Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On törkeä temppu puolisoa kohtaan lihota parisuhteessa!

N36
20.02.2016 |

Ja muutenkin lakata huolehtimasta ulkonäöstään. Miehen pitää antaa naiselle omaa aikaa (ja rahaa) vauva- ja pikkuapsiaikanakin sen verran, että nainen saa rauhassa harrastaa liikuntaa ja käydä kauneushoitolassa tai/ja kotona hoitaa ulkonäköään.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää koskikin vain naisen lihomista. Meinasin tulla kommentoimaan etten kyllä mieheni lihomista osaa ottaa henkilökohtaisena loukkauksena, taitaa nuo ylimääräiset haitata sitä itseään enemmän.

Vierailija
22/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Tällä yrität provota

En provoa. Meillä tehdään niin, enkä ikinä suostuisi luopumaan siitä, että käyn halutessani salilla ja kauneushoitolassa viettämässä omaa aikaa ja pitämässä itseni kunnossa ja kuosissa. Maksan ne kyllä itse, mutta koska meillä on yhteiset rahat ja mies tienaa enemmän, tavallaan mies maksaa niitä myös. Ja mies hoitaa lapsia kun käyn treenaamassa ja hoidoissa. Hoidoissa en joka viikko käy, mutta vähintään kynnet laitan joka kuukausi ja muita hoitoja sekä kampaaja noin joka toinen kuukausi. Lisäksi saan saunoa aina rauhassa kotona. Ap

Siis viettät taviselämää. Niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tässä munkaan mielestä ole mitään erikoista. Kun vain joitakin lörähtäneitä äitejä katselee niin tulee mieleen, että ei tämä systeemi ainakaan joka perheessä toteudu.

Ap

Vierailija
24/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N36 kirjoitti:

Ja muutenkin lakata huolehtimasta ulkonäöstään. Miehen pitää antaa naiselle omaa aikaa (ja rahaa) vauva- ja pikkuapsiaikanakin sen verran, että nainen saa rauhassa harrastaa liikuntaa ja käydä kauneushoitolassa tai/ja kotona hoitaa ulkonäköään.

Sullekin tekisi pari rasvasolua lisää hyvää aivoille, että oppisit suomen kielen.

Vierailija
25/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verbi on muuten lihoa, ei lihota.

Lihota on puhekieltä, ei varsinaisesti väärin. Minulla on kaksi maisterintutkintoa joten oletukset tyhmyydestäni eivät osu ja uppoa. Ap

Vierailija
26/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta törkeämpää on antaa hiustensa harveta ja hampaidensa reikiintyä. Myös yleinen kasvojen valahtaminen alaspäin vaihdevuosina on törkeää ja ero tulisi panna vireille jo ennen kuin näin tapahtuu.

Vierailija
27/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihota on puhekieltä, ei varsinaisesti väärin. Minulla on kaksi maisterintutkintoa joten oletukset tyhmyydestäni eivät osu ja uppoa. Ap

Juurikin tämä kommenttisi todistaa, ettet ihan täysillä käy.

Vierailija
28/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten noilla tutkinnoillasi osannut selvittää, että lihota on myös kirjakieltä. Äkkiä kolmatta tutkintoa opiskelemaan!

Vierailija
29/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika wt-porukoissa pyörit, jos lihota on puhekieltänne. En tunne yhtään maisteria, joka sanoo lihota.

Vierailija
30/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät maisterin tutkinnot hävitä kirjoitusvirhettä. Mitä virkaa on älyllä, jos sitä ei käytä? Kaksi maisterin tutkintoa ja käytät aikasi kauneushoitoloissa? Hukkaan menevät tutkinnot.

Maisterin tutkinto muuten kirjoitetaan erikseen. Tuollainen virhe vie jutultasi uskottavuutta.

Vierailija
31/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne maisterintutkinnot kenestäkään automaattisesti fiksuakaan tee. Ja tyhmyytesi olet jo tässä ketjussa osoittanut, joten maisteripönkitys on nyt jo vähän myöhäistä. ;) P.S. Lihota on ihan aidosti ja oikeasti väärin, myös puhekielessä.

Vierailija
32/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät maisterin tutkinnot hävitä kirjoitusvirhettä. Mitä virkaa on älyllä, jos sitä ei käytä? Kaksi maisterin tutkintoa ja käytät aikasi kauneushoitoloissa? Hukkaan menevät tutkinnot.

