On törkeä temppu puolisoa kohtaan lihota parisuhteessa!
Ja muutenkin lakata huolehtimasta ulkonäöstään. Miehen pitää antaa naiselle omaa aikaa (ja rahaa) vauva- ja pikkuapsiaikanakin sen verran, että nainen saa rauhassa harrastaa liikuntaa ja käydä kauneushoitolassa tai/ja kotona hoitaa ulkonäköään.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitus olisi koskenut mitä tahansa muuta aihetta, kukaan ei olisi alkanut syynätä kirjoitus- ja kielioppivirheitä. Tai jos olisi, joku olisi heti maininnut että onko sillä nyt niin väliä.
Mitä tämä kertoo teistä, katkerat läskit?
Ap
Ahahahahah ja sitten suivaantunut tuplamaisteri ottaa katkera läski -aseen käyttöön kun ei argumentit enää riitä!
Ensinnäkin sun aloitukseen ei jaksa ottaa kantaa koska se on huonosti kirjoitettu, huonosti perusteltu ja oikeinkirjoitus ontuu. Se on provosoiva teksti joka kertoo kirjoittajansa suppeasta ja yksipuolisesta ajatusmaailmasta ja fakkiintuneista mielipiteistä.
AP todellakin tarkoitti että on törkeätä jos nainen lihoo suhteessa. Nainenhan se suhteen edustusosasto on. Miehellä muutama vaurauden tuoma lisäkilo on vaan eduksi. Kunhan korjasin otsikoinnin epätarkkuuden, ei mulla muuta.
Säälin sinua ja lapsiasikin, aloittaja. Sun täytyy olla tosi onneton ihminen. "karvaisia ihraruhoja", "katkerat läskit". Sivistyneen ihmisen puhetta?
Näytät miltä tahansa ulkoapäin, sisältäpäin näytät tosi rumalta. Minne sen rumuuden voit piilottaa? Varsinkaan läheisiltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Alan automaattisesti kirjoittaa moukkamaista puhekieltä kun tulen AV-palstalle. Missään muualla en niin tee :D
Ap
Niin ja fiksulla puheellako saatte miehenne haluamaan karvaisia ihraruhojanne vuodesta toiseen?
Voi kulta pieni kun sä ymmärtäisit että moukkamaisella puhekielellä ei ole mitään väliä silloin kun sisältö ontuu. Edes hienot sanat eivät saisi mutuettua sitä faktaa että sulla ei oikeastaan ole mitään sanottavaa.
Tää aloittaja on oikeesti se onneton juoppo jätkä joka trolleilee täällä vauvapalstalla päivät pitkät, luultavasti eläkerahojaan tissutellen, toivoo saavansa naista eikä koskaan saa...
Kai te siskot ymmärrätte, että kukaan nainen ei oikeesti oo näin tyhmä kuin mitä tää aloittaja tässä esittää.
Heh. Poikaystävä lihonut meidän suhteen aikana 25 kg ja mä oon 15kg. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verbi on muuten lihoa, ei lihota.
Lihota on puhekieltä, ei varsinaisesti väärin. Minulla on kaksi maisterintutkintoa joten oletukset tyhmyydestäni eivät osu ja uppoa. Ap
Eivät maisterin tutkinnot hävitä kirjoitusvirhettä. Mitä virkaa on älyllä, jos sitä ei käytä? Kaksi maisterin tutkintoa ja käytät aikasi kauneushoitoloissa? Hukkaan menevät tutkinnot.
Maisterin tutkinto muuten kirjoitetaan erikseen. Tuollainen virhe vie jutultasi uskottavuutta.
Kumpaakin muotoa käytetään. Mutta eikö ole urpoa yrittää vaihtaa puheenaihetta tällä tavalla? Tässä ketjussa on tarkoitus puhua siitä, mikä asia otsikossa seisoo. Ap
Liittyyhän tää puheenaihe tavallaan otsikkoonkin, eli mikä muuttuminen on törkeää parisuhteessa. Esim. jos sinä olet nuorempana ollut niinkin älykäs ja oppivainen, että olet opiskellut maisterintutkintoja, mutta sittemmin keskittynyt epätoivoiseen yritykseen pitää ulkonäköäsi ennallaan ja siinä touhussa tyhmentynyt niin valtavasti että suomen kielen taitokin alkaa näyttää moukkamaiselta, niin onhan tuo minusta törkeää. Se tyhmistyminen, siis, mikäli et tajunnut. Johan siinä mies saa hävetä vaimonsa kielikukkasia, jotka sieltä muuten niin somasta suukkosesta putoilevat; lisäksi hän saa olla huolissaan siitä miten perheen äidin yleinen tyhmistyminen, moukkamaisuus ja epähumanitäärisyys vaikuttavat lasten kehitykseen.
