Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorella kauniilla naisella on paljon valtaa

Vierailija
22.02.2016 |

Näin erään nuoren kauniin paris hilton mallisen blondinaisen. Tälläisellä naisella on käynyt geeniarvassa hyvä tuuri. Naisen kauneus on arvostettu asia ja tälläisellä naisella on erityisesti seksuaalista valtaa paljon minkä voi muuttaa rahaksi elämässä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä menee vallan käsite ihan yli ymmärryksen. Se, että sinut esineellistetään ja asetetaan muiden halujen kohteeksi ei anna valtaa.

Jatkoa: ei ole oikeaa valtaa joutua toimimaan niiden rajoitusten ja halujen puitteissa, jotka muut henkilölle asettavat. Ts. jos kaunista naista ei kiinnosta mallintyöt tai miesten seksuaalinen huomio naisella ei ole valtaa, koska se saatu valta pohjautuu aina muihin tahoihin ja nuo muut tahot ovat alunperinkin jo määritelleet ne rajat, joiden mukaan kaunista naista arvioidaan. Nainen ei ole kaunis itsessään vaan toisten antamien näkemysten kautta.

Oikeaa valtaa ovat mm. taloudellinen valta.

Vierailija
22/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori kaunis nainen, enkä ole huomannut että minulla olisi valtaa edes sen verran mitä ihmisillä noin keskimäärin. Aika naurettava väite.

Ööh..? Tämä on provo?

No kerro nyt ihmeessä missä se valta näkyy? Jotkut ihmisistä ovat sanoneet minua kauniiksi, mutta se ei kohdallani liity mitenkään valtaan. En keksi missä asiassa se valta elämässäni muutenkaan näkyy. Elän samaa elämää kuin kuka tahansa ihminen.

Joskus kaunis nuori mies tai nainen saattaa käyttää ulkonäköään hyväksi esim. hakeutuessaan työhön jossa vaaditaan hyvää ulkonäköä. Kauneus on kuitenkin usein myös taakka: sinusta kiinnostuvat yleensä vain pinnalliset ihmiset. Vähän sama juttu kuin rikkaalla ihmisellä; hän ei voi koskaan olla varma että välitetäänkö hänestä hänen oman persoonansa takia vai rahojen.

Tarkoitin, että aloitus on ilmiselvä provo joka ei ansaitse vakavaa vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrankin jo vähän oikein, se ei ole "naisilla on etuoikeuksia ja ylivaltaa uliuli" vaan "erittäin KAUNIILLA, NUORELLA ja TERVEELLÄ (fyysisesti ja henkisesti) naisella saattaa olla etua perusmiehiin ja -naisiin nähden. Tosin maailmassa paras elämänoletus taitaa silti olla erityisen komealla, nuorella ja terveellä miehellä.

Vierailija
24/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla juu, kunnes tilalle astelee vielä nuorempi ja kauniimpi. Kaikki kun on korvattavissa.

Tulee mieleen upea Sela Ward, joka muistaakseni kieltäytyi Bond-tytön roolista aikoinaan. Sittemmin halusi roolin, mutta olikin kuulemani/lukemani mukaan siihen liian vanha.

Vierailija
25/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaa voi saada vain jos sitä annetaan. Jos aloittajan mielestä on ongelma, että jotkut miehet tarjoavat drinkkejä tai jopa aterioita kauniille naisille, niin hänen pitää aloittaa kampanja miesten keskuudessa ja kehottaa heitä olemaan tarjoamatta mitään.

Jos aloittaja olisi komea mies, jota naiset pyytävät treffeille ja treffeillä tarjoavat hänelle kaiken, niin hän varmaan kieltäytyisi, eikö totta? Sen sijaan, että hän valitsisi seurustelukumppanin niistä kauniista ja menestyneistäkin naisista, jotka häntä piirittävät, hän hakisi nettideittien kautta jonkun hiljaisen, rumanpuoleisen, vähän syrjäytyneen kunnollisen naisen.

Vierailija
26/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori kaunis nainen, enkä ole huomannut että minulla olisi valtaa edes sen verran mitä ihmisillä noin keskimäärin. Aika naurettava väite.

Ööh..? Tämä on provo?

No kerro nyt ihmeessä missä se valta näkyy? Jotkut ihmisistä ovat sanoneet minua kauniiksi, mutta se ei kohdallani liity mitenkään valtaan. En keksi missä asiassa se valta elämässäni muutenkaan näkyy. Elän samaa elämää kuin kuka tahansa ihminen.

Joskus kaunis nuori mies tai nainen saattaa käyttää ulkonäköään hyväksi esim. hakeutuessaan työhön jossa vaaditaan hyvää ulkonäköä. Kauneus on kuitenkin usein myös taakka: sinusta kiinnostuvat yleensä vain pinnalliset ihmiset. Vähän sama juttu kuin rikkaalla ihmisellä; hän ei voi koskaan olla varma että välitetäänkö hänestä hänen oman persoonansa takia vai rahojen.

Tarkoitin, että aloitus on ilmiselvä provo joka ei ansaitse vakavaa vastausta.

Okei, sori. Alan vaan olla korviani myöten täynnä näitä lassukoiden juttuja. Ottaa päähän kun joku mistään tietämätön tulee kertomaan millaista minun elämäni on ja näyttää tietävän sen paremmin kuin minä itse.

Vierailija
27/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa lisää niistä rahanansaitsemiskeinoista. Voi nimittäin olla, että tuolla naisella on muitakin kiinnostuksen kohteita kuin se, mitä pojat hänen pyllystään tykkäävät.

Joo, ja aika monet  huomattavan kauniit naiset ovat valittaneet, että heitä pidetään vain kauniina, ikäänkuin heistä ei muuhun olisikaan. Mihinkään järkevään.

Aloittajalla nyt on joka tapauksessa naurettavan kapea näkökulma. Pitää kai naisia pelkästään käyttöesineinä.

Vierailija
28/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto ko en tuota tajunnu nuorena! Olin kyllä paljon kauniimpi (ja kurvikkaampi) kuin Paris ja otin ja rakastuin jo 18-vuotiaana tavalliseen talleroon, päädyin naimisiin ja asuntovelalliseksi perheenäidiksi. Käyn töissä, illat ja viikonloput teen kotitöitä ja oon lasten kanssa. Rahaa on vähän ja väsymyskin vaivaa. Mutta rakastan edelleen tuota tavallista miestäni ja perhe on elämäni paras asia. Mitähän valtaa mulla olis nuorena ollut, en kyllä sitä huomannut. Miehiä pörräs ympärillä, mutta ne enimmäkseen ärsytti. Hyi, varsinkin niitä vanhojen miesten tuijotteluja, lähentelyjä, ehdotteluja yms. en kyllä kaipaa. Mieluummin ottaisin enempi älyä, siitä on paljon enemmän hyötyä, mutta mua on siunattu vaan ihan tavallisella älyllä.

Vierailija
29/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä ei ole kauneus ja nuoruus kauheasti minua ainakaan auttaneet.

Ammattitaitoni monesti kyseenalaistetaan koska olen nuori. Mitään oikeaa syytä epäilyille ei ole, osaan tehdä työni hyvin.

Kauneus taas haittaa sikäli että saa töissä flirttiä ja saa itse olla kieli keskellä suuta ettei joku tulkitse jotain hymyä tai jutustelua väärin.

Henkilökohtaisessa elämässä kauneus ja nuoruus ovat toki hyödyksi, miehiä olisi jonoksi asti.

Vierailija
30/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käyttää sukupuolielimiään hyväkseen nostaessaan sosiaalista statustaan ja alistaessaan miehiä. On syntynyt uusi patriarkka jota pitävät hallussaan alfauroksia palvovat naiset. Herkät, tunnolliset nynnymiehet joutuvat kärsimään ja alistumaan.

