Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorella kauniilla naisella on paljon valtaa

Vierailija
22.02.2016 |

Näin erään nuoren kauniin paris hilton mallisen blondinaisen. Tälläisellä naisella on käynyt geeniarvassa hyvä tuuri. Naisen kauneus on arvostettu asia ja tälläisellä naisella on erityisesti seksuaalista valtaa paljon minkä voi muuttaa rahaksi elämässä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista. Kannattaa takoa kun rauta on kuumaa.

Vierailija
2/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, nuori kaunis nainen pääsee valikoimaan treffiseuransa? Järkyttävää! Kyllä se naama siitä rupsahtaa ja kroppa löystyy ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut ottaa äidinkielen tukiopetusta? Jäikö peruskoulu kesken?

Vierailija
4/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa lisää niistä rahanansaitsemiskeinoista. Voi nimittäin olla, että tuolla naisella on muitakin kiinnostuksen kohteita kuin se, mitä pojat hänen pyllystään tykkäävät.

Vierailija
5/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän sairastaa masennusta, on ollut koulukiusattu.

Hänellä voi olla vaikkapa MS-tauti.

Yleensä jos joku näyttää jotenkin täydelliseltä, totuus onkin ihan jotain muuta.

Hänellä on poikaystävä, joka pahoinpitelee.

Hänellä on reuma.

Vierailija
6/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komealla nuorella miehellä on valtaa, jonka voi muuttaa rahaksi sopivassa seurassa. Useimmat tekevätkin niin.

Vierailija
7/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on kaunis ei aukottomasti tarkoita, että olisi valtaa. Pitää olla myös luonne kohdillaan ja karismaa. Luonnetta ja karismaa voi olla myös rumalla.

Vierailija
8/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, Henry!

Vierailija
9/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole malli kauneudellaan ei tienaa. Miehet voi jotain juomia maksaa mut enemmästä joutuu ottaa poskeen. Onko seksi sellaisen kanssa jota ei oikeasti halua ok?

Vierailija
10/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tällasella eikä tälläisellä senkin ääliö.

Vierailija
11/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ollut Paris Hilton -mallinen, vaan Paris Hilton itse. Näit hänet jonkin juorulehden nettisivulla. Et ole ollut ulkona viikkoihin, kun vietät kaiken aikasi tehtaillen roska-aloituksia tänne.

Vierailija
12/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä on ratkaisusi ongelmaan? Kuinka tämän Paris Hiltonin hirmuvalta kukistetaan?

Vierailija
13/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori kaunis nainen, enkä ole huomannut että minulla olisi valtaa edes sen verran mitä ihmisillä noin keskimäärin. Aika naurettava väite.

Vierailija
14/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole malli kauneudellaan ei tienaa. Miehet voi jotain juomia maksaa mut enemmästä joutuu ottaa poskeen. Onko seksi sellaisen kanssa jota ei oikeasti halua ok?

Eikä joudu. Vai ottaako joka äijä poskeen kun kaveri tarjoaa kaljat ja makkarat jääkiekkopelissä? Tai pomo antaa luvan lähteä kotiin tunnin etuajassa?

Vierailija
15/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori kaunis nainen, enkä ole huomannut että minulla olisi valtaa edes sen verran mitä ihmisillä noin keskimäärin. Aika naurettava väite.

Ööh..? Tämä on provo?

Vierailija
16/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella naisella on vähiten valtaa ihmisryhmistä heti lasten jälkeen. Seksuaalinen valta on illuusio. Todellisuudessa alistaa itsensä muiden hyväksikäytettäväksi esineeksi jos sille kortille pelaa tulevaisuuden. Toki kauniilla naisella on suurempi mahdollisuus aidosti rakastua rikkaaseen ja komeaan mieheen, kun ulkonäkö antaa vaihtoehtoja enemmän (esim missit ja kiekkoilijat) se on kuitenkin ihan eri asia kun seksuaalisuutensa ja ulkonäkönsä kapitalisointi

Vierailija
17/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä menee vallan käsite ihan yli ymmärryksen. Se, että sinut esineellistetään ja asetetaan muiden halujen kohteeksi ei anna valtaa.

Vierailija
18/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mikä on ratkaisusi ongelmaan? Kuinka tämän Paris Hiltonin hirmuvalta kukistetaan?

Pitäisi antaa ap:lle rajattomasti seksiä.

Vierailija
19/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heti missä se blondi on! Pyydetään häntä soittamaan Merkelille ja käskemään lopettamaan Kreikan tuet ja sulkemaan Euroopan rajat.

Sellaista valtaa me nuoret kauniit naiset näet haluttaisiin. Emme sen sijaan halua seksiä kenenkään kuolaavan limaisen randommiehen kanssa.

Vierailija
20/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh..? Tämä on provo?

No kerro nyt ihmeessä missä se valta näkyy? Jotkut ihmisistä ovat sanoneet minua kauniiksi, mutta se ei kohdallani liity mitenkään valtaan. En keksi missä asiassa se valta elämässäni muutenkaan näkyy. Elän samaa elämää kuin kuka tahansa ihminen.

Joskus kaunis nuori mies tai nainen saattaa käyttää ulkonäköään hyväksi esim. hakeutuessaan työhön jossa vaaditaan hyvää ulkonäköä. Kauneus on kuitenkin usein myös taakka: sinusta kiinnostuvat yleensä vain pinnalliset ihmiset. Vähän sama juttu kuin rikkaalla ihmisellä; hän ei voi koskaan olla varma että välitetäänkö hänestä hänen oman persoonansa takia vai rahojen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi