Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeä temppu veljen vaimolta: influenssasairas lapsi hoitoon isovanhemmille missä serkkuja viettämässä hiihtolomaa!

Vierailija
22.02.2016 |

En kyllä ollut uskoa korviani kun kuulin tästä. Mun veljeni vaimo siis kävi eilen viemässä heidän sairaan lapsen mun vanhemmille hoitoon, missä meidän lapset on jo viettämässä hiihtolomaa! Ja tänään sain tietää, että lapsella on influenssa! Nyt vanhempien kaikki aika menee tän potilaan hoitamisessa ja vaarana on että sairastuvat kaikki muutkin!

Ja paras juttu on se että veljen muu perhe (siis terveet lapset) lähti veljen vaimon vanhempien luokse huvilalle Lappiin!

Olen yrittänyt soittaa sekä kälylelle että veljelleni, mutta eivät pelkurit vastaa puhelimeen edes! PRKL!

Ehdotuksia mitä mun pitäisi tehdä? Lapsia en voi hakea kotiin kun ovat liian pieniä ja ollaan molemmat töissä.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi influenssassa ja itse lomailee? Hyvä sylvi kun meitä on niin moneen junaan ja asemallekin jää... Ja älä ny meinaa et ovat vielä siellä lomallaan koko viikon? Mitä jos lapsen kunto romahtaa ja joutuu sairaalaan? Tuntien ajaminen sydän syrjällään... Mä en kyllä kestäisi..

Perhe on LAPISSA, influenssaan sairastunut lapsi on HELSINGISSÄ. Mikäli lapsen vointi romahtaa, niin  saa siinä on enemmän ku muutaman tunnin ajaa sydän syrjällään. Ja vaikka tulis lentäen, niin kyllä siinäki on järjestämistä ja vie aikaa.

Vierailija
62/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetin munaton mies ei saa ämmäänsä kuriin!? Vai käly on voimakastahtoinen? Niin surkea vanhempi ainakin, ettei viitsi hoitaa omaa lastaan silloin, kun tämä eniten kaipaisi olla omassa kodissaan, omien vanhempien luona. Voin vaan hyvin kuvitella kuinka hemmoteltuja kermaperseitä koko perhe. Ja ap samaan syssyyn! Mikä velliperse kakara tarvitsee PÄIVÄHOITOA 8 vuotiaana!??

Varmaan jokainen vanhempi haluaisi 8-vuotiaalleen hoitajan yksin olon sijaan,  jos se vaan olisi aina mahdollista.

Rajoittaa vain lasten sosiaalista elämää. Meillä ei edes 7v ekaa luokkaa käyvät lapset lähde enää maalle. Eivät tahdo eikä viihdy. Kaverit on mukavampaa seuraa. Ja mikä minä olen sitä kieltämään, kun pärjäävät ja hyvin käyttäytyvät. En itsekään ole ollut hoidossa tuon ikäisenä.

Meillä taas tuon ikäiset lapset tulevat oikein mielellään maalle mummolaan ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä. Ikävä vain, kun nyt suunnitelmat muuttuivat lasten sairastettua.

Luule, ap. tapauksessa isovanhempien suunnitelleen jo viikkoja mitä tekevät lomalla, nyt kaikki suunnitelmat muuttuvat, kun mummolla ei ole aikaa ja pitää olla vain sisällä, kun yksi sairastaa. Todella huonoa käytöstä sairaan lapsen äidiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetin munaton mies ei saa ämmäänsä kuriin!? Vai käly on voimakastahtoinen? Niin surkea vanhempi ainakin, ettei viitsi hoitaa omaa lastaan silloin, kun tämä eniten kaipaisi olla omassa kodissaan, omien vanhempien luona. Voin vaan hyvin kuvitella kuinka hemmoteltuja kermaperseitä koko perhe. Ja ap samaan syssyyn! Mikä velliperse kakara tarvitsee PÄIVÄHOITOA 8 vuotiaana!??

Varmaan jokainen vanhempi haluaisi 8-vuotiaalleen hoitajan yksin olon sijaan,  jos se vaan olisi aina mahdollista.

Rajoittaa vain lasten sosiaalista elämää. Meillä ei edes 7v ekaa luokkaa käyvät lapset lähde enää maalle. Eivät tahdo eikä viihdy. Kaverit on mukavampaa seuraa. Ja mikä minä olen sitä kieltämään, kun pärjäävät ja hyvin käyttäytyvät. En itsekään ole ollut hoidossa tuon ikäisenä.

Meillä taas tuon ikäiset lapset tulevat oikein mielellään maalle mummolaan ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä. Ikävä vain, kun nyt suunnitelmat muuttuivat lasten sairastettua.

Luule, ap. tapauksessa isovanhempien suunnitelleen jo viikkoja mitä tekevät lomalla, nyt kaikki suunnitelmat muuttuvat, kun mummolla ei ole aikaa ja pitää olla vain sisällä, kun yksi sairastaa. Todella huonoa käytöstä sairaan lapsen äidiltä.

Ap:n veli on lapsen isä ja hänellä ei ole osaa eikä arpaa siihen, että lapsi on viety mummolaan hoitoon? Ihan miehensä selän takana käly salaa lapsen sinne vei? Tämä on kyllä ihan paras palsta, viaton mies (veli) on aina syytön, mutta käly on aina kaiken pahan alku ja juuri.

Vierailija
64/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi influenssassa ja itse lomailee? Hyvä sylvi kun meitä on niin moneen junaan ja asemallekin jää... Ja älä ny meinaa et ovat vielä siellä lomallaan koko viikon? Mitä jos lapsen kunto romahtaa ja joutuu sairaalaan? Tuntien ajaminen sydän syrjällään... Mä en kyllä kestäisi..

Perhe on LAPISSA, influenssaan sairastunut lapsi on HELSINGISSÄ. Mikäli lapsen vointi romahtaa, niin  saa siinä on enemmän ku muutaman tunnin ajaa sydän syrjällään. Ja vaikka tulis lentäen, niin kyllä siinäki on järjestämistä ja vie aikaa.

Mistä ihmeestä sä päättelet lapsen olevan Helsingissä?

Vierailija
65/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee! Itse otatte riskin kyn vuette lapset hoitoon

Vierailija
66/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pakko kysyä; minkälaiset välit sulla on veljen vaimoon noin muuten? Asenteesi häntä kohtaan vaikuttaa tosi negatiiviselta, lapset on kuitenkin myös sun veljen ja lapsenlikkoina toimii hänen vanhempansa. Mietin vain, että onko jo ennakkoasenne vaimoa kohtaan näreä.

Vierailija
67/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vanhempia, jotka säästää lastensa päivähoidossa ja vie alle kouluikäiset viikoksi mummolaan, jotta ei tarvitse maksaa euroakaan. Samalla saadaan sitä parisuhdeaikaa?

Aika vinha juttu, että sun vanhemmat vei lapsen lääkäriin ja labraan ja sai tiedon, että sillä on influenssa.

Vierailija
68/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ollut uskoa korviani kun kuulin tästä. Mun veljeni vaimo siis kävi eilen viemässä heidän sairaan lapsen mun vanhemmille hoitoon, missä meidän lapset on jo viettämässä hiihtolomaa! Ja tänään sain tietää, että lapsella on influenssa! Nyt vanhempien kaikki aika menee tän potilaan hoitamisessa ja vaarana on että sairastuvat kaikki muutkin!

Ja paras juttu on se että veljen muu perhe (siis terveet lapset) lähti veljen vaimon vanhempien luokse huvilalle Lappiin!

Olen yrittänyt soittaa sekä kälylelle että veljelleni, mutta eivät pelkurit vastaa puhelimeen edes! PRKL!

Ehdotuksia mitä mun pitäisi tehdä? Lapsia en voi hakea kotiin kun ovat liian pieniä ja ollaan molemmat töissä.

No ei hätää. Fiksuna ihmisenä olet tietysti ottanut lapsillesi influenssarokotteen, joten omat lapsesi eivät sairastu.

Vierailija
69/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se influenssa nyt niin kamala tauti ole, mitä peloitellaan. Meillä oli se koko perheellä - oli ja meni. Mieluummin sairastaa tuollaiset uudet taudit, kuin ottaa elimistöönsä rokotetta, jonka testaus tapahtuu paraikaa sen vapaaehtoisesti ottaneisssa.

Ajoissa päivystykseen, jos jotain ylimääräisiä oireita, esim.hengitysvaikeuksia ilmenee.

Vierailija
70/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksette rokotuttaneet lapsianne?

Eipä ole moni muukaan rokottanut, jos ei riskiryhmään kuulu.

No mutta jos tiskiryhmään kuulumattomuus on mielestäsi pätevä syy jättää lapsi rokottamatta, niin mitäs siinä sitten. Sitten vain sairastatte.

Vierailija
71/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää! Tietäisin, minne mentäisiin kylään seuraavan noroepidemian iskiessä... No ei, en voisi tehdä sutä viattomille lapsille. Voiko kukaan olla noin kusipää??

Vierailija
72/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle 67, parempaa lukemisen ymmärtämistä! Ap:n perhepäivähoitaja itsdkin lomalla, ei siis voi viedä hoitoon. Mies matkoilla huomisesta kolme päivää. Ja se serkku oli jo valmiiksi kipeä sinne mummolaan tullessa.

Ap, laita tämä keskustelu vinkkinä sille sun kälyllesi tai veljellesi. Vaikka linkkaat.

Vierailija
73/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko lapsi sairaalakelpoinen...?

No ilmeisesti ei kun hänet piti tuoda mun vanhemmille. Ap

Sun vanhemmille? He ovat myös veljesi, eli lapsen isän, vanhemmat, eli tuon lapsen isovanhemmat.

Vierailija
74/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle 67, parempaa lukemisen ymmärtämistä! Ap:n perhepäivähoitaja itsdkin lomalla, ei siis voi viedä hoitoon. Mies matkoilla huomisesta kolme päivää. Ja se serkku oli jo valmiiksi kipeä sinne mummolaan tullessa.

Ap, laita tämä keskustelu vinkkinä sille sun kälyllesi tai veljellesi. Vaikka linkkaat.

Eikö perhepäivähoidossa oleville lapsille ole järjestetty varahoitopaikka pph:n vapaa- ja sairaspäiviä varten? Totta kai ymmärrettävää, että lapset ovat mieluummin isovanhempien luona, mutta tuskin se sentään ainoa vaihtoehto on ollut?

Vierailija
75/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n veli on lapsen isä ja hänellä ei ole osaa eikä arpaa siihen, että lapsi on viety mummolaan hoitoon? Ihan miehensä selän takana käly salaa lapsen sinne vei? Tämä on kyllä ihan paras palsta, viaton mies (veli) on aina syytön, mutta käly on aina kaiken pahan alku ja juuri.

Äitinä olisin laittanut poikani kuriin ja passittanut sairaan lapsensa kanssa kotiin ja kertonut haluavani viettää aikaani kauempana asuvien lastenlapsien kanssa, koska olin odottanut heidän tapaamista monta viikkoa ja suunnitellut mitä kaikkea kivaa teemme.

Miniän kanssa on toista, sillä en ole kasvattanut häntä, häneltä se olisi ollut lasten läsnäolessa suoraa huutoa ja vit..sanan käyttöä ja uhkailua, ettemme enää koskaan tule näkemään lastenlapsia. Anoppina sitä on pidettävä kieli keskellä suuta, ettei miniä loukkaannu, toisin kuin aikuisen lapsen kanssa, onhan tunnesidekin vahvempi ja sanasotaa on ollut uhmaiästä lähtien.

