Voiko 39v mies olla enää ns. "paha poika"?
Niin, voiko tuon ikäinen mies olla naisia kiinnostava "paha poika", vai onko peli jo pelattu? Tummat hiukset, tatuointeja, käyn baareissa, renttu, muutama lapsi, pari avioliittoa jne.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännämies uuh. Onko isot tatsat? N23
On. Selässä pääkalloja ja käsivarsiin on tatuoitu lasten nimet.
Lasten nimet käsissä pilas kyl muuten hyvän jutun. Vaikee aatella jännämiestä, jolla lukee lasten nimii. Sit pitäis sekstailles katsel lasten nimii... ei jatkoon. Liian isimies mulle ja mä en haluu ikinä lapsia. N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti saat satunnaista seksiä, mutta et ole aviomiesainesta tai muutenkaan vakavasti otettava seurustelukumppani.
No olen kahdesti ollu naimisissa, että kyllä minusta aviomieheksi on. Jos vain löytyy hyvä nainen.
Onko mun paha poika -aviomieheni löytänyt av:n? Tosin vähensit kaksi avioliittoa cv:stäsi. Kyllä meillä on kiihkeä suhde, vaikka epäilin sua juuri eilen pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No must sä oot tosi kivan ikänen ja kuulosti hyvältä. Eihän sun tarvii hoitaa lasta tms. sellainen isimies- juttu nyt ois ihan turn off. Tykkäätkö olla sängyssäkin paha poika? N23
Lapset on äideillään. Olin muutaman kerran kännissä, kun lapset olivat viikonlopun luonani, niin en saa enää tavata kuin valvotusti.
No toi kyllä kuulostaa asialliselta. Hyvä. No haluutko nähdä?!? N23
Vierailija kirjoitti:
Oletko Tauski Peltonen? 😂😂😂😂😂😂
Eiks se oo jo jotain 60v tms? Ap on ehkä vähän sit huijannut ikäänsä 😁😁😁 N23
Baareissa käynti, mustat hiukset, tatuoinnit, lapset ja avioliitot tekevät miehestä pahan :::D
paljonko ap maksaa elareita lapsistaan? ja montako lasta on?
4 lasta. Hiukan alle neljäsataa maksan.
Vierailija kirjoitti:
Ja asut tietysti vuokralla? mitään perintöä et koskaan aikonut heille antaa?
Siinä vasta paha poika. Kirjoittelee av-palstalle ja käy baareissa. Miettikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole vielä päässyt kertymään. Asuin ex-vaimon kämpässä viimeksi. Nyt vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa päivä. Otan vähän olutta ja kirjoittelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole vielä päässyt kertymään. Asuin ex-vaimon kämpässä viimeksi. Nyt vuokralla.
Joo no eipä sitä ikinä tule sulle mitään kertymään. Varsinainen luuseri olet.
Huh, tatskoina pääkalloja ja sitten tekstit Nico-Petteri ja Jessica-Adalmiina.
Surullista että ap.n kaltaiset pääsevät lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit paha ottaisit olutta ja lähtisit ulos riehumaan/tekemään rikoksia. Mutta olet vain wannabe-pahis. Ei oikeasti pahat miehet edes itse tiedosta olevansa sellaisia.
Kirjoittelustasi päätellen vaikutat keski-ikäiseltä juopolta, joka on sössinyt elämänsä ja suhteensa lapsiinsa. Ei hyvältä näytä, sääliksi käy lapsiasi. Parempi olisi kaikkien kannalta, että leikkisit "pahaa poikaa" sinkkuna siellä vuokrakämpässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit paha ottaisit olutta ja lähtisit ulos riehumaan/tekemään rikoksia. Mutta olet vain wannabe-pahis. Ei oikeasti pahat miehet edes itse tiedosta olevansa sellaisia.
Ja jos ap olisi hyvä mies ja isä hän tapaisi ja viettäisi vapaapäivänsä lastensa kanssa.
Entä liekkejä? Ne oli mun mielestä tosi siistejä (ennen kuin täytin 17...).