Kerroin viestillä että mulla on ikävä...vastauksesta paha mieli
Höpöhöpö, väsyneenä ikävöi vain kaikkea turhaa
Tuli paha mieli, luulin että oltiin rakastuneita. On kuitenkin ennen kertonut itsekin olevansa rakastunut, ikävöivänsä yms
miten tulkitsette tuon?
Kommentit (125)
Hah. Miehet ovat kyllä yksilöitä. Sori vaan, "tietäjä" . Tuon miehen vastaus kuulosti vain kylmältä, siltä että tämä haluaisi osoittaa ap:lle, ettei heidän välillään ole mitään niin vakavaa kuin ap ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on aika epäterveellinen ajattelumalli jos yksi ikävöintiviesti olisi painostamista. Tunteiden ilmaisemisessa ei ole mitään pahaa - ei etenkään kun ap:n mies ei sitä ole "kieltänyt" (btw, minun tunteitani mitätöivä mies saisi mennä suhteellisen äkkiä ja etsiä naisen, joka on hänelle riittävän tunteeton).
Ei minustakaan ole, ja saatan yliragoida, mutta en ole sen jälkeen kuullut yhtään mitään, joten se vain pahentaa oloani nyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on aika epäterveellinen ajattelumalli jos yksi ikävöintiviesti olisi painostamista. Tunteiden ilmaisemisessa ei ole mitään pahaa - ei etenkään kun ap:n mies ei sitä ole "kieltänyt" (btw, minun tunteitani mitätöivä mies saisi mennä suhteellisen äkkiä ja etsiä naisen, joka on hänelle riittävän tunteeton).
No niin siinä kävisi. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin toisen ripustautuminen ja haikailu. Miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä kuten naisenkin. Nainen, joka ajattelee monessa asiassa kuten perinteisesti on totuttu miehen ajattelevan.
N: "On ikävä sinua" = Halusin tällä viestillä muistuttaa sinua siitä, että olet tärkeä ja ehkä saada itselleni takaisin jonkun kivan huomionosoituksen.
M: "Höpöhöpö, oot vain väsynyt" = Miten mä tähän nyt vastaan? En jaksa viestitellä, laitetaan nyt vaikka tolleen, niin homma on ainakin hoidettu.
Ap, ootte ihan erilaiset persoonat. Kehotan sua, miettimään sovitteko oikeasti yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin siinä kävisi. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin toisen ripustautuminen ja haikailu. Miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä kuten naisenkin. Nainen, joka ajattelee monessa asiassa kuten perinteisesti on totuttu miehen ajattelevan.
Minusta taas mikään ei ole sen ärsyttävämpää kuin ihminen, joka luulee olevansa oikeutettu käyttäytymään törpösti ja vielä perustelemaan sen. Yksi ikävöimisviesti ei ole ripustautumista, et ilmeisesti ymmärrä lainkaan millaista on jos joku oikeasti ripustautuu. Tunteiden ilmaiseminen on luonnollista.
Kai tajuat, että ap:n miehen käytös nolasi ap:n ja sen päälle vielä mitätöi hänen tunteensa?
Vierailija kirjoitti:
Hah. Miehet ovat kyllä yksilöitä. Sori vaan, "tietäjä" . Tuon miehen vastaus kuulosti vain kylmältä, siltä että tämä haluaisi osoittaa ap:lle, ettei heidän välillään ole mitään niin vakavaa kuin ap ajattelee.
Voihan olla näinkin mutta toden näköisesti miehelle tuo tokaisu oli vain lohdutuksen sana. Toki ap:n kannattaa vetää koko palko nenäänsä ja näyttää todellinen mustasukkainen luonteensa jo heti alussa. Paras olisi tietty jättää mies ennenkuin mies kerkiää ensin.
Vierailija kirjoitti:
N: "On ikävä sinua" = Halusin tällä viestillä muistuttaa sinua siitä, että olet tärkeä ja ehkä saada itselleni takaisin jonkun kivan huomionosoituksen.
M: "Höpöhöpö, oot vain väsynyt" = Miten mä tähän nyt vastaan? En jaksa viestitellä, laitetaan nyt vaikka tolleen, niin homma on ainakin hoidettu.
Ap, ootte ihan erilaiset persoonat. Kehotan sua, miettimään sovitteko oikeasti yhteen.
Niin ollaan.
Kaveruus ja ystävyys vaan syveni paljon ja siksi eroavaisuudetkaan ei haitanneet.
Eikä tuo höpöhöpökään, vaan maininta turhasta jotenkin kosketti. Mutta ehkäpä ylireagoin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas mikään ei ole sen ärsyttävämpää kuin ihminen, joka luulee olevansa oikeutettu käyttäytymään törpösti ja vielä perustelemaan sen. Yksi ikävöimisviesti ei ole ripustautumista, et ilmeisesti ymmärrä lainkaan millaista on jos joku oikeasti ripustautuu. Tunteiden ilmaiseminen on luonnollista.