Maisterin tutkinto muuten kirjoitetaan erikseen. Tuollainen virhe vie jutultasi uskottavuutta.

Kumpaakin muotoa käytetään. Mutta eikö ole urpoa yrittää vaihtaa puheenaihetta tällä tavalla? Tässä ketjussa on tarkoitus puhua siitä, mikä asia otsikossa seisoo. Ap

Vierailija
33/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäköhän alan maistereita... uimamaisteri ja jonkun naamarasvafirman myyntikonsulttimaisteri.

Mutta joo, ollos huoleton, sinä tuskin tuosta muutut yhtään fiksummaksi ihmiseksi. Ei ole potentiaalia. Olet täysin valmis tapaus 36-vuotiaana.

(vaan jos vesi ei virtaa, se seisoo paikallaan ja alkaa haista...)

Vierailija
34/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus olisi koskenut mitä tahansa muuta aihetta, kukaan ei olisi alkanut syynätä kirjoitus- ja kielioppivirheitä. Tai jos olisi, joku olisi heti maininnut että onko sillä nyt niin väliä.

Mitä tämä kertoo teistä, katkerat läskit?

Ap

Vierailija
35/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaakin muotoa käytetään. Mutta eikö ole urpoa yrittää vaihtaa puheenaihetta tällä tavalla? Tässä ketjussa on tarkoitus puhua siitä, mikä asia otsikossa seisoo. Ap

Ei käytetä. Eikä tässä ole aihetta vaihdettu. Aloituksesi tarkoitus oli haukkua ihmisiä ja sitä tässä tehdään edelleen. Ainut muutos on että nyt sinä olet kohteena.

Vierailija
36/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyyhän tää puheenaihe tavallaan otsikkoonkin, eli mikä muuttuminen on törkeää parisuhteessa. Esim. jos sinä olet nuorempana ollut niinkin älykäs ja oppivainen, että olet opiskellut maisterintutkintoja, mutta sittemmin keskittynyt epätoivoiseen yritykseen pitää ulkonäköäsi ennallaan ja siinä touhussa tyhmentynyt niin valtavasti että suomen kielen taitokin alkaa näyttää moukkamaiselta, niin onhan tuo minusta törkeää. Se tyhmistyminen, siis, mikäli et tajunnut. Johan siinä mies saa hävetä vaimonsa kielikukkasia, jotka sieltä muuten niin somasta suukkosesta putoilevat; lisäksi hän saa olla huolissaan siitä miten perheen äidin yleinen tyhmistyminen, moukkamaisuus ja epähumanitäärisyys vaikuttavat lasten kehitykseen.

Vierailija
37/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitus olisi koskenut mitä tahansa muuta aihetta, kukaan ei olisi alkanut syynätä kirjoitus- ja kielioppivirheitä. Tai jos olisi, joku olisi heti maininnut että onko sillä nyt niin väliä.

Ap

Jos sinulle kirjoitusvirheillä ei ole väliä, miksi vedät herneen nenään siitä että sinulle asiasta huomautetaan? Ei myöskään olisi kannattanut alkaa valehdella maisterin tutkinnoista, jos halusit pitää tämän ylipainoisten haukkumisketjuna. Väitit että et ole tyhmä, mutta ei keskustelun johdattelu sinulta ainakaan suju.

Vierailija
38/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin tulossa kirjoittamaan:)  Mutta muuten aiheesta. Kyllä ihmisellä on erilaisia kausia ja on luonnollista,että silloin kun vauva syntyy perheeseen , uudella äidillä on muutakin mietittävää, kuin raskauskilot ja niiden pois saaminen. Annetaan nyt tuoreiden äitien olla mitä ovat, eikä olla vinkumassa ulkonäöstä. Jotenkin tuntuu,että tämä elämä on joidenkin kohdalla mennyt niin pinnalliseksi. Ainoa tärkeä asia on kilot ja ulkonäkö.

Vierailija
39/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan automaattisesti kirjoittaa moukkamaista puhekieltä kun tulen AV-palstalle. Missään muualla en niin tee :D

Ap

Niin ja fiksulla puheellako saatte miehenne haluamaan karvaisia ihraruhojanne vuodesta toiseen?

Vierailija
40/67 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Apua, minäkin olen kommentoinut tänne kielioppivirheestä, vaikka en ole katkera läski ;) Raskausaikanakin painoin suurimmillaan 65kg ja olen 168cm pitkä.