Kerroin viestillä että mulla on ikävä...vastauksesta paha mieli
Höpöhöpö, väsyneenä ikävöi vain kaikkea turhaa
Tuli paha mieli, luulin että oltiin rakastuneita. On kuitenkin ennen kertonut itsekin olevansa rakastunut, ikävöivänsä yms
miten tulkitsette tuon?
Kommentit (125)
Kannattaa käyttää sanaa "kaivata". Sillä on ihan eri kaiku. Kun sanot: kaipaan sinua, se ei syyllistä kuten "ikävöin/minulla on ikävä". Tuntuu pöhköltä, mutta toimii.
Oltiin miehen kanssa aluksi etäsuhteessa ensimmäiset 1,5 vuotta. Nähtiin noin kerran viikossa tai kahdessa. Mies sanoi aina joskus tavatessamme, että on ollut ikävä (ennen kuin minä sanoin niin). Ikinä hän ei sitä viestiin laittanut eikä muistaakseni sanonut puhelimessakaan. Joskus minä sanoin puhelun päätteksi, mihin hän vastasi imelästi puspus..
Kerran laitoin hänelle reissuun viestin tyyliin "ikävä". Tähän ei tullut mitään vastausta, joten ajattelin, että juttu oli tässä.. No, mies soitti seuraavana päivänä ja jutteli ihan normaalisti.
Edelleen ollaan yhdessä siis. Ei taida vaan olla kaikkien tyylisiä tuollaiset hempeilyviestit. Se täytyy joko hyväksyä tai jatkaa matkaa. Toki kyse voi olla myös siitä, ettei miehellä ole niin lämpöisiä tunteita. Mene ja tiedä.
Hotkut ilmaisee itseään kömpelösti, ja kyllä minusta vaikutti että mies yritti lohduttaa. Asiaa on turha yrittää tulkita enempää. Lisää viestejä ei tule, jos mies ei muutenkaan ymmärrä söpöilyviestien päälle.
Jos yhdessä ollessa alkaa tuntua ettei suhde ole kunnossa, sitten voi miettiä asiaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä syyn takia olette erossa? Jos syy johtuu kumppanista, vähättelee sen olemattomiin.
Täh? Tämä suhde on lämmennyt kaveruudesta pikku hiljaa. Emme ole koko ajan yhdessä, olin reissussa. Emme asu yhdessä, vaan eenemme pikkuhiljaa molempien lastenkin vuoksi. LUULIN kuitenkin, että tunteita kyllä riittää.
ap
Jos teidän erossa ololle ei voi mitään, kumppani voi pitää ikävähaikailuja painostuksena. Miehet kun pyrkivät poistamaan ongelmia ja ikävä on vaikea poistettava.
Painostuksena mihin? Eikö ihastuneena ja rakastuneena ole normaalia laittaa söpöilyviestejä. Tähän asti on ollut.
ap
Mies ei ajattele tollasta söpöilyviestinä vaan ongelmana.
Ja mikä on ongelma? minä vai?
ap
Tunnetko sä miehiä ollenkaan? Kun nainen valittaa jostakin se on miehelle ongelma joka pitää ratkaista- Tähän ongelmaan ei ole miehellä ratkaisua siksi vähättelee sitä. Tää kuuluu ihan perustietämykseen miehistä.
"Tää kuuluu ihan perustietämykseen miehistä."
reps :DDDD
Useimmissa tapauksissa liitetään juuri miehiseen käyttäytymiseen kuten ap:n tapa toimia naisena, ruotia miehen yksittäistä lausetta naisporukalla. Hauskaa että sain sut repeilemään. Maailma on mustavalkoinen.
Sinäpä oletkin tuollainen ihana pikku miehisen käyttäytymisen asiantuntija, jolla on laaja "perustietämys miehistä"...... :D
Mulle ei naiset viestittele ikinä mitään kivaa.
T.m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä syyn takia olette erossa? Jos syy johtuu kumppanista, vähättelee sen olemattomiin.
Täh? Tämä suhde on lämmennyt kaveruudesta pikku hiljaa. Emme ole koko ajan yhdessä, olin reissussa. Emme asu yhdessä, vaan eenemme pikkuhiljaa molempien lastenkin vuoksi. LUULIN kuitenkin, että tunteita kyllä riittää.
ap
Jos teidän erossa ololle ei voi mitään, kumppani voi pitää ikävähaikailuja painostuksena. Miehet kun pyrkivät poistamaan ongelmia ja ikävä on vaikea poistettava.
Painostuksena mihin? Eikö ihastuneena ja rakastuneena ole normaalia laittaa söpöilyviestejä. Tähän asti on ollut.
ap
Mies ei ajattele tollasta söpöilyviestinä vaan ongelmana.
