Tapasin nettitutun, ihan mukava mies mutta
Mua ärsyttää itseni. Sitä kun kovasti odottaa tapaavansa alfauroksen joka heti käy kimppuuun!
No..nyt tuli vastaan "ihan normi" järkevä ja hyväkäytöksinen mies. Missään vaiheessa ei tullut sellaista ooohh mikä ihana tyyppi eikä taas toista ääripäätä.
Haluaisin päästä eroon tästä omasta ajattelutavasta, että joku hottis on mua varten.
Miksi en voisi tyytyä siihen mitä on tarjolla? Juttu luisti hyvin..oli mukavaa seuraa ja suudelma oli ihana.
Voitteko takoa järkeä päähäni?
N42
Kommentit (18)
Tänään nähdään taas..kimppun käymisellä juurikin kädet perseelle meininkiä...mutta ne miehet tiedetään :)
Kovat riskit, takapuolenlätkimisellä saat joko syytteen ja menetät työpaikkasi, tai sitten elämäsi seksipedon.
On riskin arvoista.
Taidan muuttaa ulkomaille heti kun saan tutkinnon valmiiksi. Ei suomalaista naista voi ymmärtää. Kampanjoidaan siitä miten ei saa kähmiä, mutta sitten pitäisikin? Ei tajua
Ei alfauros taida kähmiä, beta ennemminkin. Luulen että itse sain tuollaisen itseään korostamattoman alfan. On rahaa, ulkonäköä, statusta jne. mutta aina on ollut vähän tylsä, ei jännämies. Päätin että nämä riittävät minulle, käytin järkeä päätöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Taidan muuttaa ulkomaille heti kun saan tutkinnon valmiiksi. Ei suomalaista naista voi ymmärtää. Kampanjoidaan siitä miten ei saa kähmiä, mutta sitten pitäisikin? Ei tajua
Ap ei edusta kaikkia naisia. Meitä on täällä moneksi. Lakkaa ajattelemasta naisia samankaltaisesti käyttäytyvänä ja ajattelevana ryhmänä, niin voi helpottaa.
Sain kaivattua kähmintää:)...eikä mitenkään ujoa kähmintää....ja muutenkin oli mukava päivä hänen seurassaan :)ap
Ja kyllä näistä tahdikkaista miehistäkin löytyy se "villimpi" otekin.. Olen parisuhteessa miehen kanssa, joka on todella viilipytyn tapainen mies..ei turhia hötkyile, eikä päälle päin usko, että mikään peto voisi olla..mutta annas olla, kun jäämme kahden..melkein repii vaatteet päältä ja todella ottaa naisen.. Toki nämä hetket ovat harvinaisempia, mutta piristävät arkea kuitenkin..
Jos vähän annat hänelle aikaa. Saattaa tosiaan se heti kimppuun käyvä alfauros sieltä paljastua kun olette hetken tapailleet ja pääsette petipuuhin. Minua pelottaisi jos mies olisi heti ensitreffeillä päällekäyvä. Olet nähtävästi löytänyt nyt kunnollisen miehen joka kunnioittaa sun omaa tilaa. Kyllä tosiaan miehestä alfa-uroksen saa kun vain sanot, että haluan, että otat minut tänään kovakouraisesti! Muista turvasana! ;)
Vierailija kirjoitti:
Jos vähän annat hänelle aikaa. Saattaa tosiaan se heti kimppuun käyvä alfauros sieltä paljastua kun olette hetken tapailleet ja pääsette petipuuhin. Minua pelottaisi jos mies olisi heti ensitreffeillä päällekäyvä. Olet nähtävästi löytänyt nyt kunnollisen miehen joka kunnioittaa sun omaa tilaa. Kyllä tosiaan miehestä alfa-uroksen saa kun vain sanot, että haluan, että otat minut tänään kovakouraisesti! Muista turvasana! ;)
Näin on tainnut käydä..olen kuulema vienyt jalat alta. Itsestä tuntuu hyvältä mutta en saa mitään wow efecktiä aikaan..mut tarviikokaan?ap
Ei miehen tarvi olla huonokäytöksinen moukka antaakseen naiselle seksuaalista huomiota ;)
No sinun kannattaa jatkaa varmaan yksin, jos et osaa arvostaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei edusta kaikkia naisia. Meitä on täällä moneksi. Lakkaa ajattelemasta naisia samankaltaisesti käyttäytyvänä ja ajattelevana ryhmänä, niin voi helpottaa.
Eikä helpota. Toiset vaatimalla vaatii, että kähmitään ja toiset tekee samasta käytöksestä rikosilmoituksen. Ei ole helppoa...
Listatkaa tähän narsistin oireet niin pidän mielessä:)
Mutta siis..jotain vikaahan hänessä on oltava kun haluaa joka päivä nähdä? Läheisriippuvainen? Sanoi että on suljeutunut ja mun seurassa on vapautunut? Mitä se tarkoittaa? Entäs se, että ei halua kiirehtiä seksin suhteen vaan tahtoo mut viereensä noin muuten? -mistä toi on merkki?
Entäs se että kertoo miten hyvä olo sillä on kun on mun seurassa ollut? - tämäkin on varmaan joku hälytysmerkki?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että ap ylipäänsä edustaa naisia ;-)
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis..jotain vikaahan hänessä on oltava kun haluaa joka päivä nähdä? Läheisriippuvainen? Sanoi että on suljeutunut ja mun seurassa on vapautunut? Mitä se tarkoittaa? Entäs se, että ei halua kiirehtiä seksin suhteen vaan tahtoo mut viereensä noin muuten? -mistä toi on merkki?
Entäs se että kertoo miten hyvä olo sillä on kun on mun seurassa ollut? - tämäkin on varmaan joku hälytysmerkki?
Ap
Jätä se jollekin, joka osaa arvostaa ja ymmärtää miestä. Tai anna sille kuitenkin ensin piparia, niin silläkään ei hetkeen ole pakko saada "ihanmitätahansajaäkkiä"
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi jessus nainen!! Mies tarkoittaa ihan just sitä mitä sanoo: on vapautunut sun seurassa, ei halua kiirehtiä seksin suhteen, haluaa sut viereensä muuten vaan, sillä on hyvä olo kun on ollut sen seurassa.
Älä pilaa hyvältä kuulostavaa suhteen alkua yli-analysoimalla kaikkea mahdollista!! Relaa ja nauti! :)
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi jessus nainen!! Mies tarkoittaa ihan just sitä mitä sanoo: on vapautunut sun seurassa, ei halua kiirehtiä seksin suhteen, haluaa sut viereensä muuten vaan, sillä on hyvä olo kun on ollut sen seurassa.
Älä pilaa hyvältä kuulostavaa suhteen alkua yli-analysoimalla kaikkea mahdollista!! Relaa ja nauti! :)
N51
Joo mua ärsyttää tää piirre itsessäni! Mut hei..oikeesti alle viikko tunnettu..voiko tässä vaiheessa tunne olla jo näin vahva :) ap
Mitä tarkoitat "heti käy kimppuun"? Kahvilassa jotain takapuolen kähmintää, väkisin suutelemista ym. ?
Suurin osa miehistä ymmärtää, ettei sellainen ole suotavaa käytöstä. Eli sitä alfa-moukkaa kannattaa hakea pikemminkin pilkun aikaan lähiräkälästä.
Tai muuta toivomuksiasi treffiseuralaisen suhteen. Nyt ilmeisesti luulevat, että haet herrasmiestä. Laita, että hakusessa kouriva ja kuolaava sika.
Eiköhän löydy!