Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 39v mies olla enää ns. "paha poika"?

Vierailija
23.02.2016 |

Niin, voiko tuon ikäinen mies olla naisia kiinnostava "paha poika", vai onko peli jo pelattu? Tummat hiukset, tatuointeja, käyn baareissa, renttu, muutama lapsi, pari avioliittoa jne.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vasta paha poika. Kirjoittelee av-palstalle ja käy baareissa. Miettikää.

Vapaa päivä. Otan vähän olutta ja kirjoittelen

Jos olisit paha ottaisit olutta ja lähtisit ulos riehumaan/tekemään rikoksia. Mutta olet vain wannabe-pahis. Ei oikeasti pahat miehet edes itse tiedosta olevansa sellaisia.

Tämä on niin totta! Oikeasti seksikkäällä tavalla pahat miehet eivät analysoi pahuuttaan ja mahdollisuuksiaan saada naisia,he tekevät mitä huvittaa.Juuri se itsevarmuus tekee heistä vetäviä.Eli oikea "renttu" on aikalailla ap:n vastakohta.

Vierailija
62/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha poika = itsekeskeinen, pentumainen ja kohtelee rakkaitaan huonosti. Nuorena ominaisuuksia katsotaan läpi sormien koska kuuma ja komea + kokeilun jälkeen on aikaa vaihtaa parempaan, ikä tuhoaa viehätyksen. Vrt. naispuolinen vastineensa syöjätärdiiva.

Taas opin AV:lla uuden sanan,syöjätärdiiva! Sopii muuten parhaaseen ystävääni,surullista kyllä.Hyvin kuvailtu tuo "paha poika",itse asiassa kuulostaa omalta poikaystävältäni.Miksiköhän tuollaisia ihmisiä puoleeni? :D

AP kuulostaa koko ajan pahemmalta luuserilta.Tietysti tämä avaus on luultavasti provo,mutta olen ollut kerran treffeillä tuollaisen AP:n kaltaisen "yli-ikäisen pahan pojan",myöhemmin tämä urpo päätyi seurustelemaan kaverin kaverin kanssa.Tosin hänellä on vain yksi lapsi,jota saa tavata vain valvotusti.On mennyt esimerkiksi työkkärin järkkäämään työharjoitteluun kännissä varmistaakseen että ei joudu sinne oikeisiin töihin.Joku nämäkin helmet huolii,ehkä nainen joka ei usko ansaitsevansa parempaa tai luulee voivansa muuttaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat sitten ap huomenna lähteä kännissä sitä jakeluautoa ajamaan.

Hyvin kerkiää aamu viideksi selvitä. En minä mikään alkoholisti ole.

Dokailit kuitenkin kun lapset oli luonasi. Olet joko alkoholisti, tolvana tai molempia.

Oli vähän huonoa aikaa. Silloinen tyttöystävä jätti.

Siinä tapauksessa oikea ratkaisu olisi ollut ilmoittaa lasten äidille/äideille,että nyt menee huonosti,en ota lapsia kun en kykene heistä huolehtimaan.Ei kännätä lasten aikana.Hirveää että noin vastuuttomia vanhempia oikeasti on,vaikka ap vain provoilisi.

Olen aikuisena kuullut,että kun kun olimme veljen kanssa pieniä,isämme oli juuri noin holtiton etäisä.Minä olin  3v ja veljeni 6kk,isä dumppasi meidät omille alkoholistivanhemmilleen hoitoon ja lähti ryyppäämään.Isän vanhemmat olivat myös kännissä eivätkä antaneet meille mitäään ruokaa koko iltana.Surettaa että kuka tahansa vastuuton ääliö voi siirtää geeninsä eteenpäin.

Vierailija
64/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä pahasta pojasta on kuoriutunut elähtänyt luuseri.

Vierailija
65/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos elämäntapasi on BDSM ja olet master. -femdom

Vierailija
66/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Mutta on tällä entisellä pahalla pojalla sentään vähän älliä,kun kysyi meidän mielipidettä eikä vain elä jossain "olen seksikäs renttu"-harhassa.

Aika huvittavaa muuten,jos ap uskoo että kaksi epäonnistunutta avioliittoa ja lapsia eri naisille olisi jotenkin "paha poika"-tyylistä.Yritä päästä vielä kerran vihille ja erota,niin olet kuin luuseriversio Frendien Rossista.

Vierailija
67/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Mutta on tällä entisellä pahalla pojalla sentään vähän älliä,kun kysyi meidän mielipidettä eikä vain elä jossain "olen seksikäs renttu"-harhassa.

Aika huvittavaa muuten,jos ap uskoo että kaksi epäonnistunutta avioliittoa ja lapsia eri naisille olisi jotenkin "paha poika"-tyylistä.Yritä päästä vielä kerran vihille ja erota,niin olet kuin luuseriversio Frendien Rossista.

Vierailija
68/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uusi tällä palstalla, onko ihmiset oikeesti näin ilkeitä, mitä ihmettä? Okei ei ehkä ketjun aloittaja ole mistään fiksuimmasta päästä mutta miksi kaikki yrittää kaikin mahdollisin sanankääntein pahoittaa sen mielen? Onko teillä paha olla?

Huomaa,että olet uusi tällä palstalla,jos tämä ketju on mielestäsi ilkeilyä :D

AP kysyi,voiko kahdesti eronnut,lapsia eri naisille siittänyt keski-ikäinen mies olla "paha poika" ja saada naisia,hänhän sentään käy seksikkäästi baareissa ja tatuointejakin on.

Olemme selittäneet hänelle,miksi tuollainen tyyppi on hyvin harvojen naisten mieleen. Ei pidä kysyä,jos ei halua kuulla vastauksia.Joissain muissa ketjuissa kyllä on ihmisiä,jotka luultavasti purkavat pahaa oloaan kiusaamalla anonyymisti tuntemattomia.Tämä ketju on kesyimmästä päästä.

AV-palstailu ei sovi herkille.

Vierailija
69/77 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kuvailtu tuo "paha poika",itse asiassa kuulostaa omalta poikaystävältäni.  ... Joku nämäkin helmet huolii,ehkä nainen joka ei usko ansaitsevansa parempaa tai luulee voivansa muuttaa miestä.

Kumpaan sarjaan sinä kuulut?

Vierailija
70/77 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäloppu paha poika :'D tukehtuisin varmasti nauruun, jos suhun törmäisin.

Vierailija
71/77 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, voiko tuon ikäinen mies olla naisia kiinnostava "paha poika", vai onko peli jo pelattu? Tummat hiukset, tatuointeja, käyn baareissa, renttu, muutama lapsi, pari avioliittoa jne.

Yöäkk !!!!

Vierailija
72/77 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, voi.

Putin on 62 ja badass.

Vierailija
73/77 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uusi tällä palstalla, onko ihmiset oikeesti näin ilkeitä, mitä ihmettä? Okei ei ehkä ketjun aloittaja ole mistään fiksuimmasta päästä mutta miksi kaikki yrittää kaikin mahdollisin sanankääntein pahoittaa sen mielen? Onko teillä paha olla?

Aloittaja trollaa. Sinänsä ihan hyvän vastausryöpyn saanut aikaan mutta paljasti röllinsä siinä vaiheessa kun kertoi ryypänneensä kun lapset olivat käymässä ..

Vierailija
74/77 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jos elämäntapasi on BDSM ja olet master. -femdom[/quote

Elähtänytparikymppinen farkkutakki pultsarin asteella oleva luyseri ei ole mikään Cristian Grey. Aikuiset naiset juoksevat karkuun jolleivat ole itsekin jollakin tavalla ongelmaisia.

Vierailija
75/77 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kuvailtu tuo "paha poika",itse asiassa kuulostaa omalta poikaystävältäni.  ... Joku nämäkin helmet huolii,ehkä nainen joka ei usko ansaitsevansa parempaa tai luulee voivansa muuttaa miestä.

Kumpaan sarjaan sinä kuulut?

Siihen ensiksi mainittuun.

Vierailija
76/77 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja trollaa. Sinänsä ihan hyvän vastausryöpyn saanut aikaan mutta paljasti röllinsä siinä vaiheessa kun kertoi ryypänneensä kun lapset olivat käymässä ..

Ap nyt on ilmiselvä rölli,mutta tiedän pari päihdeisää jotka saavat tavata lapsiaan vain valvotusti,joten kaipa tuollainenkin on mahdollista.Jollain tavalla ne isät ovat sössineet tapaamisoikeutensa,jotka näkevät lapsiaan vain jossain Tenavatuvalla.

Vierailija
77/77 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, voi.

Putin on 62 ja badass.

Tämähän on hyvin lohdullista ap:n ja hänen hengenheimolaistensa kannalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä