joka katsoo suomalaisia sarjoja kuten salatut elämät tai kuuntelee junttimusaa ja on todella innostunut sohvaurheilusta. Noissa jälkimmäisissä ei ole sikäli mitään vikaa, mutta ei olisi kyllä mitään yhteistä heidän kanssaan.
Seksuaalirikokseen syyllistyneen tai prostituoidulla käyneen kanssa en alkaisi missään nimessä.
Luulen, että en myöskään mistään väkivaltarikoksesta tuomitun kanssa. Mä olen aika varovainen ihminen.
Lisätään vielä joukkoon addikti, oli kyse sitten seksistä, huumeista tai peleistä. Pinnalliset liitäjät (tosin noista ei ole kyllä pelkoa, että ikinä samoille apajille jouduttaisikaan sen verran anti-cool olen:) Sovinistit ja miesten miehet. Liian hipit, polyamoristit ja vapaan rakkauden julistajat taitaa olla kanssa aika tehokkaasti turn off. Liian tavikset. Ja tuolla tarkoitan sitä, että kiinnostuksen kohteet menee jossain niin perustasolla, ettei ole sitten mitään yhteistä tämän kanssa. Ei muuten ole mitään vikaa vaikka olisi miten tavis.:)
Tupakoijan, suvakin, kasvissyöjän(tämä kiikunkaakun), luonnollisen karvoituksen omaavan, hissukan...
Nämä ovat minulle tärkeitä, mutta onneksi ei kaikille. Kaikille on joku jossain.
No, ei sitä Pellen kaas kovin vakavasti voi seukkailla ;-).
Jos on aidosti/luonnostaan Pelle ,niin se on minusta ihan hyvä piirre. Ja sillon tyyppi on kyllä muutenkin mukava ja reilu kaikkia ihmisiä kohtaan.
Itse en voisi seurustella ihmisen kanssa jolla on liian mustavalkoinen ajatusmaailma.
Asiat eivät ole aina ihan sitä miltä voisi äkkiseltään vaikuttaa. En itse oikein ymmärrä niitä jotka uskovat lähes kaiken mitä heille sanotaan, eivätkä ajattele asioita itse.
Esim. Jos joku on joskus tehnyt jonkun virheen, se ei mielestäni tarkoita että kyaeinen virhe määrittelee koko ihmisen ja hänen tulevaisuutensa.
Vaikeuksista voi selvitä ja virheistä voi oppia jne.
Tietenkään sinisilmäinen ei pidä olla, muttei tuomita ihmistä liian hätäisesti.