Ruoat, joista "kaikki" tykkää paitsi sinä?
- Banaaniletut. Hyi yöks! Ei maistu ollenkaanl letuille, vaan pilaantuneelle banaanille, mitä se onkin.
- Keitot, joissa on kiinteä ja neste sekaisin. Esim. Kesäkeitto ja lohikeitto. Etenkin maitoliemi on ihan hirveetä. Hajukin kummittelee loppupäivän. Kasvissosekeitot taas on hyviä.
- Mansikat, en ymmärrä vouhotusta
Kommentit (648)
Keitot, joissa on maitoa. Hyi tissieritteessä lilluvaa kalaa ja porkkanoita.
Vierailija kirjoitti:
Pekoni, maksalaatikko, maksamakkara, veriletut ym. veri- ja sisäelinruoat.
Ei kai veriletuista "kaikki" pidä?
Karjalanpiirakat, aurajuusto, limppu, keitot, vuohenjuusto, graavilohi, maksa ( mutta maksalaatikko on hyvää) siinäpä jotaki :)
Vierailija kirjoitti:
Pekonia lukuunottamatta kuka noista yleisesti tykkää?
Uuniomenat , inhottavia ruskeita lilluja, ihan kuin mädäntyneitä.
Paprikat maistuvat öljylämmitimen hajulle.
Leipäjuusto, uunijuusto ja voileipäkakut. Okei, ei kaikkien muidenkaan suosiossa, mutta jotkut menevät näistä ruoista ihan sekaisin (etenkin äitini ja etenkin voileipäkakusta)
Lasagne, pinaattikeitto ja mokkapalat. Hyi hele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekonia lukuunottamatta kuka noista yleisesti tykkää?
No joo, ei ne varmaan mitään trendiruokia olekaan. :D sori.
Suklaa, karkit, melkein kaikki kiinalaisen ravintolan ruuat, erityisesti friteeratut banaanit ja jäätelö.
Omalla kotiseudullani mykyrokka on perinneruoka ja monet pitävät sitä suurena herkkuna. Itse en kykene syömään ja hajukin kuvottaa. Siinä on siis on verestä ja ruisjauhoista tehtyjä mykyjä, perunaa, lihaa, maksaa ja joskus muitakin sisäelimiä keitettynä liemessä. Hyi.
Tuore tomaatti. En saa mitään kirsikka- tai luumutomaattiakaan alas, tai kenenkään itse omin kätösin kasvattamaa avomaanherkkua. Tuntuu kyllä, että kaikki aikuiset ihmiset tykkää tomaatista ja minä ja jotku 4-vuotiaat sitten ronkitaan se ruoasta pois.
Pullat, keksit, leivokset ja kaikki sokerimössö. Hampurilaiset ym pikaruoka. Silti olen ylipainoinen.
Ruoka maistuu. ☺. Tavallinen ruoka, juustot intohimo.