Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kertonut nettitutulle olevani todella lihava, tuntuu että huijaan

Vierailija
21.02.2016 |

Olen jutellut jo pari vuotta erään miehen kanssa netissä ja hän myönsi nyt, että on ihastunut minuun ja haluaisi tavata. Minulla on erittäin photoshopattuja kasvokuvia joissa näytän vain vähän ylipainoiselta, ehkä jopa söpösti pyöreältä. Totuus on aivan toinen. Olen 160cm/97kg.

En mitenkään suunnitellut että haluan huijata ketään tai saada ketään ihastumaan vale-minääni. Se vain tuntui niin hyvältä kun sain olla netissä parempi versio itsestäni.

Mies on oletettavasti omilla muokkaamattomilla kuvillaan profiilissaan, koska hänen kavereidensa profiileistakin löytyy hänen kuviaan ja näyttää kaikissa (ihan liian) hyvältä, ainakin minun tasooni nähden.

Laihdutan koko ajan ja olen saanut kahdeksan kiloa pudotettua, mutta matkaa on vielä valtavasti edes normaalipainoon. Miten voin ikinä kertoa tämän hänelle? Olen ehkä itsekin ihastunut, mutta... no, tämä paino. En voi uskoa että hän (tai kukaan) haluaisi minusta yhtään mitään enää sen jälkeen kun on nähnyt minut livenä.

Toisaalta haluaisin nähdä hänet, toisaalta pelkään kuollakseni. Mitä ihmettä tässä voi tehdä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä läskit voisivat laihduttaa.

Vierailija
42/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saattanut ihastua ap:seen ja hänen luonteeseensa kyllä ja saattaa olla myös, ettei häntä ylipaino edes haittaisi, mutta se taas on isompi ongelma että ap on valehdellut ulkonäöstään (photoshop). Tuskin kukaan järkevä ihminen enää sen jälkeen jää ottamaan selvää mistä muusta ap on myös valehdellut vaan etsii jonkun sellaisen, joka on rehellinen heti alusta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mihin olet päätynyt?

Vierailija
44/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ensin kerron varovasti että olen isompi miltä kuvissa näytän ja tunnustelen vähän miten mies reagoi asiaan. Ihastumisestaan kertoi tosiaan vasta ihan hiljattain, viimeiset pari vuotta ollaan juteltu kavereina, tosin paljon tietää myös sellaisia arkoja asioita mitä moni ei minusta tiedä ja minä hänestä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme