Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen ihmisen kanssa ET IKINÄ voisi seurustella vakavasti!

Vierailija
23.02.2016 |

Eli kertokaapa mikä ihmisen menneisyydessä tai käytöksessä jne. saa sinut perääntymään?

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmän kanssa, tähän joukkoon liitän myös rasistit ja sovinistit, väkivaltainen tai narsisti eivät myöskään sovi.

Vierailija
42/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jolla on niin iso ego ettei ovista mahdu, en tiedä ärsyttävämpää piirrettä ihmisessä

Aijaa! Minusta egoilijat ovat parasta seuraa, kunhan ego on niin iso, että kestää myös itseensä kohdistuvan naurun.

Mä olen juuri sellainen. Ego on valtava ja kestän itseeni kohdistuvaa. Monesti vitsailen itsestäni esim. taas se kummitus on siellä peilissä. Ne jotka ei kestä itselleen nauramista ei oikeasti omaa isoa egoa. Mä en voi sietää pihtareita, yhdessä suhteessa alkoi järki mennä. Niin vähän seksiä että tuska raastoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapsyko kirjoitti:

Uskovaisen, paranormaalihörhön, tyhmän, alkkiksen, metsästäjän, turkistarhaajan, persun, scifivastaisen, huumorintajuttoman, kissaihmisen, lastenvihaajan, draamagueenin, tanssinharrastajan, iskelmä- ja humppaihmisen, mielenterveysongelmaisen, itseäni lyhyemmän, anorektisen, sairaalloisen lihavan, täysin sivistymättömän, hygieniaongelmaisen..

:D

Vierailija
44/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvakin !!!!! Oksettaa ajatuskin!

Vierailija
45/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilön joka käy AV:llä

Miksi sallit itsellesi sen mitä et salli muille?!

Vierailija
46/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset miehet on kokemukseni mukaan itseriittoisia, tuomitsevia ja epäempaattisia. Uskovaisuus on iso EI.

Vierailija
47/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 20 kirjoitti:

Itseni sillä olen hyvä manipuloimaan ihmisiä saadakseni sen mitä haluan.

Teen tätä päivittäin jopa työpaikalla että pääsen helpommalla.

Olen hyvä tässä mitä teen mutta nautin siitä kun pääsen elämässä helpommalla.

Olen esittänyt kipeääkin töissä että minulle on haettu ruokaa kaupasta olen kyllä maksanut ne.

Sorry, mutta kyllä sun kaltaises tunnistetaan. Kukaan ei vaan kehtaa myötä häpeän vuoksi näyttää sitä. Selän takana kauhistellaan, että miten kehtaat ja oletko oikeasti niin tyhmä että et tajua muiden näkevän lävitsesi. Röyhkeä ja ahne ihminen olet ja sellaisista ei kukaan oikeasti pidä, eli haluat olla muiden inhon ja halveksunnan kohde? Tekeekö tuo sinut todella tyytyväiseksi elämääsi, että jatkuvasti juoksutat muita ja vaikeutat toisten elämää, jotta sinulla olisi helpompaa? Joku päivä sinäkin kohtaat todellisuuden...

Vierailija
48/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen ali- tai ylipainoinen, väkivaltainen, sivistymätön, ei käytöstapoja, ei koulutusta, työtön sossupummi, huono hygienia, alkoholisti, käyttää huumeita, sitoutumiskammoinen, ei tiedä mitä haluaa, paljon yhden illan juttuja. N21

Vierailija
49/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloisen ali- tai ylipainoinen, väkivaltainen, sivistymätön, ei käytöstapoja, ei koulutusta, työtön sossupummi, huono hygienia, alkoholisti, käyttää huumeita, sitoutumiskammoinen, ei tiedä mitä haluaa, paljon yhden illan juttuja. N21

Lisänä vielä vahva uskovaisuus, oli kyse sitten mistä tahansa uskonnosta.

Vierailija
50/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- überuskovainen ja jumalaansa tuputtava hullu

- päihderiippuvainen

- minäminäminä-tyyppi

- rasisti

- väkivaltainen

- tyhmää esittävä ihminen

- huonoitsetuntoinen henkilö

Vierailija
51/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita päättäisi tapailun heti kun asia selviäisi:

- Tupakointi

- Alkoholiongelma

- Feminismi

- Lapsia edellisestä suhteesta

t. Mies

Mikä siinä feminismissä on pahaa? Et halua tasa-arvoista naista, vaan tyhmän bimbon, joka tekee kuten haluat?

Heti kalikka kalahti. Miksi on niin vaikea hyväksyä, että miehilläkin on oikeus kriteereihin kumppaninvalinnassa, olipa ne jonkun muun mielestä hyviä tai huonoja?

Feminismitön mies on vääräuskoinen :D

Vierailija
52/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen joka tupakoi, käyttää edes kuukausittain alkoholia tai muita päihteitä tai metsästää.

Vierailija
53/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti, nikotinisti, huonosti hoitanut taloudelliset asiat, mielenterveysongelmat, tupakoija siis aski päivässä tyyppi, ei oo hoitanut elatusmaksuja omille lapsilleen, ulosotossa kymmeniä tuhansia

Vierailija
54/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti, nikotinisti, huonosti hoitanut taloudelliset asiat, mielenterveysongelmat, tupakoija siis aski päivässä tyyppi, ei oo hoitanut elatusmaksuja omille lapsilleen, ulosotossa kymmeniä tuhansia

väkivaltainen, minä minä tyyppi joka on aina oikeassa

Vierailija
55/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasisiti, sovinisti, himouskovainen, ruokarajoitteinen (en tarkoita allergiaa), seksiaddikti, työhaluton, laiska, ei harrasta mitään liikuntaa, haiseva, lihava, naispylly, tukka takaperin (kaljun yli kammattu), köyhä, lyhyempi kuin minä, peräkamarin poika...

Ainakaan näillä ominaisuuksilla ei mitään saumaa.

Vierailija
56/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rasisiti, sovinisti, himouskovainen, ruokarajoitteinen (en tarkoita allergiaa), seksiaddikti, työhaluton, laiska, ei harrasta mitään liikuntaa, haiseva, lihava, naispylly, tukka takaperin (kaljun yli kammattu), köyhä, lyhyempi kuin minä, peräkamarin poika...

Ainakaan näillä ominaisuuksilla ei mitään saumaa.

Ja unohtui tupakoiva, alkoholisti tai narkkari. eieiei

Vierailija
57/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. "beta"-miehen. Tai sellaisen, jolla ei ole yhtään yleissivistystä. Liian laihan. Ruman. Lihavan. Sellaisen, joka ei ole todella seksuaalinen tai yleensäkin, jos ei kiihota minua pelkällä olemuksellaan. Seksi on todella tärkeää, joten ilman kipinää makkarissa jäisi juttu siihen.

Vierailija
58/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miehen

-uskovaisen

-oikeistolaisen

-absolutistin

-sellaisen, joka vaatii mieheltä työssäkäyntiä/työnhakua/opiskelua (merkki ahneudesta)

Vierailija
59/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen jolla on useampi lapsi useamman eri kumppanin kanssa, tyyliin 3-4 lasta ja kaikilla eri äiti.

Toinen turn off ois epäluotettavuus, eli taustalla useampia pettämistapauksia. Murha/tappotuomio tai muuta epäilyttävää rikosrekisteriä.

Vierailija
60/189 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella ateistin kanssa, en myöskään sellaisen henkilön, joka ei halua naimisiin. Myös liika alkoholin käyttö tai baarissakäynti olisi nou nou.