Millaisen ihmisen kanssa ET IKINÄ voisi seurustella vakavasti!
Eli kertokaapa mikä ihmisen menneisyydessä tai käytöksessä jne. saa sinut perääntymään?
Kommentit (189)
nainen 20 kirjoitti:
Itseni sillä olen hyvä manipuloimaan ihmisiä saadakseni sen mitä haluan.
Teen tätä päivittäin jopa työpaikalla että pääsen helpommalla.
Olen hyvä tässä mitä teen mutta nautin siitä kun pääsen elämässä helpommalla.
Olen esittänyt kipeääkin töissä että minulle on haettu ruokaa kaupasta olen kyllä maksanut ne.
Porvoossako?
Työtä pelkäävän miehen kanssa jota ei kiinnosta kuin tabletin näppäily ja oma ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on feminismin määritelmä tarkalleen ottaen?
Nykyään feministit ovat näitä kolmannen aallon raivofeministejä ja miesvihaajia. En voisi olla ihmisen kanssa joka vihaa toisia ihmisiä pelkän sukupuolen takia. Voisitko sinä seurustella naisvihaajan ja sovinistin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioita päättäisi tapailun heti kun asia selviäisi:
- Tupakointi
- Alkoholiongelma
- Feminismi
- Lapsia edellisestä suhteesta
t. Mies
Mikä siinä feminismissä on pahaa? Et halua tasa-arvoista naista, vaan tyhmän bimbon, joka tekee kuten haluat?
Kun joku sanoo että ei seurustelisi feministin kanssa, hän todennäköisesti tarkoittaa että ei seurustelisi sellaisen naisen kanssa joka keskittyy vain naisiin kohdistuvaan syrjintään. Feminismillä tarkoitetaan NAISTEN liikettä. Yleensä feministit uskoo että vain naisia sorretaan ja miesten kohtaamasta syrjinnästä ei tarvitse edes puhua.
Syyllistäjän.
Kaikki pituudet tai tupakoinnit on pientä tämän rinnalla...
Miehen jolla:
- on rikostaustaa
- on lapsia
- joka on allerginen eläimille/kohtelee huonosti eläimiä
- joka nuuskaa
- tupakka on suuri miinus, mutta ehdoton este vain silloin kun ei liiemmin muutenkaan kiinnosta ja/tai tupakalla ravataan ihan liian usein
- huono hygienia
- unelmana joku fakin maalle muuttaminen
- jonka suusta kuulee lauseen "sinkkuus sopii minulle hyvin, mutta olisihan se kiva löytää joku." tällaisesta miehestä ei tosiaankaan saa parisuhteelle omistautunutta ihmistä
- jolla on aivan erilaiset elämäntavat kuin minulla
- alkkis
Vierailija kirjoitti:
Miehen jolla:
- on rikostaustaa
- on lapsia
- joka nuuskaa
- tupakka on suuri miinus, mutta ehdoton este vain silloin kun ei liiemmin muutenkaan kiinnosta ja/tai tupakalla ravataan ihan liian usein
- huono hygienia
- jonka suusta kuulee lauseen "sinkkuus sopii minulle hyvin, mutta olisihan se kiva löytää joku." tällaisesta miehestä ei tosiaankaan saa parisuhteelle omistautunutta ihmistä
- alkkis
Ainiin, liikaa naisia historiassa, vakava pokerinaama, liian asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen jolla:
- on rikostaustaa
- on lapsia
- joka nuuskaa
- huono hygienia
- alkkisAiniin, liikaa naisia historiassa, vakava pokerinaama, liian asiallinen.
+ vegaani, huumetaustaa.
XD Uskokaa pois, minulla on kaikesta huolimatta ollut vientiä, ja kokemusta parisuhteesta XD
Mitä olette mieltä jos tiedätte ihmisen osallistuneen pettämiseen?
Voisitko edes harkita tutustumista?
Mielestäni ehdottomasti väärinhän se on, mutta ihmisiä ja tilanteita on monenlaisia. Ja en puolustele tekoa vaan että itse tarkastelisin asiaa ns. tapauskohtaisesti.
Turn-off: alko-ongelma, huumeet, peliongelma, holtiton rahankäyttö, vakavat mt-ongelmat, persoonallisuushäiriöt (myös narsismi), väkivalta (myös henkinen), totaalinen elämänhallinnan puute, loinen, täysi vetelys, seksuaalisesti kieroonkasvanut (pedofilia, zoofilia, nekrofilia ym) tai niin outoja perversioita ettei löydy yhteistä säveltä, kommunikaatiokyvytön, fanaattiset äärimielipiteet (esim. uskonnolliset) joihin pakottaa muutkin taipumaan, jäätävän tyhmä, sairaalloisen mustasukkainen, haisee pahalle, ei huolehdi hygieniasta, pettäjä, valehtelija, huijari, ... no, useampikin noista on tullut vastaan. Rima on nyt vähän korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko edes harkita tutustumista?Mielestäni ehdottomasti väärinhän se on, mutta ihmisiä ja tilanteita on monenlaisia. Ja en puolustele tekoa vaan että itse tarkastelisin asiaa ns. tapauskohtaisesti.
Kostopettäminen olisi ihan "OK", ja EHKÄ voisin sulattaa jonkun "me oltiin jo puhuttu erosta vakavasti ja se oli sitten vikatikki."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko edes harkita tutustumista?Mielestäni ehdottomasti väärinhän se on, mutta ihmisiä ja tilanteita on monenlaisia. Ja en puolustele tekoa vaan että itse tarkastelisin asiaa ns. tapauskohtaisesti.
Kostopettäminen olisi ihan "OK", ja EHKÄ voisin sulattaa jonkun "me oltiin jo puhuttu erosta vakavasti ja se oli sitteen vikatikki."
Aivan. Entä jos tiedät ihmisen olleen osallisena pettämiseen, siis itse sinkku mutta harrastanut seksiä tmv. touhunnut varatun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Turn-off: alko-ongelma, huumeet, peliongelma, holtiton rahankäyttö, vakavat mt-ongelmat, persoonallisuushäiriöt (myös narsismi), väkivalta (myös henkinen), totaalinen elämänhallinnan puute, loinen, täysi vetelys, seksuaalisesti kieroonkasvanut (pedofilia, zoofilia, nekrofilia ym) tai niin outoja perversioita ettei löydy yhteistä säveltä, kommunikaatiokyvytön, fanaattiset äärimielipiteet (esim. uskonnolliset) joihin pakottaa muutkin taipumaan, jäätävän tyhmä, sairaalloisen mustasukkainen, haisee pahalle, ei huolehdi hygieniasta, pettäjä, valehtelija, huijari, ... no, useampikin noista on tullut vastaan. Rima on nyt vähän korkealla.
Missä helvetissä te tapaatte näitä luusereita ja vielä päästätte punkkaanne? Minä en huolisi naista, joka on ollut tuollaisten miesten kanssa.
Ei minulla oikein muita kriteerejä ole, kuin mielenterveys ja törkeä ylipaino. Muuten minulle kelpaa suurin osa naisten kirjosta. Ai niin ja kunhan ei ole minua jotain 25v vanhempi XD
Mies 26v
Toivoisin voivani vastata tähän, etten ikinä voisi seurustella murrosikäisesti käyttäytyvän kiukuttelijan kanssa, jolla on suuria vaikeuksia ottaa vastuuta yksinkertaisimmistakin arjen asioista.
Toivottavasti voin vastata näin tulevaisuudessa.