On törkeä temppu puolisoa kohtaan lihota parisuhteessa!
Ja muutenkin lakata huolehtimasta ulkonäöstään. Miehen pitää antaa naiselle omaa aikaa (ja rahaa) vauva- ja pikkuapsiaikanakin sen verran, että nainen saa rauhassa harrastaa liikuntaa ja käydä kauneushoitolassa tai/ja kotona hoitaa ulkonäköään.
Kommentit (67)
Kyllä muuten kelpais toi raha ja oma aika!
Puhut asiaa,näyttää joidenkin naisten kohdalla taantuvan se itsestä ja ulkonäöstä huolehtiminen kun on saatu se ukko ja perhe,sitten on sama vaikka kulkis hiukset rasvaisina ja kasvot kun petolinnun persus.Puhumattakkaan rupsahtaneesta vartalosta.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Tällä yrität provota
En provoa. Meillä tehdään niin, enkä ikinä suostuisi luopumaan siitä, että käyn halutessani salilla ja kauneushoitolassa viettämässä omaa aikaa ja pitämässä itseni kunnossa ja kuosissa. Maksan ne kyllä itse, mutta koska meillä on yhteiset rahat ja mies tienaa enemmän, tavallaan mies maksaa niitä myös. Ja mies hoitaa lapsia kun käyn treenaamassa ja hoidoissa. Hoidoissa en joka viikko käy, mutta vähintään kynnet laitan joka kuukausi ja muita hoitoja sekä kampaaja noin joka toinen kuukausi. Lisäksi saan saunoa aina rauhassa kotona. Ap
No vittu kun minäkin pääsisin.. Miehen menot aina muka tärkeämpiä..
Lähimmälle salille ja kauneushoitolaan n. 70 km täällä maalla. Eli tarvitsisin noin 3-4 tuntia päivässä omaa aikaa matkoineen harrastuksiin ja kauneustuksiin. Saman asian ajaa hallitusti ja hillitysti syöminen, kävelylenkit ja omatoiminen lihaskuntotreeni kotona, ilmaiseksi. En ole tuhti täti, mutta tämä huomautukseksi, että kaikilla ne palvelut ei ole helposti saatavilla.
Juu. Törkeää muuten on myös vanheta tai sairastua. Ei se semmoinen vetele.
Tai muutenkaan muuttua. Ei liika viisastuminenkaan hyväksi ole. Tai muu kehittyminen.
Parasta kun kaikki vaan pysyttäis aina semmoisena kuin vihkipallille kiivettiin. "Ethän koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot."
Aloittajalla tuskin tuota ongelmaa on.
Kaivarin Anna kirjoitti:
No vittu kun minäkin pääsisin.. Miehen menot aina muka tärkeämpiä..
No sano miehellesi että eivät ole! Ja perään että jotta voisit tuntea itsesi seksikkääksi (ja haluta miestäsi) sinun on saatava aikaa huoltaa itseäsi. Olen minäkin joskus joutunut hieman vääntämään näistä menoista koska miehen on ollut haasteellista järjestää töitä siten että pääsen menoilleni, mutta on se onnistunut ja nykyään ei enää valitustakaan tule. Meillä mies halusi lapsia ensin, joten senkin takia mulla on oikeus menoihini. En ole ikinä luvannut luopua omista asioistani kokonaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähimmälle salille ja kauneushoitolaan n. 70 km täällä maalla. Eli tarvitsisin noin 3-4 tuntia päivässä omaa aikaa matkoineen harrastuksiin ja kauneustuksiin. Saman asian ajaa hallitusti ja hillitysti syöminen, kävelylenkit ja omatoiminen lihaskuntotreeni kotona, ilmaiseksi. En ole tuhti täti, mutta tämä huomautukseksi, että kaikilla ne palvelut ei ole helposti saatavilla.
No eihän se maalla olekaan niin justiinsa! Ap
Mun mieheni rahoittaa vaan kampaamon 4 kertaa vuodessa ja näin pitkäaikaistyöttömänä mulla ei ole varaa kauneushoitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se maalla olekaan niin justiinsa! Ap
Maallahan ei avioeroja ole lainkaan!
Kukahan antais sulle riittävästi harmaata- ja valkoista-ainetta että saisit rakennettua itsellesi aivot?
Jotkut naiset käyttää sen oman aikansa mieluummin sohvalla löhöilyyn kuin itsensä kaunistamiseen.
Verbi on muuten lihoa, ei lihota.
Mietin tässä juuri, että jos mies hoitaisi lapset kun itse olen töissä, ja aina kun tulisin töistä kotiin niin koti olisi järjestyksessä, ruoka valmiina ja lapset puhtaita ja jotenkin kunnossa (eli ei niin että molemmat istuu tietokoneella) ja pääsisin menemään omiin menoihini ja harrastuksiini aina kun haluan niin en kyllä v***u valittaisi jos mies lihoisi, koska rakastan häntä, arvostaisin suuresti kuinka hyvin hän hoitaa lapsiamme, kotiamme ja perheemme asiat, tuo kodinhoitotaito vielä lisäisi rakkauttani. Ja etenkin se, ettei mies ikinä "valittaisi" mistään, vaan olisi aina positiivinen vaikka kaikki lapset olisivat räkätaudissa, hän hoitaisi heidät suurella hellyydellä ja valvoisi yöt heidän vierellään ja aamulla vielä haluaisi harrastaa kanssani pikaseksiä.., niin ei kyllä haittaisi miehen lihominen jos mies olisi tälläinen..
Vierailija kirjoitti:
Mut hei. Oon salil eka, salil vika + kauneushoitola, nii ei paljo nappaa kieliopit!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset käyttää sen oman aikansa mieluummin sohvalla löhöilyyn kuin itsensä kaunistamiseen.
Minä ainakin. Sohvalla seuranani on joko luonnoslehtiö tai jokin maailmankirjallisuuden klassikkoteos.
Kuka haluaa kuluttaa vähäisen vapaa-aikansa ulkonäkönsä paranteluun, tehköön sen vapaasti. Mutta kaikki eivät halua kehittää itseään ihan samalla tavalla.
No mä oon lihonu 10 vuodessa 10kg ja naamassakin on jo vähän ryppyjä. Eipä tuo mieheni ole valittanut. Joka päivä sanoo rakastavansa ja antaa pitkän halin suukkojen kera. Meillä ei rakasteta pelkkää ulkonäköä, meillä rakastetaan ihmistä ja kaikkea siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monet käyttää lihota-muotoa ja olenkin miettinyt, että eihän se nyt oikein ole. Mistä se on tullut? Eihän kukaan sano laihtuta.
Aha. Tällä yrität provota