Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen ihmisen kanssa ET IKINÄ voisi seurustella vakavasti!

Vierailija
23.02.2016 |

Eli kertokaapa mikä ihmisen menneisyydessä tai käytöksessä jne. saa sinut perääntymään?

Kommentit (189)

Vierailija
81/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin voivani vastata tähän, etten ikinä voisi seurustella murrosikäisesti käyttäytyvän kiukuttelijan kanssa, jolla on suuria vaikeuksia ottaa vastuuta yksinkertaisimmistakin arjen asioista.

Toivottavasti voin vastata näin tulevaisuudessa.

Vierailija
82/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 20 kirjoitti:

Itseni sillä olen hyvä manipuloimaan ihmisiä saadakseni sen mitä haluan.

Teen tätä päivittäin jopa työpaikalla että pääsen helpommalla.

Olen hyvä tässä mitä teen mutta nautin siitä kun pääsen elämässä helpommalla.

Olen esittänyt kipeääkin töissä että minulle on haettu ruokaa kaupasta olen kyllä maksanut ne.

Porvoossako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistin, rasistin tai ilkeän ihmisen.

Vierailija
84/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä pelkäävän miehen kanssa jota ei kiinnosta kuin tabletin näppäily ja oma ulkonäkö.

Vierailija
85/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on feminismin määritelmä tarkalleen ottaen?

Nykyään feministit ovat näitä kolmannen aallon raivofeministejä ja miesvihaajia. En voisi olla ihmisen kanssa joka vihaa toisia ihmisiä pelkän sukupuolen takia. Voisitko sinä seurustella naisvihaajan ja sovinistin kanssa?

Vierailija
86/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivarin.

Vierailija
87/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen (alle 185 cm) tai tupakoivan miehen.

Vierailija
88/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita päättäisi tapailun heti kun asia selviäisi:

- Tupakointi

- Alkoholiongelma

- Feminismi

- Lapsia edellisestä suhteesta

t. Mies

Mikä siinä feminismissä on pahaa? Et halua tasa-arvoista naista, vaan tyhmän bimbon, joka tekee kuten haluat?

Kun joku sanoo että ei seurustelisi feministin kanssa, hän todennäköisesti tarkoittaa että ei seurustelisi sellaisen naisen kanssa joka keskittyy vain naisiin kohdistuvaan syrjintään. Feminismillä tarkoitetaan NAISTEN liikettä. Yleensä feministit uskoo että vain naisia sorretaan ja miesten kohtaamasta syrjinnästä ei tarvitse edes puhua.

Vierailija
89/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistäjän.

Kaikki pituudet tai tupakoinnit on pientä tämän rinnalla...

Vierailija
90/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jolla:

- on rikostaustaa

- on lapsia

- joka on allerginen eläimille/kohtelee huonosti eläimiä

- joka nuuskaa

- tupakka on suuri miinus, mutta ehdoton este vain silloin kun ei liiemmin muutenkaan kiinnosta ja/tai tupakalla ravataan ihan liian usein

- huono hygienia

- unelmana joku fakin maalle muuttaminen

- jonka suusta kuulee lauseen "sinkkuus sopii minulle hyvin, mutta olisihan se kiva löytää joku." tällaisesta miehestä ei tosiaankaan saa parisuhteelle omistautunutta ihmistä

- jolla on aivan erilaiset elämäntavat kuin minulla

- alkkis

Vierailija
91/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen jolla:

- on rikostaustaa

- on lapsia

- joka nuuskaa

- tupakka on suuri miinus, mutta ehdoton este vain silloin kun ei liiemmin muutenkaan kiinnosta ja/tai tupakalla ravataan ihan liian usein

- huono hygienia

- jonka suusta kuulee lauseen "sinkkuus sopii minulle hyvin, mutta olisihan se kiva löytää joku." tällaisesta miehestä ei tosiaankaan saa parisuhteelle omistautunutta ihmistä

- alkkis

Ainiin, liikaa naisia historiassa, vakava pokerinaama, liian asiallinen.