Vierailija
76/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vanhempia, jotka säästää lastensa päivähoidossa ja vie alle kouluikäiset viikoksi mummolaan, jotta ei tarvitse maksaa euroakaan. Samalla saadaan sitä parisuhdeaikaa?

Aika vinha juttu, että sun vanhemmat vei lapsen lääkäriin ja labraan ja sai tiedon, että sillä on influenssa.

Et tainnut lukea koko ketjua läpi?

Ap:lla on myös kouluikäinen

Ap:n mies on lähdössä Frankfurtiin = etänä parisuhdeaikaa?

Ap:n vanhemmat ei vieneet lasta lääkäriin vaan käly vei. Tieto influenssasta tuli myöhemmin.

Vierailija
77/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitinä olisin laittanut poikani kuriin ja passittanut sairaan lapsensa kanssa kotiin ja kertonut haluavani viettää aikaani kauempana asuvien lastenlapsien kanssa, koska olin odottanut heidän tapaamista monta viikkoa ja suunnitellut mitä kaikkea kivaa teemme.

Miniän kanssa on toista, sillä en ole kasvattanut häntä, häneltä se olisi ollut lasten läsnäolessa suoraa huutoa ja vit..sanan käyttöä ja uhkailua, ettemme enää koskaan tule näkemään lastenlapsia. Anoppina sitä on pidettävä kieli keskellä suuta, ettei miniä loukkaannu, toisin kuin aikuisen lapsen kanssa, onhan tunnesidekin vahvempi ja sanasotaa on ollut uhmaiästä lähtien.

Miksi kuvittelet, että tuon sairaan lapsen isovanhemmat eivät haluaisi viettää aikaa myös hänen kanssaan?

Vierailija
78/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, pakko kysyä; minkälaiset välit sulla on veljen vaimoon noin muuten? Asenteesi häntä kohtaan vaikuttaa tosi negatiiviselta, lapset on kuitenkin myös sun veljen ja lapsenlikkoina toimii hänen vanhempansa. Mietin vain, että onko jo ennakkoasenne vaimoa kohtaan näreä.

Eihän tästä ollut kysymys, vaan kutsu tuli isovanhemmilta.

Näin on myös meillä, kun välimatka on pitkä ja lapset ovat esikoulu-ja kouluikäisiä ja vierailut onnistuvat vain koulujen loma-aikana. Muuten isovanhempien tapaamiset onnistuisivat vanhempien loma-aikana. Kyllä mummot haluavat nähdä lastenlapsiaan useammin ja viettää heidän kanssaan aikaa.

Vierailija
79/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

influlenssa on hyvin tarttuva , joten hyvässä lykyssä koko porukka on kohta siellä sairaana.Minullakin on pari viikkoa siitten ja tarttui puolisoon heti, vaikka yritin olla eristyksessä eri huoneessa ja käytin käsidesiä joka välissä.Kuten hänkin.Oltiin kyllä ihan reporankana molemmat viisi päivää, naapuri kävi kaupassa kun kumpikaan ei kyennyt.

Miten ihmeessä veljen porukka voi lomailla toisella puolella Suomea, kun oma lapsi sairaana.Itse olisin kyllä kotiin jäänyt hoitamaan lastani.

Vierailija
80/129 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä ollut kysymys, vaan kutsu tuli isovanhemmilta.

Näin on myös meillä, kun välimatka on pitkä ja lapset ovat esikoulu-ja kouluikäisiä ja vierailut onnistuvat vain koulujen loma-aikana. Muuten isovanhempien tapaamiset onnistuisivat vanhempien loma-aikana. Kyllä mummot haluavat nähdä lastenlapsiaan useammin ja viettää heidän kanssaan aikaa.

Vituttaa tuonlainen yleistäminen. Meillä ei mummoa paljon lapsenlapset kiinnosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme