Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 39v mies olla enää ns. "paha poika"?

Vierailija
23.02.2016 |

Niin, voiko tuon ikäinen mies olla naisia kiinnostava "paha poika", vai onko peli jo pelattu? Tummat hiukset, tatuointeja, käyn baareissa, renttu, muutama lapsi, pari avioliittoa jne.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen mies olet.

No ikää on, mutta saako renttu vielä naisia?

Saa, jos hakee oikeista paikoista.

Oikeat paikat ovat niitä missä näkee keski-ikäisiä pissiksen näköisiä naisia.

En tiedä missä hengaavat, mutta joskus niitä näkee tuolla kaupungilla kulkevan  :)

Vierailija
42/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 lasta. Hiukan alle neljäsataa maksan.

Ja asut tietysti vuokralla? mitään perintöä et koskaan aikonut heille antaa?

No ei ole vielä päässyt kertymään. Asuin ex-vaimon kämpässä viimeksi. Nyt vuokralla.

Kato sä taidat sittenkin olla mun mies! Sekin on ihan pa ja muutti minun omistusasuntooni. Lainason hiljattain rahaakin. Mutta kyllä komean vakkarimiehen hyvästä seksistä voi maksaakin.

T se vaimo, joka epäilee pettämisestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha poika = itsekeskeinen, pentumainen ja kohtelee rakkaitaan huonosti. Nuorena ominaisuuksia katsotaan läpi sormien koska kuuma ja komea + kokeilun jälkeen on aikaa vaihtaa parempaan, ikä tuhoaa viehätyksen. Vrt. naispuolinen vastineensa syöjätärdiiva.

Vierailija
44/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat sitten ap huomenna lähteä kännissä sitä jakeluautoa ajamaan.

Vierailija
45/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täydestä menet. Minunkin ex-vaimo nelikymppisenä akateemisena ja hyvässä asemassa olevana sekosi 3 lapsen ja 20 vuoden yhdessäolon jälkeen, otti eron ja alkoi rokkimammaksi. Löysi jonkun tuollaisen keski-ikäisen pahan pojan paikalliselta Bandidoksen tallilta. Nyt on jo useamman kerran hakenut lapsia vuoron vaihtuessa silmä mustana aurinkolasit päässään. Muksutkin kertovat uuden isäpuolen särkeneen telkkarin ja lyöneen äitiä taas pari viikkoa sitten. Että kyllä pahoille pojille kysyntää on, vielä keski-iässäkin. 

Vierailija
46/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti saat satunnaista seksiä, mutta et ole aviomiesainesta tai muutenkaan vakavasti otettava seurustelukumppani.

No olen kahdesti ollu naimisissa, että kyllä minusta aviomieheksi on. Jos vain löytyy hyvä nainen.

Niin, olet kahdesti todistanut ettei sinusta ole aviomieheksi.

Vierailija
47/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kerkiää aamu viideksi selvitä. En minä mikään alkoholisti ole.

Vierailija
48/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dokailit kuitenkin kun lapset oli luonasi. Olet joko alkoholisti, tolvana tai molempia.

Vierailija
49/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dokailit kuitenkin kun lapset oli luonasi. Olet joko alkoholisti, tolvana tai molempia.

Oli vähän huonoa aikaa. Silloinen tyttöystävä jätti.

Vierailija
50/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iässäsi sinä päädyt samaan asemaan normimiesten kanssa. Saat enää puhkinussittuja.

Vierailija
51/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti saat satunnaista seksiä, mutta et ole aviomiesainesta tai muutenkaan vakavasti otettava seurustelukumppani.

No olen kahdesti ollu naimisissa, että kyllä minusta aviomieheksi on. Jos vain löytyy hyvä nainen.

Niin, olet kahdesti todistanut ettei sinusta ole aviomieheksi.

Mitä väliä sillä on kun tarjolla on machomiehen alistavaa nussimista. Siinä jää aviomiehet pois mielestä.

Vierailija
52/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prätkäukkotyyli käy sinulle sitten kuin nyrkki silmään. Siispä jotain bobberia vaan katselemaan ja partaa kasvattamaan. Mutta älä osta mitään pitkäkeulaa kun ne on niin kliseisiä.

Vierailija
53/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Tauski Peltonen? 😂😂😂😂😂😂

Reps!

Vierailija
54/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi tällä palstalla, onko ihmiset oikeesti näin ilkeitä, mitä ihmettä? Okei ei ehkä ketjun aloittaja ole mistään fiksuimmasta päästä mutta miksi kaikki yrittää kaikin mahdollisin sanankääntein pahoittaa sen mielen? Onko teillä paha olla?

Vierailija
55/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kysyi ja sai suoria vastauksia. Onhan se aika faktaa, että hän on pelannut aika monet naiset itselleen mahdottomiksi saavuttaa. Varmasti hän on ollut nuorena pelimies ja naisten suosiossa. Mutta tilanne on nyt hiukan muuttunut. Riippuu tietysti siitäkin, millaista naista ap. tavoittelee.

Vierailija
56/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoittaa olevansa "paha", tuskin päänsilittelyt kuuluu asiaan.

Vierailija
57/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, voiko tuon ikäinen mies olla naisia kiinnostava "paha poika", vai onko peli jo pelattu? Tummat hiukset, tatuointeja, käyn baareissa, renttu, muutama lapsi, pari avioliittoa jne.

No ei ainakaan hyvässä mielessä paha poika ja renttu :D Lähinnä teininä,ehkä parikymppisenä on seksikästä olla "paha poika".Jos on tai kuvittelee olevansa sellainen vielä keski-ikäisenä,se on lähinnä surullista. 

Eli ei,se että käy baareissa,on "muutama lapsi ja avioliitto" kertoo ainakin minun mielestäni siitä,että mies elää jotain peter pan-elämää,ei osaa aikuistua,sitoutua,ei ole mitenkeen kiinnostava missään mielessä.Kyllä nelikymppisenä pitäisi osata asettua aloilleen eikä kuvitella olevansa "paha poika/renttu".

Vierailija
58/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en haluaisi edes seksiä itseään "pahana poikana" pitävän keski-ikäisen luuserin kanssa,toisaalta jos käy baareissa,voi sieltä joku pubiruusu lähteä hyvällä tuurilla mukaan.Ainakin jos sen juottaa ensin änkyräkänniin.

Vierailija
59/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,olet ollut kahdesti naimisissa,ja myös eronnut kahdesti.Jos olisit hyvä aviomies,olisit yhä naimisissa.Kuka haluaa aviomieheksi miehen,joka ei kelvannut niille kahdelle edellisellekään vaimolle?

Vierailija
60/77 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No must sä oot tosi kivan ikänen ja kuulosti hyvältä. Eihän sun tarvii hoitaa lasta tms. sellainen isimies- juttu nyt ois ihan turn off. Tykkäätkö olla sängyssäkin paha poika? N23

Lapset on äideillään. Olin muutaman kerran kännissä, kun lapset olivat viikonlopun luonani, niin en saa enää tavata kuin valvotusti.

Vaikutat koko ajan houkuttelevammalta! :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi