Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedän olevani kuvottava läski, enkä voi tehdä asialle mitään!

Vierailija
22.02.2016 |

töissä neljään asti, sitten kiidän pitkin kaupunkia noukkimassa kyytiin neljä rakkauvenhetelmää, joista yksi erityslapsi !
ei suoraan sanoen huvita kotiin päästyä tehdä mitään muuta, kuin ne välttämättömät eli laittaa ruuan, valvoa läksyt, ehkä pestä pyykkiä tai imuroida.. ja sitten istua perse homeessa sohvalla. mies tekee kolmivuorotyötä, eli käytännössä katsoen yksin saan heilua tämän sirkuksen tirehtöörinä.

mitat on 162cm/ 90 kg, varmaan kroppa kohta tekee stopin näiden läskien painosta...
tiedän, että olen varmasti etova näky ja ihmiset miettivät miksen tee asialle jotain. missä välissä, millä voimilla ? .(

ai mitä sitten syön? yllättävää kyllä, en (mielestäni) kovin epäterveellisesti. aamulla kaurapuuro ja kahvi (mustana), töissä lämmitän mikrossa jotain ja kotona joko teen ruuan tai sulatan pakkasesta... aika paljon ihan perusruokaa eli esim. kaalilaatikkoa, lihapullia ja muussia, pastakastikkeita. makeaakaan en syö hirveästi, turkinpippureita joskus. pari kertaa viikossa juon muutaman oluen kun jälkikasvu saatu sänkyyn, mutta esim. baareissa en ole käynyt aikoihin.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

Vierailija
2/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne läskit tyhjästä muodostu, mutta niistä pääse kyllä eroon tekemättä mitään. Syö vähemmän kuin kulutat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat oluet, turkinpippurit ja kaikki muu napostelu, jota ei edes tajua harrastavansa kerryttää kyllä aikamoisen potin ylimääräisiä kaloreita viikossa. Toinen vika voi olla siinä, että syöt yksinkertaisesti liian isoja annoksia. Vaihda pienempään lautaseen, mahtuu vähemmän ruokaa lautaselle.

Jos energiaa tulee oikeasti niukasti, tsekkauta kilpirauhasarvot.

Vierailija
4/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen tapahtuu sillä että syö vähemmän. Ei se vaadi aikaa eikä energiaa. Rahaakin säästyy.

Sen toki tiedän, että monella tulee tahdonvoima ja mieliteot vastaan.

Vierailija
5/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

jos menisin kuntosalille, päätyisin nukkumaan johónkin nurkkaan !  olen töiden jälkeen niin poikki että hädintuskin jaksan paimentaa penskat iltatoimien läpi... 

ap

Vierailija
6/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä sitten mitään, jos et asialle voi mitään tehdä. Sitten olet läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on kaikkein ratkaisevin tekijä. Liikunta ei ole pakollista. Aina voi tehdä jotain.

Vierailija
8/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pienenpiä annoksia. Kyllä ilman liikuntaakin laihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

jos menisin kuntosalille, päätyisin nukkumaan johónkin nurkkaan !  olen töiden jälkeen niin poikki että hädintuskin jaksan paimentaa penskat iltatoimien läpi... 

ap

Älä mene salille. Käy vaikka kävelylenkillä. Nyt on niin kylmää ja märkää ulkona, ettei siellä ainakaan kovin helposti nukahda. Vaikeinta on se lähteminen. Kun saat itsesi ulos ja liikkeelle, virkistyy olokin. Tsemppiä!

Vierailija
10/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tiedän olevani kuvottava läski, enkä voi tehdä asialle mitään!"

Siis lopeta heti paikalla tuollaiset ajatukset! Siis todella heti!

Sä et voi tippaakaan paremmin itsesi kanssa jos tuolla tavalla aliarvioit itseäsi. Sulla on se paino mikä sulla on, ja sillä ei ole mitään tekemistä ihmisarvosi kanssa. Muista se.