Vierailija
92/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen jolla:

- on rikostaustaa

- on lapsia

- joka nuuskaa

- huono hygienia

- alkkis

Ainiin, liikaa naisia historiassa, vakava pokerinaama, liian asiallinen.

+ vegaani, huumetaustaa.

XD Uskokaa pois, minulla on kaikesta huolimatta ollut vientiä, ja kokemusta parisuhteesta XD

Vierailija
93/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette mieltä jos tiedätte ihmisen osallistuneen pettämiseen?

Voisitko edes harkita tutustumista?

Mielestäni ehdottomasti väärinhän se on, mutta ihmisiä ja tilanteita on monenlaisia. Ja en puolustele tekoa vaan että itse tarkastelisin asiaa ns. tapauskohtaisesti.

Vierailija
94/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivarin.

Oletko itse käynyt armeijan?

Vierailija
95/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn-off: alko-ongelma, huumeet, peliongelma, holtiton rahankäyttö, vakavat mt-ongelmat, persoonallisuushäiriöt (myös narsismi), väkivalta (myös henkinen),  totaalinen elämänhallinnan puute, loinen, täysi vetelys, seksuaalisesti kieroonkasvanut (pedofilia, zoofilia, nekrofilia ym) tai niin outoja perversioita ettei löydy yhteistä säveltä, kommunikaatiokyvytön,  fanaattiset äärimielipiteet (esim. uskonnolliset) joihin pakottaa muutkin taipumaan, jäätävän tyhmä, sairaalloisen mustasukkainen, haisee pahalle, ei huolehdi hygieniasta, pettäjä, valehtelija, huijari, ... no, useampikin noista on tullut vastaan. Rima on nyt vähän korkealla. 

Vierailija
96/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ehdottomasti väärinhän se on, mutta ihmisiä ja tilanteita on monenlaisia. Ja en puolustele tekoa vaan että itse tarkastelisin asiaa ns. tapauskohtaisesti.

Kostopettäminen olisi ihan "OK", ja EHKÄ voisin sulattaa jonkun "me oltiin jo puhuttu erosta vakavasti ja se oli sitten vikatikki."

Vierailija
97/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostopettäminen olisi ihan "OK", ja EHKÄ voisin sulattaa jonkun "me oltiin jo puhuttu erosta vakavasti ja se oli sitteen vikatikki."

Aivan. Entä jos tiedät ihmisen olleen osallisena pettämiseen, siis itse sinkku mutta harrastanut seksiä tmv. touhunnut varatun kanssa?

Vierailija
98/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn-off: alko-ongelma, huumeet, peliongelma, holtiton rahankäyttö, vakavat mt-ongelmat, persoonallisuushäiriöt (myös narsismi), väkivalta (myös henkinen),  totaalinen elämänhallinnan puute, loinen, täysi vetelys, seksuaalisesti kieroonkasvanut (pedofilia, zoofilia, nekrofilia ym) tai niin outoja perversioita ettei löydy yhteistä säveltä, kommunikaatiokyvytön,  fanaattiset äärimielipiteet (esim. uskonnolliset) joihin pakottaa muutkin taipumaan, jäätävän tyhmä, sairaalloisen mustasukkainen, haisee pahalle, ei huolehdi hygieniasta, pettäjä, valehtelija, huijari, ... no, useampikin noista on tullut vastaan. Rima on nyt vähän korkealla. 

Missä helvetissä te tapaatte näitä luusereita ja vielä päästätte punkkaanne? Minä en huolisi naista, joka on ollut tuollaisten miesten kanssa.

Vierailija
99/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäänpuukottajan ja valehtelijan. Petturin.

Vierailija
100/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla oikein muita kriteerejä ole, kuin mielenterveys ja törkeä ylipaino. Muuten minulle kelpaa suurin osa naisten kirjosta. Ai niin ja kunhan ei ole minua jotain 25v vanhempi XD

Mies 26v