Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain yli viisikymppiseltä naiselta?

Vierailija
23.02.2016 |

Ole hyvä vaan.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista oli 60-luvulla?[/quot

Silloin oli ohan tavallista että perheessä oli lastenhoitaja. Meilläkin asui sellainen. Tosin omassa huoneistossa, mutta meidän talossa.

Vierailija
22/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä koet olleesi kauneimmillasi?

Minkä "elämänohjeen" antaisit nykyisille ~20-vuotiaille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on suosikki-Beatlesi?

En osaa sanoa, kun en ole bändiä kuunnellut (olen sen verran nuori)

Viisikymppinen liian nuori kuuntelemaan Beatlesia? Itse ole kolmekymppinen ja Beatlesin tuotanto on hyvinkin tuttu.

Vierailija
24/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaunemmillani 30 vuotiaana, ennen lapsentekoa. Ohjeeksi antaisin, että nauttikaa nuoruudesta ja vapaudesta. Tehkää paljon asioita ja toteuttakaa toiveitanne ennen kuin perustatte perheen ja asetutte aloillenne. Matkustelkaa ja eläkää täysillä.

Vierailija
25/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on suosikki-Beatlesi?

En osaa sanoa, kun en ole bändiä kuunnellut (olen sen verran nuori)

Viisikymppinen liian nuori kuuntelemaan Beatlesia? Itse ole kolmekymppinen ja Beatlesin tuotanto on hyvinkin tuttu.

Ei ole koskaan kolahtanut minuun. Nuorena olin enemmän discohile.

Vierailija
26/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisit, tekisitkö elämässäsi jotain toisin? Mitä kadut? Oletko mielestäsi elänyt ns. Hyvän elämän?

Vierailija
27/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla on varallisuutta, säästöjä?

Vierailija
28/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voisit, tekisitkö elämässäsi jotain toisin? Mitä kadut? Oletko mielestäsi elänyt ns. Hyvän elämän?

Olen koko lailla tyytyväinen elettyyn elämään. Yksi ihmissuhde olisi voinut jäädä väliin, mutta olen siitäkin saanut oppia ja viisautta.

Vierailija
29/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt ulkomailla?

Puhutko muita kieliä kuin suomea? Mitä kieliä koulussa opetettiin silloin, kun olit nuori, ja opetettiinko kieliä paljon vai vain pintapuolisesti?  Kysyn tätä, koska useat tuntemani yli 50-vuotiaat sanovat, että silloin kun he olivat nuoria opetettiin esimerkiksi englantia kouluissa vain aika vähäisesti (riippuu kai kyllä siitä, minkälaisessa koulussa tuolloin oli)  :)

Vierailija
30/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa mitä olet tehnyt elämässäsi?

Vierailija
31/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sinulla on varallisuutta, säästöjä?

Riittävästi. Siitä ei tarvitse olla huolissaan.

Vierailija
32/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon paremmalta seksi tuntuu nyt?

Vierailija
33/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko muita kieliä kuin suomea? Mitä kieliä koulussa opetettiin silloin, kun olit nuori, ja opetettiinko kieliä paljon vai vain pintapuolisesti?  Kysyn tätä, koska useat tuntemani yli 50-vuotiaat sanovat, että silloin kun he olivat nuoria opetettiin esimerkiksi englantia kouluissa vain aika vähäisesti (riippuu kai kyllä siitä, minkälaisessa koulussa tuolloin oli)  :)

Olen matkustanut paljon, mutta vasta yli kolmekymppisenä. Yli kahdessakymmenessä eri maassa. Englantia osaan ihan tyydyttävästi. Seurustelin muutaman vuoden ulkomaalaisen miehen kanssa ja silloin tuli kerrattua ja opeteltua uutta.

Vierailija
34/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon paremmalta seksi tuntuu nyt?

Seksi tuntuu hyvältä, vaikka sitä ei tule enää harrastettua niin usein kun nuorempana.

Vierailija
35/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mielestäsi jokaisen tulisi kokea vähintään kerran elämässään?

Vierailija
36/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielestäsi jokaisen tulisi kokea vähintään kerran elämässään?

Klisesistä tai ei, mutta vähintään kerran elämässä pitäisi saada tuntea itsensä rakastetuksi ja maailman tärkeimmäksi toiselle. Myös vanhemmuus olisi asia, jonka toivoisi jokaiselle.

Vierailija
37/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut muutoksia tavassasi ajatella? Miltä sinusta tuntuu sisimmässäsi kun vertaat parikymmentä vuotta taaksepäin? Millainen on tyylisi? Oletko rakastettu? Kadutko mitään? Mitä haluat vielä tehdä? Oletko elänyt elämäsi kuten haluat? Oletko menestynyt työurallasi? Mikä on hurjinta mitä olet tehnyt? Lempikappaleesi? Tiedätkö mikä on elämäsi tarkoitus? Mistä sinut muistetaan?

Vierailija
38/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös 50v ja puhun kyllä englantia kohtuullisen hyvin, myös ruotsia ja saksaa. Toki jos koulunkäynti jäi peruskouluun, voi kielitaito olla heikko.

Vierailija
39/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka itsevaemuutesi on kasvanut jos vertaat itseäsi siihen ihmiseen joka olit 20-vuotiaana? Onko elämä helpompaa vai vaikeampaa?

Itsevarmuus on kasvanut kuutosesta ysiin, koulunumeroina. Elämä olisi muuten helpompaa, mutta fyysiset rajoitukset alkaa tässä iässä tuntua ja näkyä.

Olen itsekin 50-v. nainen. En kuitenkaan koe vielä mitään fyysisiä rajoitteita. Mitä tarkoitit? Olen harrastanut kilpaurheilua 15-vuotiaasta lähtien. Pieni tauko oli, kun muksut oli pieniä, mutta sitten taas jatkoin.

Vierailija
40/51 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitahan juosta seinää päin niin koet fyysisen rajoitteen jos asia on sinulle vieras..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi