Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Zalandolle palauttaa kengät joista leikkasin lapun irti?

Vierailija
21.02.2016 |

Oli siis kengännauhan reiässä kiinni. Ajattelin että kengät olisivat hyvät mutta huomasinkin että toinen kenkä on toista paljon kapeampi enkä siis halua pitää kenkiä.

Onko palautus vielä mahdollinen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti. Leikattu lappu mukaan jos on tallessa, mutta voi palauttaa ilmankin.

Vierailija
2/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni ei. Palautettavan tuotteen täytyy olla myyntikuntoinen. Mutta jos tuote on viallinen (eri kokoiset kengät), niin voit reklamoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toinen on kapeampi kuin toinen, niin laita syyksi se. Silloinhan niissä on hyvänen aika jotain vikaa ja tottakai voi palauttaa.

Vierailija
4/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi palauttaa. EU lainsäädännön mukaan ei voida olettaa, että kuluttaja voisi kokeilla tuotetta avaamatta pakettia. Joten paketin avaaminen rinnastetaan tässä myöskin lapun poistamiseen, eli on kohtuutunto olettaa, etteikö pakettia olisi "avattu".. eihän tuotetta muuten voisi kokeilla.

Vierailija
5/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoakseni ei. Palautettavan tuotteen täytyy olla myyntikuntoinen. Mutta jos tuote on viallinen (eri kokoiset kengät), niin voit reklamoida.

Ja miksihän ei olisi enää myyntikuntoinen?!:D Kyllähän siihen uudet laput kiinni saa. Myyntikuntoinen tarkoittaa että tuote on kaikinpuolin kunnossa eikä sitä ole käytetty. Kyllä minä olen useinkin palauttanut tuotteita joista olen jo laput leikannut.

Vierailija
6/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksihän ei olisi enää myyntikuntoinen?!:D Kyllähän siihen uudet laput kiinni saa. Myyntikuntoinen tarkoittaa että tuote on kaikinpuolin kunnossa eikä sitä ole käytetty. Kyllä minä olen useinkin palauttanut tuotteita joista olen jo laput leikannut.

Voisitko lopettaa palauttelusi. Sen takia meille muille tulee käytettyjä tuotteita, että TE jotka ajattelette voivanne palauttaa tuotteet käytettyinä.

Vierailija
7/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengistähän näkee pohjista, jos niillä on tallustettu pitempäänkin kuin vain sovitustuokio. Eli palautukseen vain, jos et ole niitä oikeastí käyttänyt.

Vierailija
8/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko lopettaa palauttelusi. Sen takia meille muille tulee käytettyjä tuotteita, että TE jotka ajattelette voivanne palauttaa tuotteet käytettyinä.

Voi vittu.

Vierailija
9/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu.

Liukastehan sekin on.

Vierailija
10/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon sivuilla lukee ettei tuotteissa olevia etikettejä saisi poistaa. Eikö se sitten olekaan niin tarkkaa? Ap

Vierailija
11/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandon sivuilla lukee ettei tuotteissa olevia etikettejä saisi poistaa. Eikö se sitten olekaan niin tarkkaa? Ap

Ei ole tarkkaa.

Vierailija
12/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos kaikille vastanneille! Laitan kengät palautukseen.

Pitäiskö laittaa se etiketti pakettiin mukaan vai heitänkö vaan pois? Ap

Vierailija
13/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok kiitos kaikille vastanneille! Laitan kengät palautukseen.

Pitäiskö laittaa se etiketti pakettiin mukaan vai heitänkö vaan pois? Ap

Heitä pois vaan, kuitti on se mikä Zalandolla ratkaisee.

Vierailija
14/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneenköhän täällä nyt voi luottaa? Ap

Vierailija
15/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneenköhän täällä nyt voi luottaa? Ap

Trust no one

Vierailija
16/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mukaan ja syyksi tuon erikokoisuuden.

Vierailija
17/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta vaan, ja sitä irrottamaasi lappua ei tarvi palauttaa, kaikki muu mukaan:) se lappu ammutaan sekunnissa hinnoittajalla kenkään uudestaan, ei mitään hätää.

Vierailija
18/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palauta vaan, ja sitä irrottamaasi lappua ei tarvi palauttaa, kaikki muu mukaan:) se lappu ammutaan sekunnissa hinnoittajalla kenkään uudestaan, ei mitään hätää.

Eipä niitä ylimääräisiä tuotelappuja löydy kauppiaalta, koska jokaisessa tuotteessa on tehtaalla kiinnitetyt tuotelaput. Laita ap laput mukaan.

Vierailija
19/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olet irrottanut hintalapun, voit palauttaa, jos palautus tehdään sopimuksessa sanotun määräajan sisällä. Selkeintä on, että palautat tuotteen, kuitin, johon kirjoitat palautuksen syyn taakse siihen varattuun tilaan, sekä myös sen irrottamasi lapun.

Jos omat jalkasi ovat eri paria - toinen suurempi kuin toinen - ei kannata tilata postimyynnistä.

Vierailija
20/25 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin viallisen tuotteen saa palauttaa, ja miksi ihmeessä viallisen tuotteen pitäisi olla myyntikuntoinen????