Kysy! Mies 48v vastailee
Rohkeasti vaan kysymyksiä maan ja taivaan väliltä
Kommentit (21)
Minkä ikäisestä naisesta haaveilet?
Kiinnostavatko sinua enemmän ikäisesi vai huomattavasti nuoremmat naiset?
Koetko olevasi vanha?
T. 39-v. nainen, jolla on ihan hillitön neljänkympin kriisi
Olen naimisissa..oma vaimo kiinnostaa :)
Miten aiot viettää viiskymppisiä? Juhlitko vai lähdetkö karkuun? 😊
Pikkasen alkaa tuntumaan vanhalta...jos ero tulis niin sen verran nuori olen että perheen jaksaisin vielä perustaa
Ap
Mikä on se zu jota shit zu on paskempi?
Jos vaimoa ei olisi, niin millainen nainen saisi sinut "syttymään".
Cooperissa vois mennä..ehkä 2500..en ole pettänyt vaimoa...en pystyisi moiseen..5 kymppisiä en vietä..en tykkää olla esillä
Ap
Minut saa syttymään kiltti ja vähän ujo...kauniilla hymyllä varustettu mukava nainen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen alkaa tuntumaan vanhalta...jos ero tulis niin sen verran nuori olen että perheen jaksaisin vielä perustaa
Ap
Ihanko oikeasti? Voisit mainiosti olla isoisä, joten jätä suosiolla lasten tekemiset puolta nuoremmille. Lapsista tulee muuten ihan sutta ja sekundaa vaikka kuinka nuoren tyttösen ottaisit ja sehän se vasta ällöä olisikin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApIhanko oikeasti? Voisit mainiosti olla isoisä, joten jätä suosiolla lasten tekemiset puolta nuoremmille. Lapsista tulee muuten ihan sutta ja sekundaa vaikka kuinka nuoren tyttösen ottaisit ja sehän se vasta ällöä olisikin. :(
Ihan oikeasti kyllä jos sattuisin rakastumaan naiseen joka haluais lapsia..olen kyllä fyysisesti hyväkuntoinen kun urheilen 3-4 x vko ja mieleltäni edelleen 30v tai jotain..itseasiassa nuoremmat naiset katselee perääni kyllä ja tulen toimeen myös 30v naisten kanssa :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
haluaisitko panna 18v tyttöä?
Vaikuttaa lapselta joten en..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluaisitko panna 18v tyttöä?
Vaikuttaa lapselta joten en..
Ap
valehtelet
Mitä haluat että sulta kysytään?