Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin, että Tinder-parini oli valehdellut ikänsä

Vierailija
19.02.2016 |

Tinderissä ikä oli 29 ja whatsappissa kun jatkettiin juttua, sanoi että on 35. Sanoin siihen että jaa muistin että olisit nuorempi, eikä maininnut siihen että ei se mun huonosta muistista johtunut...
Mitä tästä pitäisi ajatella? Tapaanko?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tuore kuva. Todennäköisesti pleikkaa pelaava ukko

Vierailija
2/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa kirjoitusvirhe, 28-vuotias väitti olevansa siis tinder-profiilissa. Ymmärrän esim 2 vuoden valehtelun deitti-ilmoituksessa vaikkapa tunnistettavuuden vuoksi, mutta 7 vuotta on aika paljon. Yrittää saada tällä tavoin pimppiä 20-v.mimmeiltä, jotka ei oikean iän tietävinä suostuisi? Kuulostaa aika inhottavalta. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä tapaisi moista valehtelevaa äijänkäppänää.

Vierailija
4/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy tuore kuva. Todennäköisesti pleikkaa pelaava ukko

Kyllä sain kuvia lisää, ei se mulle noista kuvista/oikeasta iästä ole kiinni vaan valheesta.

Vierailija
5/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku aiemmin sanoi, pyydä tuore kuva. Voi olla hyvinkin paksumpi kuin antaa ymmärtää

Vierailija
6/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha88 tulin tänne takiasi..

Vierailija
7/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä kysyisin syytä ja jos syy ei kuulosta todella hyvältä, en tapaisi.

Vierailija
8/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Etkö osaa itse päättää ilman kanalauman mielipidettä?

Vierailija
9/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo hämmennyin niin, että tein aloituksen kun en tiennyt mitä ajattelisin.

Vähän häiritsee se tipulauma, jota se mahdollisesti polkee. Kai mä sitten kysyn syytä ennen tapaamista...

Vierailija
10/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on tasan se, että ikänsä huijaamalla saa nuorempia naisia mätseikseen. Harva parikymppinen on jostain 35v setämiehestä kiinnostunut, mutta 27 voi vielä mennä siihen ikähaarukkaan millä nuoremmatkin etsii pareja.

Vierailija
11/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ällöttäis jos oisin 18-vuotias nainen ja paljastuisi, että oon pannut kolmevitosta vaikka olisi pitänyt olla 28 :0 yök.

Vierailija
12/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 23-24 vuotiaana treffeillä kolmikymppisen kanssa. Se paljastu 36-vuotiaaksi ja luuli vielä pystyvänsä valitsemaan. Olin siis ajatellut treffaavani 29-32-vuotiaan.

Vierailija
13/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on tasan se, että ikänsä huijaamalla saa nuorempia naisia mätseikseen. Harva parikymppinen on jostain 35v setämiehestä kiinnostunut, mutta 27 voi vielä mennä siihen ikähaarukkaan millä nuoremmatkin etsii pareja.

Näin just. Itsekin kusetan ton tinder-iän 10v alaspäin kun ei vaan kiinnosta 40-kybäset lyylit. Tuliko jollekin yllätyksenä, että miehet tykkää nuoremmista naisista? Ja taitaa puumat tehdä samaa.

Vierailija
14/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapaa. Tuo, että koko tutustuminen on perustunut valheeseen, on typerää. Älä "palkitse" tuollaista miestä valehtelusta lähtemällä vielä treffeille sen kanssa.

Vierailija
15/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuolla iän valehtelulla ei yleensä pääse siihen toivomaansa lopputulokseen. Kun ei vaan kiinnosta valehtelevat äijät. Tuliko jollekin yllätyksenä, että naiset tykkää rehellisemmistä miehistä.

Vierailija
16/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin just. Itsekin kusetan ton tinder-iän 10v alaspäin kun ei vaan kiinnosta 40-kybäset lyylit. Tuliko jollekin yllätyksenä, että miehet tykkää nuoremmista naisista? Ja taitaa puumat tehdä samaa.

Mitä jos et valehtelisi? Jos ei +40v naiset kiinnosta, niin laita maksimi-ikä sen alle.

Vierailija
17/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos et valehtelisi? Jos ei +40v naiset kiinnosta, niin laita maksimi-ikä sen alle.

Pakko valehdella, suurin osa naisista kuitenkin etsii oman ikäisiä tai max10v vanhempia. Ei tuu Matchejä ollenkaan jos on oikea ikä, tai no tulee toki mutta oman ikäsistä ja ne ei kiinnosta. En haluisi olla ikärasisti ja tää on ihan vittumaista, koska tarjonta on nyt niin kapea. Tussua tulisi ovista ja ikkunoista jos alkais lämpeemään oman ikäisiin. 

Vierailija
18/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin ällöttäis jos oisin 18-vuotias nainen ja paljastuisi, että oon pannut kolmevitosta vaikka olisi pitänyt olla 28 :0 yök.

Ei hätää, sellaista tilannetta ei yksikertaisesti tule, että sinä ketään panisit. Toki kolmevitosen pantavana voit olla, niin että karvainen maha lätkyy sinua vasten

Vierailija
19/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni miehistä valehtelee ikänsä Tinderissä. Mäkin olen tässä eilen ja tänään selannut sitä ja usea mies jonka profiilissa lukee 29v. ovat selvästi paljon yli kolmekymppisiä.

N27

Vierailija
20/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi sitten tuli yläasteella samalla luokalla ollut nainen vastaan, ja valehteli ikänsä kaksi vuotta alaspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän