Kerroin viestillä että mulla on ikävä...vastauksesta paha mieli
Höpöhöpö, väsyneenä ikävöi vain kaikkea turhaa
Tuli paha mieli, luulin että oltiin rakastuneita. On kuitenkin ennen kertonut itsekin olevansa rakastunut, ikävöivänsä yms
miten tulkitsette tuon?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Miten hän on tuon jälkeen viestitellyt? Viileästi? Lämpimästi? Normaalisti? Onko ottanut itse yhteyttä?
Lämpimästi itse yhteyttä ottaen. tästä päätellen tuo oli olevinaan jokin "vitsi" tai sitten hänen itsetuntonsa on huono
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä syyn takia olette erossa? Jos syy johtuu kumppanista, vähättelee sen olemattomiin.
Täh? Tämä suhde on lämmennyt kaveruudesta pikku hiljaa. Emme ole koko ajan yhdessä, olin reissussa. Emme asu yhdessä, vaan eenemme pikkuhiljaa molempien lastenkin vuoksi. LUULIN kuitenkin, että tunteita kyllä riittää.
ap
Jos teidän erossa ololle ei voi mitään, kumppani voi pitää ikävähaikailuja painostuksena. Miehet kun pyrkivät poistamaan ongelmia ja ikävä on vaikea poistettava.
Painostuksena mihin? Eikö ihastuneena ja rakastuneena ole normaalia laittaa söpöilyviestejä. Tähän asti on ollut.
ap
Mies ei ajattele tollasta söpöilyviestinä vaan ongelmana.
Ja mikä on ongelma? minä vai?
ap
Rasittava ainakin olet! Jankkaa...
Mä olen tullut siihen lopputulokseen, ettei miesten kanssa kannata käydä mitään syvällisempiä keskusteluja viestitelemällä. "Tuotko kaupasta maitoa" ja "minä rakastan sinua" -viesteihin saa mahdollisesti molempiin vastaukseksi "ok".
Laita ap pillusi kuva viestinä ja kysy : miten olis? Kyllä hän jotakin vastaa ja analysoidaan sitä taas täällä. Olisi paljon mielenkiintoisempaa analysoitavaa.
En laita.
Pidän nyt hiljaisuutta hetken aikaa.
Tuli sittenkin semmoinen olo että katsellaan mitä tulevaisuus tuo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli, luulin että oltiin rakastuneita. On kuitenkin ennen kertonut itsekin olevansa rakastunut, ikävöivänsä yms
miten tulkitsette tuon?
Selvästikään toinen ei ole yhtä rakastunut sinuun kuin sinä häneen.Eikä hän ilmeisesti omaa kovin hyvää tilannetajua,olisi tuohon jotain mukavampaa voinut vastata kuin "höpöhöpö".Urpo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä nainen, hän mies? Kuule, hän yritti vain lohduttaa. Miehillä vähän semmoinen tapa, että asioihin on ratkaisu ,se pitää löytää ja homma selvä. Nyt ongelma oli, että sulla epämieluisa (tulkinta) tunne ja tämä asia pitää ratkaista. Nyt mies innoissaan keksi, että olet vain väsynyt, nuku, niin olet taas hyvällä mielellä. Problem solved.
Mullekin tuli ap:n avauksesta tuokin vaihtoehto mieleen,mutta ei tuo oikein ole naisille mieluisa "ratkaisu" :D Jos mä laitan miehelle viestin että on ikävä,tietysti toivon hänen vastaavan tyyliin "niin mullakin sua,mut koitetaan kestää" tai vastaavaa.Nyt kuulosti siltä,että mies ei ota vakavissaan tai piittaa ap:n kaipauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä syyn takia olette erossa? Jos syy johtuu kumppanista, vähättelee sen olemattomiin.
Täh? Tämä suhde on lämmennyt kaveruudesta pikku hiljaa. Emme ole koko ajan yhdessä, olin reissussa. Emme asu yhdessä, vaan eenemme pikkuhiljaa molempien lastenkin vuoksi. LUULIN kuitenkin, että tunteita kyllä riittää.
ap
Jos teidän erossa ololle ei voi mitään, kumppani voi pitää ikävähaikailuja painostuksena. Miehet kun pyrkivät poistamaan ongelmia ja ikävä on vaikea poistettava.