Sitten kun jaksat ja ehdit, niin voit alkaa panostaa painosi laskemiseen. Onhan se tietysti hyvä jos liikakiloja saisi vähemmäksi, parempihan se olisi terveydelle, mutta kaikki aikanaan. Kyllä sinä siinä onnistut sitten kun löydät sen oikean ajan sille projektille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vaikka lihansyönti väliaikaisesti ja aloita herkkulakko. _Kohtuullinen_ huijauspäivä kerran viikossa jos ottaa koville. Laske kaloreita. Kai sitä lastenkin kanssa voi mennä yhdessä lenkille, jos ei nyt kaikki ole ihan jotain alle 5v.

Vierailija
12/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö ei oo ajasta kiinni vaan siitä että syöt vähemmän kuin kulutat. Tekosyitä sulta löytyy vaikka resepti ongelmaasi on tossa. Kiire tai väsymys ei tähän tee ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kyllästynyt näihin "valitan asiasta mutta en voi tehdä mitään muuttaakseni tilannetta, sääliikää mua :((" Voi voi. Muuta ruokavaliota.

Vierailija
14/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat silti enemmän miehiä kuin liigatason kiekkoilijamies naisia. 

Haluatko vaihtaa (sillä ehdolla, että vaihdetaan myös aivot niin, että tykkäisin niistä miehistä) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin makaan vaan läppärin kanssa tässä sängyllä ja tekisi mieli ulkoistaa iltatoimet 8v esikoiselle!  vaikka eihän siitä mitään tulisi, varsinkin kun tuo erityislapsi tarvitsee iltarutiiniksi muun kuin pelkän hammaspesun..

joo ja tänään olen siis syönyt töissä pinaattikeittoa, kotona kanarisottoa ja banaanilettuja.  joo joo, liikaa hiilareita tiedän. ei vain viitsisi tehdä eri ruokaa lapsille ja itselle!

parikymppisenä olin hoikimmillani, tein yötöitä  ja elin röökillä sekä kevytkokiksella.  painoin jotain 50 kg silloin :O

 nykyään  en polta ja kokiksen lipityskin jäänyt, mikä vetänyt sitten  painon rankasti toiseen ääripäähän :(

ap

Vierailija
16/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanalle kuulostaa tuo perhe-elämä.

Vierailija
17/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on säästöliekki. Ala syömään suklaata enemmän, tarvitset kaloreita koneeseen että kone lähtee käyntiin ja laihdut. Luultavasti myös kilppari-arvot matalalla. 

Vierailija
18/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän olet jatkuvasti väsynyt? Joo työt on ja lapset on..mutta joku silti mättää tossa sun ruokavaliossa. Ja miten ihmeessä voit painaa tuon verran jos mukamas syöt suht terveellisesti? En usko että kerroit täysin rehellisesti siitä mitä syöt. On ihan ymmärrettävää tuossa sun tilanteessa kokea uupumusta silloin tällöin mutta tuo että et jaksa työpäivän jälkeen tehdä ikinä mitään - se johtuu sun ruokavaliostas. Lisää kasviksia, syö kunnon kotiruokaa mutta maltillisia annoksia. Liikunta virkistää muttei ole pakollista, ruokavalio on tärkein.

Vierailija
19/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat silti enemmän miehiä kuin liigatason kiekkoilijamies naisia. 

Haluatko vaihtaa (sillä ehdolla, että vaihdetaan myös aivot niin, että tykkäisin niistä miehistä) ?

Naisten kirous. Niille ei riitä, että saavat miehiä. 

Jos naiset olisivat tyytyväisiä yhtä vähään kuin miehet niin he olisivat todella onnellisia. 

Vierailija
20/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se liikunta sinänsä laihduta sinua. Et vain syö niin paljon niin laihdut. Elät siis ihan samanlailla kuin nyt mutta lapioit lautaselle vain puolet siitä mitä normaalisti ja laihdut. Tiedän että vaikeaa koska ruoka on hyvää, mutta ei laihtumiseen tarvita aikaa tai muutakaan, vain tahdonvoimaa olla syömättä niin paljon. Kaikki muut syyt ovat lopulta tekosyitä, toki masennus aiheuttaa ahmimista ja siitä voi olla vaikea päästä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi