Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kiristää äitiäni lopettamaan tupakoinnin raskaudellani?

Vierailija
21.02.2016 |

Oon äitini esikoinen, joka nyt odottaa omaa esikoistaan. Joka olis muuten äitini eka lapsenlapsi.

No, äitini aloitti tupakanpolton pari vuotta sitten. Siihen oli monta tekijää; ero isästäni sekä sittemmin löytynyt uusi mies joka ravaa tupakalla joka tunti. Ja jonka tavan äiti sitten on ottanut omakseen.

Saanko/voinko mä kiristää häntä lopettamaan polttamisen? En ole kertonut raskaudesta hälle vielä. Jos antaisin esim 7kk aikaa lopettaa. Jos vaikka toimis motivaationa? En todellakaan halua antaa lastani hälle hoitoon tulevaisuudessa jos tupakointi jatkuu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon äitini esikoinen, joka nyt odottaa omaa esikoistaan. Joka olis muuten äitini eka lapsenlapsi.

No, äitini aloitti tupakanpolton pari vuotta sitten. Siihen oli monta tekijää; ero isästäni sekä sittemmin löytynyt uusi mies joka ravaa tupakalla joka tunti. Ja jonka tavan äiti sitten on ottanut omakseen.

Saanko/voinko mä kiristää häntä lopettamaan polttamisen? En ole kertonut raskaudesta hälle vielä. Jos antaisin esim 7kk aikaa lopettaa. Jos vaikka toimis motivaationa? En todellakaan halua antaa lastani hälle hoitoon tulevaisuudessa jos tupakointi jatkuu.

No et tietenkään. Tietääkseni äitisi on täysi-ikäinen ja ei ole holhouksen alla. Joten anna hänen elää omaa elämäänsä. Kuule se että et anna lastasi hoitoon hälle ei ole hältä pois vaan sinulta. Voi olla että hyppää onnesta kattoon kun kuulee ettei tarvitse hotiaa lastasi. Kaivat hiekkaa jalkojesi alta. Ja sinä siihen monttuun kaadut ei äitisi.

Vierailija
22/23 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun lapsi, sinun säännöt.

Sen säännöt kenen huusholli.

En antaisi omaa lasta hoitoon talouteen jossa poltetaan sisällä, enkä minnekään missä tupakoitsijat ovat ulkona yhtä aikaa. Mutta silti: jos hoidattaa lasta mummolla, on mummon tyylin paras kelvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en antaisi vauvaa edes tupakoivan henkilön syliin. Tupakka haisee voimakkaasti ja siitä jää vauvalle muistijälki. Mummo saisi tavata lasta ulkona ja siinä se.

Ai kauhea, ihanko muistijälki jää? Kyllä nyt on kiellettävä tupakointi koko maassa, kun jää muistijälkiäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi