Ruoat, joista "kaikki" tykkää paitsi sinä?
- Banaaniletut. Hyi yöks! Ei maistu ollenkaanl letuille, vaan pilaantuneelle banaanille, mitä se onkin.
- Keitot, joissa on kiinteä ja neste sekaisin. Esim. Kesäkeitto ja lohikeitto. Etenkin maitoliemi on ihan hirveetä. Hajukin kummittelee loppupäivän. Kasvissosekeitot taas on hyviä.
- Mansikat, en ymmärrä vouhotusta
Kommentit (648)
Makaroonilaatikko on ihan kamalaa!
Pekoni, hyi saatana.
Oikeesti hyi saatana.
Voileipäkakku, punajuuret, mikä tahansa rasva leivän päällä, maito - tosin mulla on ihan lääkärissä todettu laktoosivamma, mutta siitä huolimatta maito on pahaa. Viili on vähän siinä ja siinä, tiedän kyllä paljon, jotka eivät tykkää, mutta aika suosittua se kai silti on. Voileipäkakusta tykkää lähes kaikki meidän isää ja mun veljiä lukuunottamatta. Äidille se kelpasi, kun hän eli. Mutta punajuuria en tiedä kenenkään muun inhoavan kuin minä itse. Suolakurkku on kanssa aika suosittua ja pahaa.
Ennen pantiin mirrit multaan, nyt ne lyödään Suvikultaan. Eli margariini.
Ja ai niin, punajuurikammoinen ei voi sietää olutta, vaikka se ei nyt ruokaa olekaan. Siitä tykkää melkein kaikki lukuunottamatta absolutisteja.
Juustopää kirjoitti:
Vuohenjuusto! On hirmu muodikasta, mutta en pysty syömään, on pahan makuista.
Sama! Aivan karseeta mun makuun vaikka muut juustot menevät.
Ketsuppi. Itse en ymmärrä miten monet ihmiset laittavat ketsuppia vähän joka ruokaan niin paljon että ainoa mikä ruuassa maistuu on ketsuppi.
Makaronilaatikko, italianpata, lohkoperunat, pakastepitsa, lauantaimakkara ym vastaavat, kiusaukset.
Mokkapalat. Booooring. Mailmassa on vaikka mitä leivonnaisia ja silti jotenkin ne Mokkapalat on ainoa mitä jengi tuntuu leipovan.
Suklaajäätelö ja kaikki maailman suklaamousset. Ugh.
Tästä tais ennemmin tulla kilpailu siitä kenen inhokkilista on pisin...
En tykkää ananaksesta, ihan sama onko tuore vai purkista, ruuassa ja omillaan.
Pinaattilätyt on ihan kamalia. Samaten en ymmärrä puuroa mehukeitolla (no tää on ehkä jäänne kouluruoasta, en vaan tajunnut miksi puuroa on lounaana ja vielä mehukeiton kera).
Vuohenjuustosta olen alkamut pikkuhiljaa tykkäämään, mutta ei ole kauaa siitä kun se oli ihan kammottavan hirveän makuista. Ja mä olen oikeasti kaikkiruokainen.
Pinaattikeitto, johon on laitettu kananmunanpaloja hyi. Kaikki läheiseni tykkäävät siitä, ja koulussa muistan, kuinka kaikki koulutoverini pilkkoivat munan pinaattikeiton sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppi. Itse en ymmärrä miten monet ihmiset laittavat ketsuppia vähän joka ruokaan niin paljon että ainoa mikä ruuassa maistuu on ketsuppi.
Mulla sama, ja sinappi kanssa. Minä en inhoa makaronilaatikkoa, mutta ketsupilla pilaaminen, ei vain tajua miksi ruuan maku pitää peittää sillä. En ole pitänyt itseäni kovin nirsona, mutta tähän vastasin jo kahdesti..eli mulla on sittenkin aika paljon.
– vappumunkit
– mokkapalat
– suklaamousse
- puuro. Juu on niin maar herkullista aamupalaa että!
- Mäkkärin moska, tai Hesen tai minkä tahansa muun ketjun
- suklaa. Ylimakeaa mössöä, ihan sama onko maito- vai tummaa vai mitä lie hienoa belgialaista suklaata. Mössöä se on silti.
- sienet ja sushi, mutta näistä ei taida muutenkaan kaikki tykätä
Keitetyt perunat...syön mieluummin jotain muuta. Perunamuusi on siinä ja siinä.
Sienet! Kiva olla kasvissyöjä, kun varsinkin paremmissa ravintoloissa kasvisruokiin tungetaan lähes aina sieniä, katsokaa vaikka. Miksi oletetaan, että kasvissyöjä = tykkää sienistä? Ovat kai jotain hienoa ja syksyisin ihanan ajankohtaista lähiruokaa. Mut ei pysty!
Ps. Jos niissä vegeannoksissa ei ole sieniä niin sitten vuohenjuustoa. Että eipä tarvi tässäkään ravintolassa käydä. Aaaegh!