Vierailija
31/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiasia, että hyvin kauniit tavallisen fiksut naiset tutustuvat todennäköisesti helpommin korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa oleviin miehiin kuin tavallisen näköiset yhtä fiksut naiset. Tämä johtaa usein aitoon rakkauteen ja perheen perustamiseen toisiansa arvostaen eikä kyse ole hyväksikäytöstä. Kyseinen kaunis nainen ei ehkä edes koskaan ymmärrä tätä ulkonäkönsä vaikutusta suhteensa muodostumiseen eikä välttämättä tämä ihastunut mieskään.

Vierailija
32/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin totta, rumilla sellureisillä ja löysäperseillä ei ole juuri mitään valtaa ellei mene politiikkaan. Silloin saa kaltaisiltaan ääniä kuten Tavja Halonenkin aikoinaan. Tosin sitten kun ikää on 35 niin valta loppuu kuin seinään.

Vierailija
33/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutuin alle kolmikymppisenä yhdessä talvessa taviksesta kaunottareksi (hoikistuminen, vaatetus, meikkaamisen aloittaminen, uuden ryhdin paljastamat missinmitat yms.) ja huomasin, miten aiemmin ihan asialliset miehet (työkaverit ja asiakkaat) alkoivat ahmia minua silmillään salaa ja suoraan ja tuppautua seuraani mitä älyttömämmillä tavoilla. Pyydeltiin firmojen tilaisuuksiin ja viiniä maistelemaan, yritettiin jopa siirtyä kollegalta minun asiakkaakseni, oltiin lipeviä vaikka oman eukon nenän edessä. Otettiin kontaktia, kytättiin seinäpeilien kautta ja vihjailtiin kaikenlaista muka ihan viattomasti. Minua haluttiin näytellä muille, mutta ketään eivät mielipiteeni ja mietteeni kiinnostaneet yhtään sen enempää kuin ennenkään. Pidän seksistä tutun vakikumppanin kanssa, joten laaja kirjo sänkyyn tyrkyttäytyjiä ei ollut mikään herkkupöytä vaan kiusallinen, jatkuva, torjuttava ilmiö. Olo tuntui usein tuhruiselta, kun muilla oli selvästi seksi mielessä ja kieli lipomassa suupielessä, vaikka minä olin työtehtävissä.

Kauneuden etuja oli lähinnä se, että miespuolisia myyjiä sai luokseen kutsumatta ja useampia kappaleita kerrallaan; en kuitenkaan ostellut niin paljon tavaraa, että tuo olisi millään tavalla parantanut elämänlaatuani. Jos olisin halunnut poiketa periaatteistani, olisin varmaan voinut maksattaa ravintolalaskujani miehillä, mutta maksan ostokseni kyllä itse. Olisin myös voinut juosta asiakasfirmojen all inclusive -"seminaareissa" Lapin hiihtokeskuksissa sesonkiaikaan (wink wink), kun kerran pyydeltiin, mutta olen luonteeltani kotihiiri. Ainoat kauneuden edut siis olivat suuri tarjonta yhden illan juttuja ja miesten statuksen pönkittäminen käsipuolessa esiintymällä. Nykyisessä tyrkkykulttuurissa se näkyy olevan omanlaisensa urakin.

Alallani voi edetä vain osaamisellaan, joten ei tullut edes tilaisuutta edetä reittä pitkin. Nyt viisikymppisenä on ihan kiva tietää, että urani on rakennettu taidolle ja lähellä olevat ihmiset ovat lähellä jonkin aivan muun asian kuin ulkonäköni vuoksi. Ne käsipuoleen liimautuvat lipevät miehet ovat onneksi muisto vain.

Vierailija
34/34 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin erään nuoren kauniin paris hilton mallisen blondinaisen. Tälläisellä naisella on käynyt geeniarvassa hyvä tuuri. Naisen kauneus on arvostettu asia ja tälläisellä naisella on erityisesti seksuaalista valtaa paljon minkä voi muuttaa rahaksi elämässä.

Vain siellä missä ajatellaan munalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän