mies on tehnyt valeprofiilin askiin
Tämmöinen sivusto kuin ask.fm. En epäillyt mitään kun rupesin sivuhistoriasta etsimään yhtä sivustoa. Ihmettekin että mikä aski se tuo on ja klikkasin. Mies ei ollut kirjautunut ulos, ja nyt on huonot housussa. Mies on pistänyt sinne jonkun pojan kuvia ja teeskentelee olevansa 16. Siinä näkyi vaikka kuinka monta nuorta tyttöä joille hän kirjoittelee! Semmoisia 14-15 vuotiaita. Huh huh!
Helpointa varmaan olisi jos leikkisin etten ole nähnyt mitään. Mies tulee kolmen maissa töistä. Nyt en oikeasti tiedä mitä tekisin. Ei tuommoinen kyllä ole oikeaa peliä!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
tupakka-askiin vai tulitikkuaskiin? Vaiko karkkiaskiin?
Ethän oikeasti luule olevasi vitsikäs?
Ota kuvakaappaus ja toimita poliisille.
Hyvin huolissaan olisin, tekisin ilmiannon vaikka nettipoliisille...ei voi selitellä on kiinnostunut lapsista ja nuorista.
Poliisille vaan ilmoitusta! Miehesi taitaa suunnitella nuorten hyväksikäyttöä, ellei ole tehnyt jo. Sairas tyyppi. Eroa heti!
Hmm.. melko erikoista.. Minkä ikäinen miehesi on? Ask.fm ei ole mikään deittisivusto, mutta on tuo melko erikoista että tekee sinne valeprofiilin.. Se on aika teinienmesta mun mielestä, itse 24 v... Tuollainen ainakin häiritsisi itseä niin paljon että olisi pakko kysyä, vaikka onhan se aina vähän "noloa" että tutkinut sivuhistoriaa, vaikka olisi ihan omia sivuja sieltä etsinyt :D
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. melko erikoista.. Minkä ikäinen miehesi on? Ask.fm ei ole mikään deittisivusto, mutta on tuo melko erikoista että tekee sinne valeprofiilin.. Se on aika teinienmesta mun mielestä, itse 24 v... Tuollainen ainakin häiritsisi itseä niin paljon että olisi pakko kysyä, vaikka onhan se aina vähän "noloa" että tutkinut sivuhistoriaa, vaikka olisi ihan omia sivuja sieltä etsinyt :D
mies on 37.
Jos mies on oikeasti 37, niin sitten kyllä huolestuisin todenteolla :D Ellei teillä oli lapsia ja hän haluaa stalkata mitä lapsenne puuhaavat askissa.....
Nettipoliisi Marko "Fobba" Forss. Googleta ja ilmoita hänelle!
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on oikeasti 37, niin sitten kyllä huolestuisin todenteolla :D Ellei teillä oli lapsia ja hän haluaa stalkata mitä lapsenne puuhaavat askissa.....
Meillä ei ole yhteisiä lapsia, minulla on edellisestä liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole yhteisiä lapsia, minulla on edellisestä liitosta.
Sepä ikävää.. Kyseleppäs lapsiltasi onko mies käyttäytyny niitä kohtaan aina asiallisesti.....
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huolissaan olisin, tekisin ilmiannon vaikka nettipoliisille...ei voi selitellä on kiinnostunut lapsista ja nuorista.
Vierailija kirjoitti:
Poliisille vaan ilmoitusta! Miehesi taitaa suunnitella nuorten hyväksikäyttöä, ellei ole tehnyt jo. Sairas tyyppi. Eroa heti!
Tuskin ovat kiinnostuneita ellei AP:lla ole esittää näyttöä laittomuuksista. Todennäköisesti kyse on vain "stalkkauksesta", mikä ei automaattisesti tarkoita että hänellä olisi aikeita sen pidemmälle.
AP:n kannattanee nostaa kissa pöydälle ja selvittää mistä on kyse ja miehen kannattaa opetella pitämään jäljet paremmin piilossa.
tupakka-askiin vai tulitikkuaskiin? Vaiko karkkiaskiin?