Painostuksena mihin? Eikö ihastuneena ja rakastuneena ole normaalia laittaa söpöilyviestejä. Tähän asti on ollut.
ap
ap
Tunnetko sä miehiä ollenkaan? Kun nainen valittaa jostakin se on miehelle ongelma joka pitää ratkaista- Tähän ongelmaan ei ole miehellä ratkaisua siksi vähättelee sitä. Tää kuuluu ihan perustietämykseen miehistä.
Mulla on muuten naispuolinen kaveri joka tekee tätä samaa :D
"Harmittaa kun ei löydy töitä - Hae tätä paikkaa,sen saat varmasti!"
"Hitsi kun pitäisi käydä kaupassa,mutta pelkään saavani taas paniikkikohtauksen siellä -Kyllä sun pitäisi vain hankkia toimiva mielialalääkitys!"
Joskus sitä vain kaipaa myötätuntoa,ei välttämättä konkreettisia ratkaisuehdotuksia.Ärsyttävää kun miehet -ja kaikki naisetkaan -eivät tajua sitä.
Rakastunut mies ei laita noin selkeästi vähättelevää viestiä, sori. Et ehkä vielä koe asiaa, mutta taidat olla se kiinnostuneempi osapuoli, sori:(
Ehkä mies on vain kökkö tunneasioissa.Saattaa ikävöidä myös,mutta ei osaa ilmaista itseään,ainakaan kirjoittamalla.Meillä on niin päin,että mies harrastaa enemmän söpöstelyä ja minä joudun välillä vaivautuneena miettimään mitä vastaan.Eli ehkä miehen viesti ei tarkoittanut mitään sen syvällisempää kuin että aamulla,kunnon yöunien jälkeen on parempi mieli.
Eiköhän tuo ollut vitsi. Älä nyt tuon takia ala mitään kuvittelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
Tunnetko sä miehiä ollenkaan? Kun nainen valittaa jostakin se on miehelle ongelma joka pitää ratkaista- Tähän ongelmaan ei ole miehellä ratkaisua siksi vähättelee sitä. Tää kuuluu ihan perustietämykseen miehistä.
Todella erikoista. Olen seurustellut muutamankin miehen kanssa ja yleensä vastaavaan viestiin on tullut vastaukseksi esim. "Mullakin on ikävä, olisipa jo perjantai!"
Vierailija kirjoitti:
miten tulkitsette tuon?
Siis wtf?
Ettekö te osaa puhua läheistenne kanssa? Sanoa että hei.. mul on oikeesti ikävä sua, miksi noin tyly kommentti tms.
Kaikki asiat tullaan av pähkäilee. Naapurinveljenkumminkaimankoira sano näin, se loukkas eikä se välitä/ mitä tarkoittaa?
Me EI tiedetä! Kysy asian toiselta osapuolelta!
Tästä tulee niin mieleen Sinkkuelämää ja "he's just not that into you".
Miten kaikesta pitää tehdä niin vaikeaa ja käännellä ja väännellä. Mietippä nyt ihan yksinkertaisesti että jos ihminen on rakastunut ja ikävöi, oli itsetunto mikä hyvänsä, niin vastaako hän noin? Aivan.
Käsittäisin niin että vähätteli tuossa itseään.
Törpöltä vaikuttaa. Vaihda parempaan.
Mulle kerran:Mutta tämähän on meidän välillä pelkkää seksiä.Pilvilinna romahti.Olin itse kuvitellut suhteen etenevän.
Vierailija kirjoitti:
En laita.
Pidän nyt hiljaisuutta hetken aikaa.
Tuli sittenkin semmoinen olo että katsellaan mitä tulevaisuus tuo.
ap
No voi helvetti, siinä taas yksi oman elämänsä uhriutuja...
Koeta nyt hiukan höllätä sitä pipoa ja nauttia siitä rakkaudesta. Kaikki ei ole niin negatiivistä.
Miten hän on tuon jälkeen viestitellyt? Viileästi? Lämpimästi? Normaalisti? Onko ottanut itse yhteyttä?