Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoat, joista "kaikki" tykkää paitsi sinä?

Vierailija
23.02.2016 |

- Banaaniletut. Hyi yöks! Ei maistu ollenkaanl letuille, vaan pilaantuneelle banaanille, mitä se onkin.
- Keitot, joissa on kiinteä ja neste sekaisin. Esim. Kesäkeitto ja lohikeitto. Etenkin maitoliemi on ihan hirveetä. Hajukin kummittelee loppupäivän. Kasvissosekeitot taas on hyviä.
- Mansikat, en ymmärrä vouhotusta

Kommentit (648)

Vierailija
121/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille tulee koko ajan enemmän neurooseja ruoan suhteen. Syynä on tv:n sairaat kokkiohjelmat. Oman ruoan olisi oltava yhtä muodikasta ja hyvää.

Vierailija
122/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunalastut ja juustonaksut. Ruoat missä on aromisuola päämausteena.

Mulla samat. Ja useimmat limsat. Joskus harvoin tekee mieli cokista tai fantaa, mutta sitten jos ostan, niin pystyn juomaan ehkä pari kulausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suolaiset ruoat joissa on kermaa; kiusaukset, kermaperunat, kermakastikkeet yms. Mutta kermavaahtoa rakastan!

Vierailija
124/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä täällä on ne ruoat joista KAIKKI pitävät? 

Vierailija
125/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitäisi olla syntynyt viimeistään -85 mennessä, niin arvostaisitte ruokaa. Suurin osa sen jälkeen syntyneistä on vanhempiensa ainoita silmäteriä ja vapaan kasvatuksen lapsia, perheistä, jossa lapset määräsivät säännöt, myös ruokailun.

Vierailija
126/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä perunaa on sotkettu maitotuotteisiin, perunamuusi, maitopohjaiset keitot jossa perunaa, ja erityisesti kermaperunat. Jotenkin vaan ällö yhdistelmä..

Vierailija
127/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisipuuro

Vierailija
128/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaaleivonnaiset ja -jäätelö

Vierailija
129/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet ruoat, kuten maksaruoat ja jotkut keitot, kuten kasvissosekeitot. Muistan hyvin eräät juhlat, joissa olin ja siellä oli alkuruokana kasvissosekeittoa, jota kaikki muut ylistivät suureen ääneen että kuinka ihanaa ja taivaallista se on, kun taas minä pakotin itseni nielemään sitä vaikka olin oksentaa joka lusikallisella. Sitten minulta kysyttiin että miten en voi pitää siitä ja annettiin ymmärtää, että "Koska me pidämme kasvissosekeitosta, niin sinunkin on pakko pitää siitä, koska se on hyvää" ja kun selitin, että valitettavasti kaikki eivät pidä samoista ruoista, niin minua katsottiin ihmeissään aivan kuin minulle olisi juuri kasvanut toinen pää tai jotain.

Vierailija
130/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, aika monia täällä on tullutkin mutta tässä minun listaani:

Avokado, oliivit, sienet, juustot (ihan kaikki), valkosipuli- tai kermaperunat, pasta, joulukinkku, konvehdit,  mäti, maksaruoat, maito juomana, nakit ja makkarat, täytelakritsit.

Enempää en tähän hätään keksi. Syön laajalti kasviksia ja kalaa ja riistaa jne ja herkuttelen myös estoitta. Nuo yllämainitut eivät syystä tai toisesta mene alas.

Vierailija
131/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutella on ihan vitun hirveetä!

Vierailija
132/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juomat saa sanoa myös, niin kaikki jossa maistuu alkoholi, kahvi, maito, makeat limsat (cola ihan ok), tiivistemehut ja energiajuomat

Vierailija
133/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli. Kaikki sipulit. Sitä vielä tungetaan vähän joka ruokaan joten ymmärrätte varmaan miksi vituttaa elämä välillä :D

Vierailija
134/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että kaikki pitävät sushista. Itse en ole löytänyt vielä mitään sushia, missä ei olisi jotain, mistä en pidä. En pidä esim. raa'sta kalasta, merilevästä jne.

Sushihan jakaa mielipiteet lähes 50 / 50..

Vierailija
135/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa miten paljon jotkut viestit saa alapeukkuja :D

Vierailija
136/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa liha.

Vierailija
137/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto. Ihan sama missä muodossa juusto on onko se viipaleina leivän päällä, sulana tahmeana massana lämpimien leipien päällä tai sitten sulana kastikkeessa.

En voi sietää juustoa ollenkaan. Minusta se kuvottavinta mitä voi olla.

Olin esikoulussa ja meillä oli teetä sekä lämpimiä voileipiä tarjolla... No sanoin etten tykkää juustosta esikoulun tädille... Pakko oli syödä sitä sulanutta juustoa... Koitin olla ovela revin irti siitä leivänpäältä sen juuston ja tiputin sen pöydän alle lattialle.

No ruokailu ohi ja ulos leikkimään! Mutta minä se jäin sitten istumaan pöydän alle ja syömään ne juustopalat. Siinä sitten esikoulu täti vahti.

Vierailija
138/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistetut banaanit,joita niiiiin kehutaan.Fazerin sininen suklaa.Mutta mämmi on hyvää,hyvä mämmi.

Vierailija
139/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuusto! On hirmu muodikasta, mutta en pysty syömään, on pahan makuista.

Vierailija
140/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet,lukuunottamatta yhtä tiettyä sienisalaattia perus metsäsienistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi