Törkeä temppu veljen vaimolta: influenssasairas lapsi hoitoon isovanhemmille missä serkkuja viettämässä hiihtolomaa!
En kyllä ollut uskoa korviani kun kuulin tästä. Mun veljeni vaimo siis kävi eilen viemässä heidän sairaan lapsen mun vanhemmille hoitoon, missä meidän lapset on jo viettämässä hiihtolomaa! Ja tänään sain tietää, että lapsella on influenssa! Nyt vanhempien kaikki aika menee tän potilaan hoitamisessa ja vaarana on että sairastuvat kaikki muutkin!
Ja paras juttu on se että veljen muu perhe (siis terveet lapset) lähti veljen vaimon vanhempien luokse huvilalle Lappiin!
Olen yrittänyt soittaa sekä kälylelle että veljelleni, mutta eivät pelkurit vastaa puhelimeen edes! PRKL!
Ehdotuksia mitä mun pitäisi tehdä? Lapsia en voi hakea kotiin kun ovat liian pieniä ja ollaan molemmat töissä.
Kommentit (129)
Eniten käy sääliksi isovanhempia. Näyttää että kaksi perhettä odottaa heiltä venymistä joka käänteessä, ja siinä pitäisi vielä yrittää olla tasapuolinenkin ettei saa vihoja niskoilleen.
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi minäkään, varsinkaan kun ei ole kyse mistään tärkeästä työjutusta tms. Miksei vanhempasi kieltäytyneet?
Eivät osanneet kai sanoa ei ja käly on todella voimakastahtoinen emäntä. Eivätkä tienneet koko totuutta ennenkuin lapsi jo oli siellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisko lapsi sairaalakelpoinen...?
No ilmeisesti ei kun hänet piti tuoda mun vanhemmille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis liian pieniä kotiinhaettaviksi? What?
Varmaan ovat hoidossa johon on ilmoitettu että ovat tämän viikon poissa eli tuolla ap:n vanhemmilla. Ei pärjää päivisin kotona keskenään kun ap ja mies töissä. Hassusti kyllä aloituksessa ilmaistu tämä asia. :D
Juuri näin! Anteeksi olen vaan niin vihainen ja poissa tolaltani, etten jaksa miettiä tekstiä tarkkaan. Ap
Eniten mun käy sääliksi isovanhempia. Lapsen vaan mummille ja vaarille hoitoon, kukas sitä nyt omista lapsistaan huolehtisi, kun on eläkeläisvanhemmat on ihan joutilaita.
lähinä säälittä isovanhemmat jotka joutuu hiihtoloma viikon hoitamaan sairasta lasta sekä terveitä pikkuisa :S
Siis milloin lapsesi menivät mummolaan ja milloin veljen lapsi tuotiin? Tänään on ensimmäinen lomapäivä, joten oletan, että veitte lapset sinne eilen.
Meillä ei onneksi ole ikinä noin inhottava tilanne, ärsyttänyt vain kun mieheni sisko vie lapsensa aina vanhemmilleen kun meidän lapset ovat siellä ja välillä ollaan sitten saatu vatsatauteja yms. sieltä.
Todettu vaan että tuleehan ne taudit jos on tullakseen, riittää että käy kaupassa niin altistuu jo mille tahansa.
Seuraavan kerran sitten pyydätte isovanhemmat teille lapsenvahdeiksi, niin ei tule ongelmia.
no jos sun yhdellä lapsella influenssa ja toinen terve mihin kiikutat toisen mummolaan vai molemat kotona
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä lapset ovat? Valitettavasti vahinko on jo tapahtunut, joten nyt ei auta muuta kuin seurata, että tulevatko omat lapsesi kipeiksi. Sinulla on oikeus olla vihainen ja kertoa se veljesi perheelle. Minusta he eivät toimineet oikein. Kaikki eivät vaan välitä tai eivät ajattele asioita tarpeeksi pitkälle.
