Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijat, mitä teette kesällä jos ette saa töitä?

Vierailija
20.02.2016 |

?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen alalla, jolla opiskelijankin kesätyö on liki takuuvarma, jos ei muuten niin työvuoroja voi napsia Seuren keikkanetistä sen verran kuin haluaa.

t. sh-opiskelija

Mitähän tuollainen elvistely auttaa ap:n tilannetta?

T: toinen alan opiskelija

Vierailija
22/53 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut opintojen ohella osa-aikatyössä (50% työviikkoa), josta olen sitten kesällä pitänyt lomaa noin juhannuksesta elokuun puoliväliin, joista 4vko kesälomaa ja loput palkatonta. Olen lomaillut lasten kanssa ja tehnyt siinä sivussa jotain kirjatenttiä / katsausta ja nostanut opintotuet. 

Aina kun muut aloittavat stressaamisen kesätyöpaikasta, itse aloitan kesälomareissujen suunnittelun, tykkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun muut aloittavat stressaamisen kesätyöpaikasta, itse aloitan kesälomareissujen suunnittelun, tykkään!

Kiva juttu, mutta ilmeisesti miehesi tai joku muu kustantaa elämisesti ja kesälomareissusi.

Vierailija
24/53 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä. Meillä on alle 3-vuotias lapsi, joten teoriassa olisi mahdollista jäädä kesän ajaksi kotihoidontuelle. En kuitenkaan voi irtisanoa lapsen päiväkotipaikkaa joten tämä ei ole vaihtoehto. Mies on jäämässä pian työttömäksi eikä voi tietää, pääseekö kesäksi töihin vai onko liiton rahoilla. Todella tiukkaa tulee olemaan jos en mitään rahaa saa kesältä. Kesäopintoja ei ole mahdollista suorittaa niin että saisin opintotukea. Onneksi on vanhemmat joilta voi hädässä pyytää rahaa. Nyt kuitenkin toivon tietysti vielä että saisin kesäksi töitä, ihan mitä tahansa.

Vierailija
25/53 |
21.02.2016 |