Kai tajuat, että ap:n miehen käytös nolasi ap:n ja sen päälle vielä mitätöi hänen tunteensa?
Voi herttinen sentään, minusta ap. analysoi ja tulkitsee miestä nyt yhden lauseen perusteella luonnottomasti naisporukan kesken. Kumpihan on pahempi?
Viestiin voi myös vastata kahdella tavalla.
1) Miks mitätöit mun tunteet oot ilkeä :'((((
2) No, mulle sä et ole turha <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herttinen sentään, minusta ap. analysoi ja tulkitsee miestä nyt yhden lauseen perusteella luonnottomasti naisporukan kesken. Kumpihan on pahempi?
Minähän sanoin, että ehkä ylireagoin.
Halusin kuulla anonyymit mielipiteet.
Mutta tokihan tuo nyt vähän pahalta tuntuu. Olis ihan eri fiilis saada "Mullakin on sua" kuin "Väsyneenä vaan ikävöit kaikkea turhaa".
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ap:n päätettävissä, ei kenenkään meidän muun.
Millaiselta hänessä tuntuu suhteessa, kokeeko hän voivansa luottaa mieheen ja olla oma itsensä kaikkine tunteineen miehen seurassa.
Noin voi käydä, jos ei vielä oikein millään tavalla tunne toista. Itse tunneihmisenä olen saanut kanssa vastaavanlaisia vastauksia "höpöhöpö, sie vaan olet humalassa". Olen ottanut ne niin, et vastaaja ei ole tottunut käsittelemän tunneasioita.
M39 kirjoitti:
Noin voi käydä, jos ei vielä oikein millään tavalla tunne toista. Itse tunneihmisenä olen saanut kanssa vastaavanlaisia vastauksia "höpöhöpö, sie vaan olet humalassa". Olen ottanut ne niin, et vastaaja ei ole tottunut käsittelemän tunneasioita.
Olen kertonut että olimme kavereita jo parin vuoden ajan ennen kuin tunteet syveni. Joten tunnen. Ja tiedän että ei ole näin lässy kuin minä osaan olla. Mutta tuo turhuus tuntui silti kurjalta.
ap
Luulen, että tuon tarkoitus oli olla lohdutus. Ehkä kehno, mutta kuitenkin...
Minulla on samaa ongelmaa. Näemme vain noin kerran viikossa olosuhteista johtuen ja itselleni olisi tärkeää kertoa ikävästä ja tunteista viestein. Mies kuitenkin useimmiten lyö homman vitsiksi. Olemme asiasta usein vääntäneet ja kun hän kuitenkin tavatessa teoin ja käytöksellään osoittaa voimakkaita tunteita ja on muuten hyvä ja ihana mies niin olen yrittänyt kestää. Vaikeaa ajoittain on.
Vierailija kirjoitti:
Niin...
En vello ikävässä. Laitoin YHDEN viestin missä laitoin et on ikävä sua.
No ehkä se oli sitten liikaa. Ikävä ikävöidä turhaa.
ap
Minun mieheni on paljon työmatkoilla ja pakko tunnustaa etten ole häntä söpöilyviesteillä paljon hemmotellut.
Hän osaa ehkä siksi ottaa tuollaisen " on ikävä " viestin kehuna niinkuin sen tavallaan tarkoitankin.
Eli että ajattelen täällä sinua, enkä päinvastoin ota iloa irti elämästä nyt kun olet poissa.
Mutta joo, olet niin eri vaiheessa suhteessasi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä syyn takia olette erossa? Jos syy johtuu kumppanista, vähättelee sen olemattomiin.
Täh? Tämä suhde on lämmennyt kaveruudesta pikku hiljaa. Emme ole koko ajan yhdessä, olin reissussa. Emme asu yhdessä, vaan eenemme pikkuhiljaa molempien lastenkin vuoksi. LUULIN kuitenkin, että tunteita kyllä riittää.
ap
Jos teidän erossa ololle ei voi mitään, kumppani voi pitää ikävähaikailuja painostuksena. Miehet kun pyrkivät poistamaan ongelmia ja ikävä on vaikea poistettava.
Painostuksena mihin? Eikö ihastuneena ja rakastuneena ole normaalia laittaa söpöilyviestejä. Tähän asti on ollut.
ap
Mies ei ajattele tollasta söpöilyviestinä vaan ongelmana.
Ja mikä on ongelma? minä vai?
ap
Tunnetko sä miehiä ollenkaan? Kun nainen valittaa jostakin se on miehelle ongelma joka pitää ratkaista- Tähän ongelmaan ei ole miehellä ratkaisua siksi vähättelee sitä. Tää kuuluu ihan perustietämykseen miehistä.
"Tää kuuluu ihan perustietämykseen miehistä."
reps :DDDD
Hah, voi teitä hassuja naisia ja teidän vielä hassumpia, monimutkaisia tulkintoja. Antakaas kun minä miehenä tulkkaan:
Ei kiinnosta (enää).