Meidän on 8 ja 6, veljen on 12. Pääsin just töistä, enkä ehdi lähteä sinne katsomaan tilannetta enää tänään. Mies kun tulee seitsemäm jälkeen, niin katsotaan sitten mitä tehdään. Mulla on ihan mahdotonta olla poissa töistä huomenna ja mies lähtee Frankfurtiin. Hirveä soppa! Ap
Haette omat lapset pois sieltä mitä pikimmin. Palkatkaa lastenhoitaja kotiin tai vuorotelkaa miehen kanssa hoitovuorot (palkatonta kummallekin muutama päivä). Mikäli teidän lapset saaneet tartunnan, niin viette lapset ensi viikolla veljen perheelle hoidettaviksi. Pyytäkää myös korvausta ylimääräisistä hoitokuluista/ palkattomista päivistä. Voitte olla myös yhteydessä päiväkotiin, jos sinne sittenkin voisi lapset viedä.
Vierailija kirjoitti:
Eniten käy sääliksi isovanhempia. Näyttää että kaksi perhettä odottaa heiltä venymistä joka käänteessä, ja siinä pitäisi vielä yrittää olla tasapuolinenkin ettei saa vihoja niskoilleen.
Jep. Mikä jumalallinen oikeus ap:llä on käyttää vanhempiaan päivähoidon korvikkeena?
Veli tietty astetta törkeämpi kun hoidattaa sairaan mukulansa vaikka itsehän tuo pitäisi hoitaa - mutta nimenomaan veli. Vaikka käly kuinka olisi se joka soittelee, ja kälylle on niin vaikea panna vastaan niin mikä estää hoitamasta asiaa veljen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi syytät veljesi vaimoa? Ihan yhtä syyllisiä hoitojärjestelyyn ovat veljesi ja vanhempasi. Kyllä sinuna kertoisin heille mielipiteeni. Nyt ei tilanteelle kuitenkaan enää voi mitään. Tarttuu jos on tarttuakseen.
Ihmettelin myös tuota veljen vaimo ilmausta.
Vierailija kirjoitti:
Pilkun viilausta, mutta kai se oli törkeä temppu veljeltä myöskin. Vai onko kaikki lapsiin liittyvä vain naisten syytä?
No kusipäistä toimintaahan toi oli molemmilta. Mutta käly nyt sen sairaan lapsen sinne jätti, veli ei ole ollut missään yhteydessä meidän vanhempiin päin. Tän sairaan lapsen kanssa on kyllä kuulemma puhunut puhelimessa. Isä ja äiti on ihan ihmeissään tästä varsinkin kun se influenssa-asia tuli ilmi. Ovat huolissaan meidän lasten ja omastakin turvallisuudestaan. Ap
Ap, miksette rokotuttaneet lapsianne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi minäkään, varsinkaan kun ei ole kyse mistään tärkeästä työjutusta tms. Miksei vanhempasi kieltäytyneet?
Eivät osanneet kai sanoa ei ja käly on todella voimakastahtoinen emäntä. Eivätkä tienneet koko totuutta ennenkuin lapsi jo oli siellä. Ap
Niin tai sulle ei uskalleta kertoa totuutta asiasta kun näytät olevan sekooää ämmä
Mä kyllä ymmärrän. Ei minunkaan vanhemmat olisi osanneet kieltäytyä. Ovat sellaisia hyssynhyssyn marttyyreitä ja vanhankansan ihmisiä, että "eihän sitä nyt voi niin sanoa.."
Itse en olisi edes halunnut sairasta lasta mihinkään viedä vaan olisin itse hoitanut. Varsinkin kun joku influenssa, mistä ei näköjään koskaan tiedä miten pahaksi menee.
Mä kyllä kysyisin eka siltä isovanhemmalta että miksi lupautui hoitajaksi sairaalle lapselle joka tartuttaa muutkin.
Kenen perhe saa hoidattaa mukuloitaan isovanhemmilla? Sääliksi käy isovanhemmat jotka buukataan ilmaisiksi lapsenpiioiksi MINÄ-MINÄ-MINÄ kakaroiden lapsille...