Huomasin, että Tinder-parini oli valehdellut ikänsä
Tinderissä ikä oli 29 ja whatsappissa kun jatkettiin juttua, sanoi että on 35. Sanoin siihen että jaa muistin että olisit nuorempi, eikä maininnut siihen että ei se mun huonosta muistista johtunut...
Mitä tästä pitäisi ajatella? Tapaanko?
Kommentit (31)
Et tapaa tollasta valehtelijaa. Ties mitä muuta valehtelee.
Eihän ollut mies uimari-Sievisen etunimikaima? 😂
Mies 40, joka etsit nuorempaa naista. Onko sinulla jokin ominaisuus, jolla nuorempia saa? Onko rahaa? Oletko kuuluisa? Jos ei, toivoa ei ole, vaikka olisit komeakin.
Whatsappissa kertoi olevansa 35... tietkö jos sä tapaat sen niin hyvässä lykyssä mies on 39-42 tai jotain sinnepäin. Pyydä sitä laittamaan kuvan sen ajokortista. Mut mä en edes tapais tuollaista valehtelijaa. Kuinka vanha itse olet?
Valehtelu tuntuu olevan elämäntapa, kun siihen turvautuu jo ennen kuin on tavattu. En tajua, miksi sitä tapaamista pitäisi edes harkita. Paljon ikävämpiä piirteitä tulee paljastumaan jatkossa.
Säälittävä äijä, et todellakaan tapaa. Tinderistä löytyy varmasti muitakin kun valehtelijoita.
Ikä on vain numero.
N25 ( 35 ) ( 45 )
pakko hieman pistää ikää alaspäin kun naisetkin painoaan laittaa reilusti alaspäin, joskus suoli24 naisilla ei ollut painoa ja sitä kun kysyi niin loukkaantui, sit jos tapas niin vastaan lyllerti monityydyttämätön rasvahappo jonka oma ukko oli laittanut vissiin kiertoon kun turposi
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero.
N25 ( 35 ) ( 45 )
Repesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on tasan se, että ikänsä huijaamalla saa nuorempia naisia mätseikseen. Harva parikymppinen on jostain 35v setämiehestä kiinnostunut, mutta 27 voi vielä mennä siihen ikähaarukkaan millä nuoremmatkin etsii pareja.
Näin just. Itsekin kusetan ton tinder-iän 10v alaspäin kun ei vaan kiinnosta 40-kybäset lyylit. Tuliko jollekin yllätyksenä, että miehet tykkää nuoremmista naisista? Ja taitaa puumat tehdä samaa.
Tuliko yllätyksenä, ettei monetkaan nuoret naiset pidä ikäisistäsi papoista.. TOTUUS SATUTTAA N 28v
Saat vähän jännitystä ja voit mielessäsi leikkiä arvausleikkiä, että mikä sen puheesta pitää muuten paikkansa. Jos se vaikka kertoo omistavansa omakotitalon ja kesämökin niin se kesämökki voisi olla huijausta. Lopuksi voit varovasti tiedustella siltä, mitkä kaikki arvauksesi osuivat oikeaan.