Mulla on lukihäiriö joka on vaan pahentunut iän myötä ja painoakin tullut 10 kg lisää. Tää ketju nostattaakin itsetuntoa kivasti....:/
Vierailija kirjoitti:
Alan automaattisesti kirjoittaa moukkamaista puhekieltä kun tulen AV-palstalle. Missään muualla en niin tee :D
Ap
Niin ja fiksulla puheellako saatte miehenne haluamaan karvaisia ihraruhojanne vuodesta toiseen?
Ei sivistyneestä ihmisestä tule moukkaa siksi, että ympäristö on erilainen. Ei sinulla mitään maisterin tutkintoa ole, mielenterveysongelmia taitaa kyllä olla. Tai sitten olet vain äärettömän häijy ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verbi on muuten lihoa, ei lihota.
Lihota on puhekieltä, ei varsinaisesti väärin. Minulla on kaksi maisterintutkintoa joten oletukset tyhmyydestäni eivät osu ja uppoa. Ap
Eivät maisterin tutkinnot hävitä kirjoitusvirhettä. Mitä virkaa on älyllä, jos sitä ei käytä? Kaksi maisterin tutkintoa ja käytät aikasi kauneushoitoloissa? Hukkaan menevät tutkinnot.
Maisterin tutkinto muuten kirjoitetaan erikseen. Tuollainen virhe vie jutultasi uskottavuutta.
Kumpaakin muotoa käytetään. Mutta eikö ole urpoa yrittää vaihtaa puheenaihetta tällä tavalla? Tässä ketjussa on tarkoitus puhua siitä, mikä asia otsikossa seisoo. Ap
Liittyyhän tää puheenaihe tavallaan otsikkoonkin, eli mikä muuttuminen on törkeää parisuhteessa. Esim. jos sinä olet nuorempana ollut niinkin älykäs ja oppivainen, että olet opiskellut maisterintutkintoja, mutta sittemmin keskittynyt epätoivoiseen yritykseen pitää ulkonäköäsi ennallaan ja siinä touhussa tyhmentynyt niin valtavasti että suomen kielen taitokin alkaa näyttää moukkamaiselta, niin onhan tuo minusta törkeää. Se tyhmistyminen, siis, mikäli et tajunnut. Johan siinä mies saa hävetä vaimonsa kielikukkasia, jotka sieltä muuten niin somasta suukkosesta putoilevat; lisäksi hän saa olla huolissaan siitä miten perheen äidin yleinen tyhmistyminen, moukkamaisuus ja epähumanitäärisyys vaikuttavat lasten kehitykseen.
Mulla on lukihäiriö joka on vaan pahentunut iän myötä ja painoakin tullut 10 kg lisää. Tää ketju nostattaakin itsetuntoa kivasti....:/
Sitten kannattaa olla lukematta tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Tää aloittaja on oikeesti se onneton juoppo jätkä joka trolleilee täällä vauvapalstalla päivät pitkät, luultavasti eläkerahojaan tissutellen, toivoo saavansa naista eikä koskaan saa...
Kai te siskot ymmärrätte, että kukaan nainen ei oikeesti oo näin tyhmä kuin mitä tää aloittaja tässä esittää.
Aika pitkäänhän tässä on vastailtu aloittajalle pelkällä provoilulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei sivistyneestä ihmisestä tule moukkaa siksi, että ympäristö on erilainen. Ei sinulla mitään maisterin tutkintoa ole, mielenterveysongelmia taitaa kyllä olla. Tai sitten olet vain äärettömän häijy ihminen.
Mä epäilisin jonkinnäköistä persoonallisuushäiriötä ja erittäin huonoa itsetuntoa. Olisikohan tää vauvapalstalla päteminen vakuuttelua itselle siitä että on ihan ok ja riittävä? Jos jatkuvasti epäilee itseään ja omia kykyjään, voi tuntua järkevältä boostata omaa itsetuntoaan polkemalla muita. No joka tapauksessa, tsemppiä ap! Koita saada elämäsi kuntoon ja löytää ne asiat mitkä sut tekee onnelliseksi! :)
No eiköhän puoliso päätä sen itse, onko törkeä temppu vaiko ei ;) ...ja lähtee lätkimään sitten, jos niin kokee. Ihme yleistämistä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä epäilisin jonkinnäköistä persoonallisuushäiriötä ja erittäin huonoa itsetuntoa. Olisikohan tää vauvapalstalla päteminen vakuuttelua itselle siitä että on ihan ok ja riittävä? Jos jatkuvasti epäilee itseään ja omia kykyjään, voi tuntua järkevältä boostata omaa itsetuntoaan polkemalla muita. No joka tapauksessa, tsemppiä ap! Koita saada elämäsi kuntoon ja löytää ne asiat mitkä sut tekee onnelliseksi! :)
Huono itsetunto ei vielä yksinään saa ihmistä kirjoittamaan tuohon sävyyn. Kyllä siihen vaaditaan ihan vanhanaikaisesti ilkeää luonnetta että tuommoista tekstiä alkaa suoltaa.
Nuo läskittelyt jättäisin omaan arvoonsa, mutta olen ap:n kanssa samaa mieltä siitä, että jos ei parisuhteessa pidä fyysisestä viehättävyydestä huolta (niin miehet kuin naisetkin) on turha inistä jos fyysinen kipinä katoaa. Minä en mene sänkyyn lasteni isän, vaan rakastettuni kanssa, molemmat roolit on yhtä tärkeitä. On myös yhtä turha inistä että puoliso ei pidä itsestään huolta, jos itse ei tarjoa siihen mahdollisuuksia eli aikaa ja vähän rahaakin, koskee jälleen molempia. Joillekin henkinen puoli voi varmaan olla fyysisen läheisyyden perusta, silloin voi kaunistautumisen tilalle vaihtaa kirjojen lukemisen esimerkiksi, itse kyllä raadollisesti uskon että tällaisia suhteita on hyvin hyvin vähän. Ap:n maisteriudesta tai muista ominaisuuksista vääntäminen ei muuta miksikään sitä asiaa että seksi on fyysistä ihan siinä kuin henkistäkin, viisas pitää molemmista huolta.
Vierailija kirjoitti:
Säälin sinua ja lapsiasikin, aloittaja. Sun täytyy olla tosi onneton ihminen. "karvaisia ihraruhoja", "katkerat läskit". Sivistyneen ihmisen puhetta?
Näytät miltä tahansa ulkoapäin, sisältäpäin näytät tosi rumalta. Minne sen rumuuden voit piilottaa? Varsinkaan läheisiltäsi?
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo läskittelyt jättäisin omaan arvoonsa, mutta olen ap:n kanssa samaa mieltä siitä, että jos ei parisuhteessa pidä fyysisestä viehättävyydestä huolta (niin miehet kuin naisetkin) on turha inistä jos fyysinen kipinä katoaa. Minä en mene sänkyyn lasteni isän, vaan rakastettuni kanssa, molemmat roolit on yhtä tärkeitä. On myös yhtä turha inistä että puoliso ei pidä itsestään huolta, jos itse ei tarjoa siihen mahdollisuuksia eli aikaa ja vähän rahaakin, koskee jälleen molempia. Joillekin henkinen puoli voi varmaan olla fyysisen läheisyyden perusta, silloin voi kaunistautumisen tilalle vaihtaa kirjojen lukemisen esimerkiksi, itse kyllä raadollisesti uskon että tällaisia suhteita on hyvin hyvin vähän. Ap:n maisteriudesta tai muista ominaisuuksista vääntäminen ei muuta miksikään sitä asiaa että seksi on fyysistä ihan siinä kuin henkistäkin, viisas pitää molemmista huolta.
No tässä on ajamani asia esitetty hieman asiallisemmin. Sellainen lisäys vielä, että mielestäni pitkässä suhteessa henkisen puolen ylläpito ei ole niin suuressa roolissa ja haastavaa, tai ei se henkinen puoli ainakaan yhtä herkästi naisella äkillisesti romahda lastensaannin myötä kuin fyysiseen viehättävyyteen panostaminen, siis Suomessa. Ja se fyysiseen viehättävyyteen panostaminen todellakin vaatii aikaa ja rahaa, ellei satu oikeasti olemaan luonnonkaunis ja sitä vielä yli 30-vuotiaana, saati sitäkin vanhempana. Pointti oli se, että kyllä siihen kannattaa panostaa edes jonkin verran äitinäkin. Eikä pelkästään miehen kiinnostuksen ylläpitämiseksi, vaan ihan oman minäkuvan takia. Vai onko joku lihonut ja lörähtänyt tiskirätin näköiseksi muuttunut äiti muka onnellinen nykyisestä habituksestaan? Ap
Hei
Haluan tunnustaa, että olen tehnyt törkeän tempun miehelleni. Olen suhteemme aikana lihonut 10 kiloa. En pystynyt pitämään samoja mittoja, jotka olivat minulla juuri täytettyäni 16 vuotta.
Mieheni sietäisi hakea avioero.
Ymmärtäisin täysin.
No ehkä se lihominen ei olekaan joka tapauksessa se pahin moka, vaan siihen lisäksi vielä se, että lopettaa meikkaamisen ja laittautumiseen ylipäätään kokonaan. Voihan joku (harva) olla lihavampanakin viehättävä, jos siis omistaa sellaisen tiimalasivartalon että vyötärö on yhä olemassa ylipainosta huolimatta. Ap
Uimamaisteri ja mikä mahtaa olla se toinen?