Ja mikä on ongelma? minä vai?
ap
Tunnetko sä miehiä ollenkaan? Kun nainen valittaa jostakin se on miehelle ongelma joka pitää ratkaista- Tähän ongelmaan ei ole miehellä ratkaisua siksi vähättelee sitä. Tää kuuluu ihan perustietämykseen miehistä.
"Tää kuuluu ihan perustietämykseen miehistä."
reps :DDDD
Useimmissa tapauksissa liitetään juuri miehiseen käyttäytymiseen kuten ap:n tapa toimia naisena, ruotia miehen yksittäistä lausetta naisporukalla. Hauskaa että sain sut repeilemään. Maailma on mustavalkoinen.
Sinäpä oletkin tuollainen ihana pikku miehisen käyttäytymisen asiantuntija, jolla on laaja "perustietämys miehistä"...... :D
Luetko ikinä mitään?
Peruuta!!!! Älä vaan ahdistele lisää tai ala jankkaamaan viestistä! Ettekö te yhtään osaa tulkita miehiä?
Eli jos miehelle laittaa viestin: rakastan sinua ja mies vastaa: höpöhöpö, lopeta rakastamasta, niin helpottaa.
Niin hän vain yrittää ratkaista ongelman?
Kaikki asiathan on nimenomaan ongelmia.
Jos mies laittaa mulle, että haluaa mua, niin vastaan hänelle, että höpöhöpö, sua vaan panettaa, käy vaik huorissa.
Ottaako mies itseensä vai ajatteleeko, että hyvä kun tarjosin ratkaisun hänen ongelmaansa?
Jos minun mieheni olisi vastannut noin, niin se olisi ollut huumoria. Että hän on turhake.
Voi raasu sinua ap..
Ilmeisesti sinä tulkitset nyt tuon "turhan" tarkoittavan suhdettanne, mutta hän selkeästi tarkoittaa itseään. Hän on yhtä epävarma sinun tunteistasi häntä kohtaan, kuin sinä hänen tunteistaan ja olisi varmaan kaivannut pientä itsetuntobuustia. Siis että olisit vastannut että hän on tärkeä, ei turha.
Tuokin on totta että monet miehet pyrkivät ongelmanratkaisuun.
Oletan että tämä viestittely oli eilen eli tilanne on jo ohi. Odottele nyt rauhassa, kyllä se vielä tänään kyselee mitä kuuluu. Anna tuon "väärän" lausahduksen olla. Analysoit vain liikaa. :)
Meillä ei olis tullut kuuloonkaan, että mies olisi vastannut noin minun ikävä-viesteihin (tai toisin päin). Ennen kuin muutimme yhteen välissä oli vähintään parin tunnin lentomatka ja muutama tunti junassa ja kyllä molemmmat ähetettiin paljon viestejä, että on ikävä ja kuinka haluaisi päästä toisen luo. Miehesi kuullostaa tunteettomalta.
Voi ap, valitettavasti kyseessä on tuuliviirimies, tänään näin, huomenna toisin. Nyt jos otat etäisyyttä niin mies sieltä tulee häntä koipien välissä takaisin. Sinä olet helpottunut, hetken aikaa menee hyvin kunnes huomaat olet taas ihmeissäsi mitä mies meinaa. Hän ei ole se oikea.
Huumoria se kait olikin olevinaan.
En todellakaan tee numeroa asiasta. Kyselin täällä mielipiteitä.
Tuntuis vaan niin oudolta kun ollaan niin vastarakastuneita.
ap
Tuo kuulostaa ehkä vähän siltä kuin yrittäisi työntää etäämmälle. Ehkä hänellä on jokin muuttunut tässä välissä. Niin tai näin, parasta mitä voit tehdä on kertoa hänelle itselleen että tuntui pahalta ja kysyt vaikka onko kaikki ok. Siten ne hommat selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on aika epäterveellinen ajattelumalli jos yksi ikävöintiviesti olisi painostamista. Tunteiden ilmaisemisessa ei ole mitään pahaa - ei etenkään kun ap:n mies ei sitä ole "kieltänyt" (btw, minun tunteitani mitätöivä mies saisi mennä suhteellisen äkkiä ja etsiä naisen, joka on hänelle riittävän tunteeton).
No niin siinä kävisi. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin toisen ripustautuminen ja haikailu. Miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä kuten naisenkin. Nainen, joka ajattelee monessa asiassa kuten perinteisesti on totuttu miehen ajattelevan.
Minusta taas mikään ei ole sen ärsyttävämpää kuin ihminen, joka luulee olevansa oikeutettu käyttäytymään törpösti ja vielä perustelemaan sen. Yksi ikävöimisviesti ei ole ripustautumista, et ilmeisesti ymmärrä lainkaan millaista on jos joku oikeasti ripustautuu. Tunteiden ilmaiseminen on luonnollista.
Kai tajuat, että ap:n miehen käytös nolasi ap:n ja sen päälle vielä mitätöi hänen tunteensa?
Voi herttinen sentään, minusta ap. analysoi ja tulkitsee miestä nyt yhden lauseen perusteella luonnottomasti naisporukan kesken. Kumpihan on pahempi?
Minähän sanoin, että ehkä ylireagoin.
Halusin kuulla anonyymit mielipiteet.
Mutta tokihan tuo nyt vähän pahalta tuntuu. Olis ihan eri fiilis saada "Mullakin on sua" kuin "Väsyneenä vaan ikävöit kaikkea turhaa".
ap
Entä jos hän ei koe olevansa arvoisesi? Hän haluaa sulta lisää varmistusta, että tykkäät hänestä? Siksi hän vastasi noin, ikään kuin kerjää lisää sellaista vastausta kuin "no mulle et ole kyllä turha".
Mies ei ehkä osaa vaan näyttää tunteitaan. Mutta, jos olette vastarakastuneet ja sinä se tunteellisempi niin ei ne tunteet välttämättä miehen puolelta tule jatkossakaan näkymään.
Miehellä varmaan myös heikko itsetunto eikä oikein usko että sinä häntä aidosti ikävöit.
Löytänyt uuden kiinnostuksen kohteen.
Vierailija kirjoitti:
Voi raasu sinua ap..
Ilmeisesti sinä tulkitset nyt tuon "turhan" tarkoittavan suhdettanne, mutta hän selkeästi tarkoittaa itseään. Hän on yhtä epävarma sinun tunteistasi häntä kohtaan, kuin sinä hänen tunteistaan ja olisi varmaan kaivannut pientä itsetuntobuustia. Siis että olisit vastannut että hän on tärkeä, ei turha.
Tuokin on totta että monet miehet pyrkivät ongelmanratkaisuun.
Oletan että tämä viestittely oli eilen eli tilanne on jo ohi. Odottele nyt rauhassa, kyllä se vielä tänään kyselee mitä kuuluu. Anna tuon "väärän" lausahduksen olla. Analysoit vain liikaa. :)
Olit ehkä täydellisen oikeassa :)
Mutta täytyy näyttää hänelle ettei ole todellakaan turha ;)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on aika epäterveellinen ajattelumalli jos yksi ikävöintiviesti olisi painostamista. Tunteiden ilmaisemisessa ei ole mitään pahaa - ei etenkään kun ap:n mies ei sitä ole "kieltänyt" (btw, minun tunteitani mitätöivä mies saisi mennä suhteellisen äkkiä ja etsiä naisen, joka on hänelle riittävän tunteeton).
No niin siinä kävisi. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin toisen ripustautuminen ja haikailu. Miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä kuten naisenkin. Nainen, joka ajattelee monessa asiassa kuten perinteisesti on totuttu miehen ajattelevan.
Minusta taas mikään ei ole sen ärsyttävämpää kuin ihminen, joka luulee olevansa oikeutettu käyttäytymään törpösti ja vielä perustelemaan sen. Yksi ikävöimisviesti ei ole ripustautumista, et ilmeisesti ymmärrä lainkaan millaista on jos joku oikeasti ripustautuu. Tunteiden ilmaiseminen on luonnollista.
Kai tajuat, että ap:n miehen käytös nolasi ap:n ja sen päälle vielä mitätöi hänen tunteensa?
Voi herttinen sentään, minusta ap. analysoi ja tulkitsee miestä nyt yhden lauseen perusteella luonnottomasti naisporukan kesken. Kumpihan on pahempi?
Minähän sanoin, että ehkä ylireagoin.
Halusin kuulla anonyymit mielipiteet.
Mutta tokihan tuo nyt vähän pahalta tuntuu. Olis ihan eri fiilis saada "Mullakin on sua" kuin "Väsyneenä vaan ikävöit kaikkea turhaa".
ap
Entä jos hän ei koe olevansa arvoisesi? Hän haluaa sulta lisää varmistusta, että tykkäät hänestä? Siksi hän vastasi noin, ikään kuin kerjää lisää sellaista vastausta kuin "no mulle et ole kyllä turha".
Ehkä se tosiaan oli noin, ja aionpa näyttää ettei oo mulle turha :).
Loppuviimein, en usko että meidän suhde olis kuitenkaan turha, ei vaikuta siltäkään... ja kun tunnettu kuitenkin jo jonkun aikaa vaikka suhde on tuore. Kaikkea ei vaan viittis aina kysellä-siis käännyin av:n puoleen :D
ap