Facebook-päivityksesi 25 vuotta sitten tänä päivänä 20.2.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Lumiukkoja rakentelen. Jännittää jo nyt syksyllä alkava alaisten :)
Siis ala-aste
Oli hauska muuttaa tänne uuteen kaupunkiin ja uuteen kotiin, tää kaupunki on paljon isompi kuin se edellinen. Istuin koko matkan ahtaasti kamojen keskellä Ladan takapenkillä. Uus eskari vähän jännittää, mutta uskon että viihdyn hyvin. Multa lähti muuten eilen taas hammas! :)
Ihanat 10 v synttärit. Pidettiin disko mun makkarissa tyttöjen kanssa. Kuunneltiin New Kidsejä ja pusuteltiin niiden julisteita. Hurjaa.
Facebook aloitti toimintansa 2004, eli 12 vuotta sitten. 25 vuotta sitten ei ollu olemassa vielä käytännöllisesti katsoen edes internettiä.
Vuonna 1991 soitettiin kaverille lankapuhelimella ja kysyttiin että lähdetäänkö kaupungille ajamaan pillurallia.
Kivoja kavereita oon saanu päiväkodissa :)
Onneks ei tartte nyt mennä sinne hoitopaikkaan, kun on viikonloppu. Siellä on ihan tyhmiä lapsia, kun ne vaan kiusaa mua, kun oon pienin ja se hoitaja ei edes välitä.
Jos nyt mun lapsuudenystävä tunnistaa tästä, niin antaa mennä vaan: "Jiihaa! Mä täytän tänään 18-v. ja mä ja mun bestis ollaan juhlistamassa tätä Silja Symphonilla. Bacardicolaa juodaan ja on niiiiiin siistii :)"
1vk syntymästä. On tää mualima ihmeellinen paikka!
Voi ei, me muutetaan ja joudun vaihtamaan koulua. Tää muuttaminen paikasta toiseen koko ajan on tylsää kun aina vaihtuu luokka ja pitää hankkia uudet kaverit. Ei varmaan koskaan jäädä minnekään aloilleen. Onneksi on kohta edes pääsiäinen niin pääsee virpomaan siskon kanssa ja voi syödä suklaata niin että mahaan sattuu!
Otin tänään ensimmäiset askeleeni. Äiti otti hetkestä valokuvan muistoksi. Toivottavasti se ei tärähtänyt tai valottunut kovin pahasti.
gägä gäg'ä gugugu
*lutkuttaa tuttia*
Kai se olisi liittynyt jotenkin Kuwaitin maataisteluihin, joita siihen aikaan seurattiin aktiivisesti. Tammikuussa oli pitkä ilmaiskuvaihe, ennen kuin maavoimat aloittivat operaationsa.
Oon treenannu Voguen koreografiaa nuorisotalon discoo varten koko päivän.
Mukava työpäivä takana, poikaystävän kanssa tehty ruokaa ja töllön katselua, onneksi pian on perjantai ja täytän 20v, villit juhlat edessä!!!
Mistä sais hakijan, anyone ? Nippe (vakio kaljan hakija) on taas linnassa. Tai tuskinpa se ois noin siisti ollu toi päivitys, ei vaan näin Keski ikäisenä irtoa se 15 vuotiaan angsti enää =)
Nyyssiin (NetNews/UseNET -news), lueskelin varmasti jotain comp.unix.* ja comp.compilers ryhmien alta, sfnet.* ryhmiä en juuri silloin vielä paljon seurannut.
Kirjoittelin aika harvakseen, joten en luultavasti kirjoittanut mitään tuona päivänä.
Lumiukkoja rakentelen. Jännittää jo nyt syksyllä alkava alaisten :)