Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tullut facessa kaveripyyntöjä oman paikkakuntanne

Vierailija
21.02.2016 |

Maahanmuuttajilta? Mitä olette vastanneet? Oletteko nöhneet livenä tyyppiä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähnee? Mietin siis että vaikka jossain harrastutksessa? Mä käyn salilla jossa käy paljon näitä...

Vierailija
2/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullu ja ihan liikaa, mistä ne mut bongaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullu ja ihan liikaa, mistä ne mut bongaa??

Ja en tietenkää hyväksy pyyntöjä!

Vierailija
4/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, lähinnä jostain Lontoosta tai Nepalista tai Lähi-Idästä nää viimesimmät randomit ollu.

Toki kyllä naapuri, joka koitti mua pyykkituvassa iskeä ni laitto kaveripyynnön, mutta tästä aikaa.

Vierailija
5/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok ite vaan hämmästyin kun oli omalta paikkakunnalta että onko nähnyt mut jossain...

Ap

Vierailija
6/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, lähinnä jostain Lontoosta tai Nepalista tai Lähi-Idästä nää viimesimmät randomit ollu.

Toki kyllä naapuri, joka koitti mua pyykkituvassa iskeä ni laitto kaveripyynnön, mutta tästä aikaa.

"Lontoo"laisia pakolaisia???

Idiootti.

Mene toki treffeille "Lontoolaisen" turviksesi kanssa. Saatat "ullattua" ja "rikastua".  :)

Vierailija
7/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltakin randomeilta ulkomaalaisilta on joskus tullut. En ole tarkastanut, asuvatko samassa kaupungissa tai edes Suomessa. Hylkään vaan heti kaikki, keitä en tunne. En tarvitse kavereiksi ihmisiä, joita en ole milloinkaan edes tavannut.

Vierailija
8/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huijausviestejä ne ovat, missä joku mies englanniksi ylistää kauneutta ja muuta soopaa. Mitä viestin lähettäjä niillä yrittää saada aikaan? Vai onko ne näitä, että yritetään saada uhri innostumaan viestittelystä ja lopulta lähettämään rahaa esim. lentolippuihin tms?

Vierailija
9/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti.

Mene toki treffeille "Lontoolaisen" turviksesi kanssa. Saatat "ullattua" ja "rikastua".  :)

Itse olet idiootti. Eihän tuo vastaaja väittänytkään noiden pyyntöjen tulleen turvapaikanhakijoilta tai edes maahanmuuttajilta, vaan kyseessä oli ylipäätään tuntemattomilta, "randomina" tulleet pyynnöt.

Niin ja lontoolainen kirjoitetaan muuten pienellä.

Vierailija
11/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on olla vastaamatta. Moni on huijausviesti suomalaisille, jotka uskovat tällaisten kehujen vilpittömyyteen.

Vierailija
12/12 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti.

Itse olet idiootti. Eihän tuo vastaaja väittänytkään noiden pyyntöjen tulleen turvapaikanhakijoilta tai edes maahanmuuttajilta, vaan kyseessä oli ylipäätään tuntemattomilta, "randomina" tulleet pyynnöt.

Niin ja lontoolainen kirjoitetaan muuten pienellä.

Hyvin sanottu. Onko muutkin huomanneet että juuri nämä "maahanmuuttokriitikot" jotka ylistää omaa älykkyyttään on melkein poikkeuksetta poikkeuksellisen kujalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä