Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeä temppu veljen vaimolta: influenssasairas lapsi hoitoon isovanhemmille missä serkkuja viettämässä hiihtolomaa!

Vierailija
22.02.2016 |

En kyllä ollut uskoa korviani kun kuulin tästä. Mun veljeni vaimo siis kävi eilen viemässä heidän sairaan lapsen mun vanhemmille hoitoon, missä meidän lapset on jo viettämässä hiihtolomaa! Ja tänään sain tietää, että lapsella on influenssa! Nyt vanhempien kaikki aika menee tän potilaan hoitamisessa ja vaarana on että sairastuvat kaikki muutkin!

Ja paras juttu on se että veljen muu perhe (siis terveet lapset) lähti veljen vaimon vanhempien luokse huvilalle Lappiin!

Olen yrittänyt soittaa sekä kälylelle että veljelleni, mutta eivät pelkurit vastaa puhelimeen edes! PRKL!

Ehdotuksia mitä mun pitäisi tehdä? Lapsia en voi hakea kotiin kun ovat liian pieniä ja ollaan molemmat töissä.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin nostat kissan pöydälle ja annat veljelle ja miniälle palautetta tästä kuviosta. Aivan helvetin törkeä temppu!

Vierailija
122/129 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa influenssarokote! Miksei ap:n perheellä ole rokotetta? Miksi? Toki sukulaisten toiminta on äärimmäisen törkeää, jättää nyt sairas lapsi isovanhemmille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vanhemmilla on rokotus. Kun sairas lapsi pidetään eristyksissä muista lapsista, mitään vaaraa ei ole, kunhan hoitajana toimiva pitää esim. käsihygieniasta tarkasti huolta. Rokotettu hoitaja ei toimi taudinkantajana.

Vierailija
124/129 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan influenssaa potevansa voin kertoa, että, jos matkalla sairastuvat, sinne jäävät sairastamaan. Minulla ainakin olo ollut ihan hirveä, tähän liittyy etomista, ripulointia ja oksentelua. Perjantaina alkoi, loppua ei näy. Tamiflu kuuri syöty.

Koko ajan ehtoo, voi luoja

Vierailija
125/129 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaillaan influenssaa potevansa voin kertoa, että, jos matkalla sairastuvat, sinne jäävät sairastamaan. Minulla ainakin olo ollut ihan hirveä, tähän liittyy etomista, ripulointia ja oksentelua. Perjantaina alkoi, loppua ei näy. Tamiflu kuuri syöty.

Koko ajan ehtoo, voi luoja

Tamiflu tekee nuo vatsaoireet. Meidän lapselle sanottiin (yksityisellä lääkäriasemalla), että ko.lääkkeen hyödyt ovat kyseenalaiset ja se lyhentää taudin kestoa vain vuorokaudella. Kokenut lastenlääkäri ei suositellut.

Vierailija
126/129 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tilanne?

Vierailija
127/129 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
128/129 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä tilanne?

Vierailija
129/129 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäät eivät saisi osallistua influenssan kourissa taistelevan hoitamiseen. Taloudessa vain yksi saisi käydä influenssapotilaan huoneessa ja tämän henkilön pitäisi pysyä loitolla muista.

On raju tauti, meillä mies ja kuopus olivat sairaalassa influenssassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi