Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fresh Fitness kokemuksia?

Vierailija
23.02.2016 |

Onko kukaan hankkinut jäsenyyttä johonkin heidän paikkaansa? Mitä kokemuksia treenaamisesta, palvelusta, jäsenyyden irtisanomisesta ym.?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin tuolla Sörnäisissä heti kun se aukaistiin viime syksynä. Maksan 9,90e/kk, koska tarjosivat tuota hintaa ensimmäisille treenaajille. Taitaa muuten olla 19,90e/kk, joten ei paha hinta sekään. Sali on kyllä ylivoimaisesti paras hinta/laatusuhteeltaan, missä olen treenannut. Tosin kympillä en paljoa odotakaan. Laitteet ja treenitilat todellakin aivan Elixian tms. tasolla ja tilojen siisteys aivan huippuluokassa. Toki muutamia aivopieruja käynyt laitesuunnittelussa (sörkässä vain yksi alatalja (tilaa olisi kyllä toisellekin), alakerran rekit ovat asennettu vinoon peileihin nähden ja huomattavasti parempia käsipainojakin olen nähnyt). Ruuhka-aikana pukkarit käyvät pieniksi, mutta kyllä siellä on mahtunut vaatteet vaihtamaan ja suihkussa käymään. Lisäksi sauna puuttuu. Nämä siis todella pieniä miinuksia, joita pitkin hampain tähän kirjaan, koska 9,90e/kk en todellakaan viitsi turhasta purnata. Alla vielä muutama iso plussa ja hakemalla haetut miinukset.

+Isot ja avarat tilat

+laitteet uudet ja myös toimivuudeltaan tehokkaat

+iso aerobinen puoli, myös cross-fittaajille oma pieni aherrusnurkkaus(eivätpä häiritse niin pahasti muita;) )

+ystävällinen henkilökunta

+joustavat aukioloajat

+yleinen siisteys

-Ruuhka-aikana pukkarien ahtaus ja saunan puute

-muutamat suunnitteluvirheet (esim. rekit asennettu vinoon peileihin nähden)

-Salieliketin osaamattomia treenaajia aika paljonkin(painot jätetään telineisiin, laitteiden kuivaamattomuus-> toisaalta salin henkilökunta putsaa laitteita aktiivisemmin kuin mitä muilla saleilla olen nähnyt)

Arvosana salina  9-

Hinta/laatusuhte 10+

Vierailija
2/6 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tosiaan jäsenyydessä normaali kuukauden irtisanomisaika eli ei sitoutumista tai mitään syitä pidä olla. Palveluista en osaa kertoa, mutta sörnäisissä ainakin PT:t on näyttänyt asian osaavilta, mitä olen sivusta vilkuillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tutustumassa, hyvän oloinen paikka. Musiikkivideot vaan kävi ärsyttämään. 

Vierailija
4/6 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa musaa ja se on ihan liian kovalla. Monet kävijät kulkevat kuitenkin omat kuulokkeet korvilla niin mihin sitä musiikkia tarvitaan. Muuten hyvä perussali. Venyttelytilaa on ainakin Viikissä liian vähän. Aina tuntee olevansa jonkun jaloissa kun makailee lattialla. 

Vierailija
5/6 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fresh fitness myyrmäessä ainakin hinta-laatu suhde on ihan kohtalainen. Henkilökunta tosin on aika omalaatuista. Mihinkään asiaan ei saa selkeää vastausta yms. Ovikelloa soittaessa kävelevät auttamaan kuin hidastetusta filmistä. Myös pukuhuonetilat ovat todella ahtaat eikä naisten puolella ole omaa vessaa. Perusmukavuudetkin puuttuvat kuten hiustenkuivaaja yms. Myös harmittaa kun kengät on otettava pois heti oven lähellä ja käveltävä sukkasiltas pukkareille. Lattia on aina tosi likainen ja talvisin lätäkköinen joten sukat menee vaihtoon heti..

Vierailija
6/6 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikin FF sali on todella hyvä iso ja monipuolinen. Homman kuitenkin pilaa aika paljon asiakaskunta joka koostuu lähinnä nuorista uusuomalaisista. Kaveri ranneke eli siis polku hinta on tehnyt tämän. Asiakkaat ovat porukoita ja käytös tavat lapselliset sekä ylimieliset. Salin välitön läheisyys on täynnä käyttäjien roskaa. Tästä onkin lapulla ja roskiksella muistutettu asiakkaita. Ruuhka aikoina (16-21) aivan tukossa. Olisin itse valmis maksamaan vaikka tupla hinnan jos meno olisi asiallisempaa.